Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Η απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ στην επιστολή της ΠΟΣ για τα προβλήματα στα σιδηροδρομικά έργα

Απάντηση στην επιστολή της ΠΟΣ απέστειλε η ΕΡΓΟΣΕ σε σχέση με τα έργα που είναι σε εξέλιξη και ειδικότερα για την εργολαβία Αθήνα-Τιθορέα που άφησε την ηλεκτροκίνηση περίπου 200 μέτρα έξω από το σταθμό της Αθήνας. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε την επιστολή:


Με ικανοποίηση διαβάσαμε την επιστολή σας , η οποία αναφέρεται στην ανάγκη αναβάθμισης της Σιδηροδρομικής Υποδομής στη χώρα μας, την οποία συμμεριζόμαστε απόλυτα. Οπως γνωρίζετε, από πέρυσι τον Ιούλιο έχουμε τονίσει αυτή την ανάγκη, επιδιώκοντας παράλληλα και την ανατροπή του «ισοζυγίου» ανάμεσα στα Σιδηροδρομικά και τα Οδικά έργα, το οποίο ήταν εξαιρετικά ανισοβαρές (σε βάρος των πρώτων) τα τελευταία τριάντα χρόνια.

Τον τελευταίο 1  χρόνο, νομίζουμε πως έχει γίνει αντιληπτό το γεγονός πως ο Σιδηρόδρομος και η αναβάθμισή του, αποτελούν και πολιτική προτεραιότητα και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που σήμερα τίθεται ως βασικός στόχος και των συνδικαλιστικών οργανώσεων τις Σιδηροδρομικής Οικογένειας. Πιστεύουμε όμως‚ πως δεν θεωρείτε ρεαλιστικό ότι εντός δεκατεσσάρων μηνών θα μπορούσαν να αλλάξουν δεδομένα, παθογένειες δεσμεύσεις και συμβάσεις δεκαετιών, εκτός εάν πιστεύετε στα θαύματα.

Εν τούτοις στο διάστημα αυγό, ξεπερνώντας αρκετές από τις εγγενείς αδυναμίες και δυσκολίες, δρομολογήσαμε με δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα την ολοκλήρωση των έργων του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, προχωρήσαμε στην ωρίμανση έργων για υλοποίηση στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο, σχεδιάσαμε και καταθέσαμε έργα στο Πακέτο Γιούνκερ, δημιουργήσαμε συνθήκες εξωστρέφειας (με ορατά κάποια πρώτα αποτελέσματα) και ανοίξαμε μετά από πολλά χρόνια τη συζήτηση για νέες προοτπικές στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.

Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα συζητήσουμε αναλυτικά και σε μια μεταξύ μας συνάντηση ενημέρωσης.
2. Σχετικά με το ειδικό Θέμα της ηλεκτροκίνησης του Σ.Σ. Αθηνών‚ θα θέλαμε καταρχήν να τονίσουμε πως Θεωρούμε δυσνόητη την αναφορά σας πως « παρά τις ενστάσεις σας λόγω των δυσκολιών που όλοι γνωρίζουμε το έργο προχώρησε παραμένοντας όμως ημιτελές».

Προσπαθώντας να ερμηνεύσουμε την αναφορά σας αυτή πιθανολογούμε ότι εννοείτε την ύπαρξη της διαχρονικής διαφοράς, η οποία υφίσταται με αφορμή τη σύμβαση 994 (2005) του ΟΣΕ. Δηλαδή τη σύμβαση ανάθεσης σαν ολυμπιακού έργου, ένα έτος μετά τη διεξαγωγή της Ολυμπιάδας της Αθήνας, την κατασκευή του τμήματος του Προαστιακού Πειραιάς-Αθήνα-Τρεις Γέφυρες, με έκπτωση.... 0,964% και συμβατική διάρκεια ολοκλήρωσής του, τους . . .8 μήνες.

Τελικά μετά από 12 παρατάσεις, η υπόψη σύμβαση διαλύθηκε το 2011 και ακολούθησε γαϊτανάκι διεκδικήσεων από την Κ/Ξ κατασκευής, εμπλέκοντας παράλληλα και τον ΟΣΕ σε δικαστικές διενέξεις που βρίσκονται σε εξέλιξη ακόμη και σήμερα, κληροδοτώντας παράλληλα και στην ΕΡΓΟΣΕ σημαντικά προβλήματα στο πλαίσιο της σύμβασης 751.

Και όλα αυτά δημιούργησαν ταυτόχρονα «εικονικούς» διχασμούς και εσωτερικά περιχαρακώματα» στη Σιδηροδρομική Οικογένεια, χωρίς ευθύνη όσων πραγματικά ενδιαφέρονται για την προώθηση των Σιδηροδρομικών μεταφορών. Πάντως κατά την άποψή μας , δεν είναι δυνατόν να υπάρξει αποτελεσματικός τρόπος επίλυσης ενός προβλήματος, εκτός από την αναγνώρισή του και την πλήρη διερεύνησή του.

Οι πρακτικές υποβάθμισης ή αγνόησής του, είναι αλυσιτελείς και σύντομης διάρκειας διότι κατά κανόνα αυτό επιστρέφει και μάλιστα δριμύτερο.

3. Όπως γνωρίζετε, μέσα στο πρώτο τετράμηνο της θητείας της παρούσας Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ, ενεργοποιήθηκε και η προαίρεση της Σύμβασης 700 για την Ηλεκτροκίνηση ως την είσοδο του Σ.Σ. Αθηνών και υπογράφηκε η σύμβαση (751) του έργου Ηλεκτροκίνησης από τον Σ.Σ. Αθηνών ως τον Πειραιά. Το πρώτο έργο όπως γνωρίζετε έχει ήδη ολοκληρωθεί ενώ το δεύτερο είναι σε εξέλιξη και η Ηλεκτροκίνηση του Σ.Σ. Αθηνών Θα έχει υλοποιηθεί εντός του 2016.

Επιπλέον, από την άνοιξη του 2016 υπάρχει συνεχής συνεργασία με τη Διοίκηση του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αντιμετωπίζονται αγκυλώσεις, προσκόμματα, ιδεοληψίες και νοοτροπίες και πρακτικές που ταλάνιζαν αρκετά χρόνια τη Σιδηροδρομική Οικογένεια Να σας ενημερώσουμε επίσης πως το Μάιο σε συνάντηση με εκπροσώπους της Ε.Ε και τη Διαχειριστική Αρχή, εκφράστηκε η ικανοποίηση για την ενεργοποίηση των έργων μετά από χρόνια και εκφράστηκε η θέληση για χρηματοδότηση της Β Φάσης του έργου στο Σ.Σ. Αθηνών. Το έργο αυτό η ΕΡΓΟΣΕ το έχει προωθήσει και ευρίσκετα; σε πλήρη ωριμότητα ‚ενώ μάλιστα προστέθηκε και η σύνδεση του Σ.Σ. Αθηνών με το ΜΕΤΡΟ, ώστε να είναι κατά πολύ λειτουργικότερο Όλα αυτά αποδεικνύουν τη θέληση, τη μεθοδικότητα αλλά και τη δουλειά που γίνεται στην ΕΡΓΟΣΕ, για την ολοκλήρωση ακόμη ενός πολύπαθου έργου. Είναι, διαπιστώνουμε, κοινός τόπος τώρα πια, η ανάγκη ολοκλήρωσης της Ηλεκτροκίνησης του Προαστιακού στην Αθήνα, για να υπάρχει άλλο ένα σύγχρονο και οικονομικό Μέσο Μαζικής Μεταφοράς στην πόλη.

4.Τέλος ευχαριστούμε για την αναγνώριση των προσπαθειών μας ότι κινούνται σε θετική κατεύθυνση και είναι ευπρόσδεκτες οι παρεμβάσεις σας για τη βελτίωση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε κατά την εκτέλεση των έργων. Θα πρέπει όμως να γνωρίζετε (θα είναι έκπληξη το αντίθετο) ότι υπάρχουν και σημαντικά προβλήματα τα οποία μας ξεπερνούν όλους και ουδεμία σχέση έχουν π.χ. με τα υπολειπόμενα 200 μέτρα για την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα (που ούτως ή άλλως είναι θέμα χρόνου ολίγων μηνών) και τα οποία σας απασχολούν, και δικαίως, θέμα, στο οποίο άλλωστε συμφωνούμε απόλυτα.

Ποιες παρεμβάσεις βελτίωσης είναι δυνατόν να γίνουν στην εργολαβία κατασκευής της επιδομής και της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη (Α. Σ.563(1 5-4-2009), όταν εκκρεμεί η ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών Υποδομής, η οποία υπογράφηκε στις 15-6-2016,πέραν της αναμονής ολοκλήρωσής τους;

Αντίστοιχα και στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη‚ παρατηρείται ανάλογη εμπλοκή με αποτέλεσμα την εκτέλεση, ομοίως, παράδοξης αλληλουχίας φάσεων εργασιών. Όσον αφορά στο ιστορικό, πλέον, έργο ΤιΘορέα-Δομοκός, το οποίο και εσείς μνημονεύετε στην επιστολή σας‚ πιστεύουμε ότι κάθε σχόλιο περισσεύει.

Από την πλευρά μας, αυτό που σας ζητάμε είναι να συνεχίσετε την ενασχόλησή σας με την πρόοδο του εκσυγχρονισμού του Σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και να είστε αρωγοί στις προσπάθειες επιτάχυνσης των έργων , συμβάλλοντας στην άρση τεχνητών “διαχωριστικών” γραμμών και εμποδίων σκοπιμότητας.  Επίσης θεωρούμε πως η συμμετοχή σας, με το Θέμα αυτό συμβάλλει δημιουργικά για την ουσιαστική παρέμβαση των εκπροσώπων των εργαζομένων στον εκσυγχρονισμό του Σιδηροδρομικού δικτύου‚ ενώ η απουσία της ενισχύει καθυστερήσεις‚ στρεβλώσεις και χάραξη προτεραιοτήτων που δεν βοηθούν στην εξέλιξη και την πρόοδο.

Η ανατροπή του κλίματος απαξίωσης και υποβάθμισης του Σιδηροδρόμου που διαμορφώθηκε για δεκαετίες, έχει ξεκινήσει. Με τη βοήθεια όλων Θα υλοποιηθεί ταχύτερα και σταθερότερα.

απο το ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου