Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Eπιστολή Προέδρου Σωματείου Μηχανοδηγών στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών

Συνάδελφοι, 
σε χτεσινή σας ανάρτηση στο επίσημο blog της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών της οποίας τυγχάνει να είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου,δημοσιεύσατε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας που αναφέρετε στο πρόσωπο μου και αναπαράγει ανακρίβειες γύρω απο δημόσια τοποθέτηση μου.
Σας καλώ να δημοσιεύσετε την τοποθέτηση μου, έχοντας τίτλο "Αποκατάσταση αλήθειας γύρω απο την τοποθέτηση του Προέδρου των μηχανοδηγών" και να την αναπαράγεται και στα social media μέσω του λσμου που διατηρεί η Ομοσπονδία σε αυτά.
Το θέμα δεν είναι μόνο προσωπικό,καθώς αναφερθήκατε στην ανακοίνωση σας στην ιδιότητα μου ως Προέδρου των μηχανοδηγών και για αυτό το λόγο ζητώ ο τίτλος της δημοσίευσης να είναι ο συγκεκριμένος.

Σας παραθέτω το link με την τοποθέτηση μου,που διαψεύδει τα όσα ψευδώς η Ομοσπονδία χτες ανακοίνωσε σε βάρος μου,αναφέροντας μάλιστα και την ιδιότητα μου ως Προέδρου των μηχανοδηγών και ζητώ την δημοσίευση τους στον ίδιο χώρο με τον τίτλο που αναφέρω.

Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

Το link της τοποθέτησης μου > https://www.youtube.com/watch?v=OMtYuZvyuls

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου