Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Αυτή είναι η νέα ΑΣΚΕ - Έδωσε τα διαπιστευτήρια της και σήμερα

Αυτή είναι η νέα ΑΣΚΕ. 
Το δημοσιεύουμε για να δεί ο συνάδελφος Ζαφείρης Βελλής, ο συνάδελφος Γιάννης , ο συνάδελφος Παναγούλιας του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  και όλα τα ιστορικά της στελέχη για το που κατάντησε την ιστορική παράταξη ο Γιώργος Κλίτσας. "Αδίστακτα καθίκια,ρουφιάνοι,χάπατα." Αυτούς τους χαρακτηρισμούς χρησιμοποιεί ο δήθεν κομμουνιστής  της ΑΣΚΕ για το στέκι της έλξης.Και απο κάτω, η ουρά του,
ο άμεσος συνεργάτης του στην λασπολογία να επικροτεί την ηθική κατάπτωση ενός ολόκληρου κλάδου (επί δεκαετίες αυτό κάνει άλλωστε), "συνάδελφος" Γενικός Γραμματέας  Βασίλης Τουρλής.
Καλούμε τον συνάδελφο Κλίτσα και τον συνάδελφο Τουρλή, που αποδεικνύουμε σήμερα ότι βρίσκονται σε ευθεία συνεννόηση, να μας εξηγήσουν τι εννοούν όταν λένε ότι κάποιοι ρουφιάνευαν τον συνάδελφο Λαμπρόπουλο στον Διευθύνων Σύμβουλο.
Αν τιμούν τα παντελόνια που φοράνε (ΑΝ), ας μιλήσουν με ονοματεπώνυμα.

Γιατί πλέον στο προσκήνιο βγαίνουν τα άπλυτα της νέας ΑΣΚΕ (παράρτημα της ΔΑΚΕ) και τις συνομιλίες που φέρετε να έχει ο εκπρόσωπος της με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκτός αν μιλάει μέσω δορυφόρων με το ....Σύμβουλο.

Εμείς συνάδελφε Κλίτσα, δεν θα σου στείλουμε εξώδικο.
Σε παραδίδουμε στους συναδέλφους. Εμείς σε ξέρουμε 12 χρόνια. 

Ζαφείρη και Γιάννη,σας τα λέγαμε, δεν μας ακούγατε.
Μοναδικός σκοπός  ήταν οι προσωπικές εμπάθειες.
Ας δείτε με τα μάτια σας,σε ποιον παραδώσατε μια ιστορική παράταξη.
Αυτός ο άνθρωπος εκπροσωπεί σήμερα το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη και αύριο θα μιλάει στις έδρες για την ανάγκη ταξικού προσανατολισμού της εργατιάς.....
Συνάδελφοι του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών , σας είχαμε προϊδεάσει πέρυσι το καλοκαίρι όταν επικοινωνήσατε μαζί μας και μας ζητήσατε να μην κάνουμε λόγο για "νέα  ΑΣΚΕ" στο blog.
Σήμερα λάβατε τις κατάλληλες απαντήσεις.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

4 σχόλια:

  1. Η συμφωνία απο πέρυσι την άνοιξη ήταν συγκεκριμένη. Η ΑΣΚΕ θα κατέβει στις εκλογές του Σωματείου για να μην πάρει την 6η έδρα η +ΣυνΕξέλιξη.
    Όλοι στο ΜΑΙ το γνωρίζανε (και για αυτό η ΑΣΚΕ πήγε χάλια στο κεντρικό μηχανοστάσιο).
    Τον πραγματικό αγώνα στην περιφέρεια - εκεί που οι συνάδελφοι δεν ήξεραν τι ακριβώς συμβαίνει- τον έδωσε ο φίλος Ζαφείρης (αν και συνταξιούχος) μαζί με τον Γιάννη.
    Σήμερα η νέα ΑΣΚΕ έχει αναλάβει να κάνει την βρώμικη δουλειά, ενός συστήματος που αρνείται να καταλάβει ότι αποτελεί παρελθόν.
    Αυτό όμως δεν είναι το σημαντικό.
    Το σημαντικό είναι ότι μια παράταξη που έβαζε στο τραπέζι σοβαρούς πολιτικούς προβληματισμούς έχει κατρακυλήσει στην λάσπη και μαζί της χάνεται και η όποια ουσιαστική κουβέντα που έβγαζε στο προσκήνιο.
    Σαν μέλος της διαχειριστικής ομάδας,πραγματικά αηδίασα με αυτό που μας στείλανε -επίσης αηδιασμένοι και αγανακτησμένοι- συνάδελφοι.
    Αυτά ας τα δούν αυτοί που πρέπει.

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλοι γνωρίζουν τα προηγούμενα του Κλίτσα με τον Γενιδούνια.
    Ο Κλίτσας ήταν σε συγκεντρώσεις της ΠΑΣΚ μέχρι το 2010 (όπως και ο Γενιδούνιας) και η διαφωνία τους ξεκινά απο το 2004, όταν και ο Κλίτσας προήχθη στον βαθμό του μηχανοστασιάρχη (Controller) μετά απο εξετάσεις τα αποτελέσματα των οποίων δεν κοινοποιήθηκαν ποτέ στο τότε προσωπικό του Προαστιακού.
    Μετά είχαμε διάφορα ευτράπελα σε συμπεριφορές και έτσι υπάρχει το προσωπικό μένος του Κλίτσα προς τον Γενιδούνια. (ο οποίος ζήτησε το 2006 σαν Σωματείο να μάθει πως έγινε η αξιολόγηση το 2004).
    Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
    Ο Κλίτσας έγινε κομμουνιστής αναλαμβάνοντας την ΑΣΚΕ το 2015 και ο Γενιδούνιας έφυγε απο την ΠΑΣΚ το 2012.
    Τα ξέρουμε, τα ζήσαμε, έχουμε άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαράδεκτοι όλοι αυτοί που χρησιμοποιουν οποιοδήποτε όνομα συναδέλφου για να δημιουργησουν εντυπώσεις. Δεν έχει κανείς ανάγκη τον Γιώργο και κάθε Γιώργο να εμπλακεί σε προσωπικές του υποθεσεις. Έκανε άσχημα που ανακατεύτηκε σε ένα θέμα που δεν γνωρίζει και δεν τον αφορά.
    Επίσης ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Απόστολος στα 35 χρόνια του στον σιδηροδρομο απ όσο γνωρίζω ό,τι πρόβλημα είχε το αντιμετώπιζε μόνος του. Είμαι λοιπόν σίγουρος πως γνωρίζει πολύ καλά τι ακριβώς συνέβη στην συγκεκριμένη περίπτωση.
    Αποστόλη να είσαι καλά με υγεία , εμείς θα τα λέμε το ίδιο συχνά όπως πριν.
    Ο φίλος σου Δημήτρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απόστολος Λαμπρόπουλος1 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:53 π.μ.

    Σε μια τόσο φορτισμένη συναισθηματικά ημέρα για μένα δεν περίμενα να γίνω αιτία για δημόσια διαπόμπευση του κλάδου που τόσο αγάπησα και θα εξακολουθώ να αγαπώ.
    Το τι έχει συμβεί και ειπωθεί φυσικά και γνωρίζει και καλό θα είναι να τελειώσει το θέμα εδώ. Από την πορεία μου στο σιδηρόδρομο θέλω να κρατήσω τοις καλές και ευχάριστες στιγμές.
    Για άλλη μια φορά σας καλώ να είστε αγαπημένοι όλοι μαζί θα μπορέσετε να αγωνιστείτε για το καλό της έλξης.
    Υ/Γ Δημήτρη μην μου κλέβεις χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή