Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 1 Ιουλίου 2018

Ξεκινούν οι μελέτες για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ – Οινόη


Στην ανάθεση της σύμβασης μελέτης για την αναβάθμιση του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής από το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) ως την Οινόη προχώρησε πριν από λίγες μέρες η ΕΡΓΟΣΕ.

Η σύμβαση έχει τίτλο «Μελέτες για την Ανακαίνιση και Αναβάθμιση της υφιστάμενης Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ εξόδου Σ.Κ.Α. (~Χ.Θ.19+700) και εξόδου Σ.Σ. Οινόης (~Χ.Θ.71+400), Ανακατασκευή Σήραγγας στην περιοχή Αγίου Στεφάνου Αττικής (~Χ.Θ.35+500 έως Χ.Θ.35+700) και Κατασκευή Κ.Δ. στον υφιστάμενο Σ.Σ. Αλιάρτου (~Χ.Θ.119+300)» και ανατέθηκε σε σύμπραξη 5 μελετητικών γραφείων έναντι 1.127.561,78 ευρώ.

Με την αναβάθμιση του τμήματος από το ΣΚΑ ως την Οινόη μήκους περίπου 52 χλμ. θα γίνει δυνατή η αύξηση του αριθμού των διερχόμενων τρένων και της ταχύτητάς τους. Επίσης, θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση των τοπικών κοινωνιών μέσω της κατασκευής ενός νέου σιδηροδρομικού σταθμού στο Κρυονέρι και τη μεταφορά του σταθμού των Οινοφύτων σε νοτιότερη θέση, καθώς και η ασφάλεια μέσω της κατασκευής μία άνω οδικής διάβασης πλησίον του σταθμού Αγίου Στεφάνου, μίας κάτω οδικής διάβασης αλλά άνω πεζοδιάβασης στο σταθμό της Αλιάρτου και μίας πεζοδιάβασης στο σταθμό της Οινόης.

Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, το εκτιμώμενο κόστος των έργων θα φτάσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, με την χρηματοδότηση να προέρχεται από το επενδυτικό πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».

Αναλυτικά, τα έργα που θα πραγματοποιηθούν έχουν ως εξής:

ανακαίνιση και διαπλάτυνση της υφιστάμενης υποδομής, ώστε:
να εξασφαλιστεί ικανό εύρος για την έδραση της νέας επιδομής εντός της υφισταμένης ζώνης απαλλοτρίωσης
να αναβαθμιστεί το περιτύπωμα της σιδηροδρομικής γραμμής σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς και πρότυπα, ώστε να εξυπηρετείται η Διαλειτουργικότητα
να βελτιωθεί ή/και αποκατασταθεί η φέρουσα ικανότητα της υποδομής.
δημιουργία γραμμών υπέρβασης ειδικά για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες με στόχο την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου, σύμφωνα με τις ισχύουσες σχετικές Τ.Π.Δ.
ανακαίνιση του κομβικού Σ.Σ. Οινόης με αναδιάταξη, ανάπτυξη κι εφαρμογή νέας, βελτιωμένης γραμμολογίας, η οποία θα κληθεί να επιλύσει ζητήματα Ηλεκτροκίνησης και Σηματοδότησης κατά τις φάσεις κατασκευής, και με μελέτες κτιριακών/τεχνικών έργων (νέες αποβάθρες, στέγαστρα επί αυτών, υπόγεια πεζοδιάβαση για σύνδεση/επικοινωνία των αποβαθρών, εμπορικό κρηπίδωμα, τεχνικά δωμάτια)
βελτίωση του επιπέδου ασφαλείας της κυκλοφορίας στον υφιστάμενο Σ.Σ. Αλιάρτου με την κατασκευή νέας Κάτω Οδικής Διάβασης αλλά και Άνω Πεζοδιάβασης
προσθήκη δύο (2) Σιδηροδρομικών Στάσεων στο δίκτυο: της νέας Σ.Στ. Κρυονερίου και της νέας Σ.Στ. Οινοφύτων (περίπου 900μ. νοτίως της υφισταμένης).
κατασκευή Άνω Οδικής Διάβασης πλησίον του Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου.
κατασκευή νέου εμπορικού κρηπιδώματος εντός του υφισταμένου Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου

www.athenstransport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου