Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Τα μονόστηλα στον Ριζοσπάστη,η στόχευση των κινημάτων της πλατείας και τα αδιέξοδα τιου "ΠΑΜΕ"


Και τα στοιχεία των υπηρεσιών στο ΜΑΙ!!!
Χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζουν οι ιερές αγελάδες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,αφού επιμένουν με μονόστηλα στον Ριζοσπάστη (αλήθεια,κάποτε τα θέματα του σιδηροδρόμου είχαν απήχηση,τώρα;) να παραπληροφορούν. Είναι τέτοιο το ζόρι της
σημερινής - άκρως ρεφορμιστικής- ηγεσίας του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να πείσει ότι στην έλξη έρχεται η καταστροφή με την επερχόμενη συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που την περασμένη εβδομάδα κυκλοφορούσαν αγκαλιά με τον Κανονισμό Εργασίας (ναι το μνημονιακό ΦΕΚ Βορίδη)ανά χείρας ζητώντας βοήθεια απο την Ομοσπονδία (άλλο που δεν θέλει) στην προσπάθεια τους να μπλοκάρουν την συμφωνία.

Τι νομικίστικους όρους, τι κανονισμούς, τι γιατροσόφια και μαντζούνια, τι μόνοστηλα στον Ριζοσπάστη, τι ανακοινώσεις για το εργοδοτικό Σωματείο των μηχανοδηγών, διαβάσαμε στις μπροσούρες του ΠΑΜΕ την τελευταία εβδομάδα, δεν λέγετε.
Πύρ ομαδόν οι σύντροφοι! 
Tι ακούσαμε και πάλι όμως...
Θέλουν τόμους για  να μετρήσουν τις δράσεις τους στα μνημονιακά χρόνια,οι σύντροφοι,αλλά για να μετρήσουν  τις ημέρες απεργίας τους αυτά τα χρόνια (ο γραφικός εννοούμε) χρειάζονται μόνο τα δάχτυλα των 2 χεριών.
Αγώνας χωρίς να χάνουν ένσημο κοινώς, κοινοί συνδικαλιστικοί απατεώνες,σαν τον γραφικό τους εκπρόσωπο στην έλξη,που αν μετρήσει τα ένσημα του απο το 2009 μέχρι το 2017 θα δεί ότι την κρίσιμη πενταετία (2010-2015)ήταν απών απο τις απεργίες. Έπερνε ρεπουδάκια τις ημέρες της απεργίας, μάλλον, για να ξεκουραστεί απο την υπερεργασία.
Ξέρουμε,ξέρουμε ήταν προβοκάτσια της υπηρεσίας,τον παγίδευσε και το πήρε χαμπάρι κάποια- χρόνια μετά.
Το τραγικό  λάθος της σημερινής -ρεφορμιστικής ηγεσίας του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών- είναι ότι έχει εμπιστευτεί ένα γραφικό να την εκπροσωπεί θεωρώντας ότι έτσι θα έχει -ίσως- ένα στοιχειώδη δημόσιο λόγο,προφανώς επηρεαζόμενη απο την απήχηση που έχει το στέκι στους σιδηροδρομικούς.
Μόνο που στέκι είναι ένα- και κυρίως-αναπαράγει ΟΛΕΣ τις απόψεις. ΚΑΙ τις δικές τους!
Ο λόγος αυτός λοιπόν, αντί για  πολιτική αντιπαράθεση, απο την πρώτη μέρα θυμίζει την προσωπική αντιπαράθεση  ενός γραφικού με συγκεκριμένους ανθρώπους που είχε διαφορές και -κυρίως- εμμονές
Συνέπεια αυτής της τακτικής. 
Η ΑΣΚΕ απαξιώθηκε εντελώς,το ΠΑΜΕ ευτελίστηκε δημόσια, και είναι σχεδόν βέβαιο ότι στις προσεχείς εκλογές,θα συμπορευθεί  με την ΠΑΣΚ σε ένα μπασταρδεμένο σχήμα που δεν θα υπάρχει όμοιο του στην ιστορία της ΠΕΠΕ και που τελικά η δημιουργία του θα οδηγήσει στην έξοδο απο τις τάξεις της παραδοσιακής ΑΣΚΕ και τους τελευταίους των μοικανών που ψάχνουν αιτία να "απεγκλωβιστούν". Όπως έστρωσε θα κοιμηθεί,όμως, το ΠΑΜΕ στην έλξη.

Οι πλατείες ενόχλησαν...

Το ΠΑΜΕ διαχώρισε το κίνημα της πλατείας -που οδήγησε σε ανατροπή της δοτής Κυβέρνησης Παπαδήμου-σε"πάνω και κάτω" κίνημα πλατείας.
Στο πάνω μέρος της πλατείας, οι ασφαλίτες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών εντόπιζαν τους Χρυσαυγίτες,ενώ στο κάτω μέρος,οι ασφαλίτες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών εντόπιζαν τον Βαρουφάκη και λοιπούς να δίνουν ομιλίες.
Αυτοί μάλλον περιφέρονταν στον χώρο,και κάτω αλλά και πάνω,προσπαθώντας να δούν αν κάποιο απο τα πρόβατα τους έχει φύγει απο το κοπάδι.
Aυτός ο διαχωρισμός,του πλέον αυθόρμητου κινήματος ίσως στα χρόνια της μεταπολίτευσηςείναι άλλη μια αθλιότητα απο την σημερινή ρεφορμιστική ηγεσία του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Αν τα κινήματα δεν αποτελούν τόπους όπου υπάρχουν ζυμώσεις της εργατικής τάξης, που άραγε θα γίνει αυτή; Στα κλειστά γραφεία του ΠΑΜΕ ή μήπως μέσω της διακίνησης του Ριζοσπάστη απο τα παραδοσιακά στελέχη του ΚΚΕ, το οποίο έχασε εκείνη την περίοδο την ιστορική ευκαιρία να μπεί μπροστά στις πλατείες -με στελέχη και δημόσιο λόγο-  και να γίνει ένας απο τους ρυθμιστές των εξελίξεων.
Ξέρουμε,ξέρουμε.
Είμαστε ακόμα σε προεπαναστατική περίοδο,συγκεντρώνουμε δυνάμεις θα μας πουν,δεν είναι έτοιμο το πόπολο....
ΑΝ ζοριστούν  ακόμα πιο πολύ, θα μας πούν ότι δεν κατάλαβαν τι ήθελε το κίνημα,όπως δεν κατάλαβαν το ερώτημα (δημοψήφισμα 2015),δικαιολογία που προέβαλαν ...για να αποφύγουν την απάντηση,(όλως τυχαίως και η ΓΣΕΕ τότε δεν το κατάλαβε-το ερώτημα),το οποίο ερώτημα όμως κατάλαβε και  απάντησε το 80% του Ελληνικού λαού (με το 60+% να λέει ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΟΧΙ)!
Επειδή έχασε αυτήν την ιστορική ευκαιρία λοιπόν το ΚΚΕ,την οποία αξιοποίησαν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (προερχόμενα απο το ΚΚΕ Εσωτερικού κυρίως) τα μέλη του ΚΚΕ έχουν κηρύξει τον ...ανένδοτο 2/3 χρόνια τώρα.
Ενώ μέχρι πρότινος, (2010-2015) η παρουσία τους ήταν τυπική στις συγκεντρώσεις,δημιουργώντας ακόμα και αλυσίδες προστασίας της Βουλής σε κάποια περίοδο (αυτής δηλαδή που προστατεύει την αστική δημοκρατία που αντιπαλεύει και θέλει να ανατρέψει το ΚΚΕ),τώρα τελευταία  κάνουν λες και τους έχει τσιμπήσει η μύγα τσε-τσε. Την ίδια περίοδο 2010-2015 "τυχαία" δεν είδαν ποτέ και την άγρια καταστολή σε κάθε κινηματικό χώρο..
Και καλά κάνουν θα έλεγε κάποιος. 
Αλλά για μια στιγμή. Ποιους αλήθεια στοχοποιούν; Kαι κυρίως γιατί.
Έχει δει κανείς σιδηροδρομικός τα τελευταία χρόνια,το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να ασκεί κριτική στην ΠΑΣΚ, η οποία έχει και την ευθύνη σαν πρώτη δύναμη στην Ομοσπονδία ; Την ΔΑΚΕ που είναι δεύτερη; 
Μάλλον όχι.
Το πρόβλημα του ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο είναι το Δίκτυο και ιδιαίτερα η +ΣυνΕξέλιξη, όλοι οι σιδηροδρομικοί το έχουν αντιληφθεί αυτό.
Γιατι πολύ απλά αυτές οι δυνάμεις και ιδιαίτερα η +ΣυνΕξέλιξη,δεν λειτουργούν με τον παραδοσιακό τρόπο που είχε καλομάθει τους εργατοπατέρες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.

Το να μιλάει   το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό,όταν συνδικαλιστές του πιάστηκαν με την γίδα στην πλάτη,να έχουν υπόλοιπα κανονικών αδειών ενώ είχαν πλήρη απαλλαγή απο την εργασία τους, είναι ακριβώς το ίδιο όταν κάνει λόγο για "πάνω και κάτω" μέρος στο κίνημα της πλατείας.
Είναι ακριβώς το ίδιο, με αυτό που βλέπουν όλοι οι σιδηροδρομικοί κάθε μέρα.
Πρωτοκλασσάτα μέλη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να καταγγέλουν την υπερεργασία,αλλά να πρωταγωνιστούν σε αυτήν την ίδια ακριβώς ώρα!
Ξέρουμε,ξέρουμε.
Είμαστε προβοκάτορες και αντικομμουνιστές που έχουμε βάλει στο στόχαστρο τις πραγματικές ταξικές δυνάμεις στον σιδηρόδρομο.
Εμείς απλά σε όλους αυτούς,τους ρεφορμιστές και έσχατους λαικιστές τελευταίως,απαντάμε ευθέως.
Είμαστε ο ξενοδόχος που δεν λογαριάζατε.
Και ξέρουμε ότι έχουμε γίνει η αιτία να αποκαθηλωθείτε στα μάτια των σιδηροδρομικών.Για αυτό έχετε λυσάξει με το στέκι της έλξης!
Γιατί τόσα χρόνια,πορευόσασταν ΜΑΖΙ μέ όλους(ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) ,ΔΙΠΛΑ τους, ΔΕΝ διαφωνούσατε ΠΟΤΕ στην ουσία,αλλά είσαστε το χρήσιμο "άλλοθι" του συστήματος στον σιδηρόδρομο.
Όσα μονόστηλα και να γράψετε, όσες μπροσούρες και να διακινήσετε, όσους γραφικούς και να επιστρατεύσετε, η αλήθεια θα καταγράφετε και πλέον οι απαντήσεις θα είναι ξεκάθαρες.
Απορούμε πραγματικά που δεν το έχετε καταλάβει ακόμα!

Tα στοιχεία δευτερευουσών στο ΜΑΙ ....

Είναι τόσο γραφικός ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών που δέχεται (προσέξτε,δέχεται,το ξαναγράφουμε) ότι η Υπηρεσία έχει συμφωνησει -ΠΩΣ και με ΠΟΙΟΥ την έγκριση και με ποιον τρόπο- να είναι σε μόνιμη βάρδια 3 μηχανοδηγοί σε ελιγμούς! (Αν ήταν και μέλη της +ΣυνΕξέλιξης θα είχε γράψει και τα ονόματα τους,αλλά τώρα... σιωπή!).
Μιλάμε για ΤΟΝ  παραλογισμό απο ένα γραφικό τύπο πραγματικά!
Ο γραφικός της ΑΣΚΕ συνεχίζει φυσικά να μετράει λάθος,καθώς μετράει τις χορηγούμενες αναπαύσεις,αλλά όχι τις μέρες εργασίας,με προφανή σκοπό, να στοχοποιήσει συναδέλφους. 
Αν κάποιος έχει 34 αναπαύσεις και 205 μέρες εργασίας (σύνολο 239),πως  αλήθεια τον καταγγέλει αυτός που  έχει 51 αναπαύσεις και 223 μέρες εργασίας(σύνολο 274) ; Κάτι ξεχνάει δεν μπορεί,ο γραφικός! (μήπως τελικά κάποιοι εκτελούν και κανονική άδεια,ενώ κάποιοι άλλοι -αγωνιστές δήθεν- θα την πληρωθούν;)
Πως είναι δυνατό να καταγγέλει ως εργοδοτικούς, συνδικαλιστές που εργάζονται σε όλα τα τρένα και έχουν πληρωθεί,43-45 αναπαύσεις, την ίδια ώρα που  ο..ταξικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ έχει πληρωθεί 40 και πλέον αναπαύσεις! 
Διάθεση ΔΙΚΑΜ και ιστορίες!!! 

Όσον αφορά την "διάθεση ΔΙΚΑΜ", ο φτηνιάρης γραφικός της ΑΣΚΕ, γνωρίζει ότι με αυτόν τον τρόπο διευθετήθηκε το θέμα των συνδικαλιστικών αδειών μέσω της ΠΟΣ μέχρι την επερχόμενη ΣΣΕ.
Προτιμά όμως να ρίχνει λάσπη αφού δεν έχει επιχειρήματα.
Διάθεση ΔΙΚΑΜ, γραφικέ χαφιέ της εξουσίας, σημαίνει άνευ μηχανής, 6-14, και χωρίς να υπολογίζετε για  εξαήμερα κτλπ. 
Και ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ ,τον οποίο στοχοποιείς αλλά επειδή είσαι θρασύδειλος φοβάσαι να κατονομάσεις, γιατί τρέμεις τις συνέπειες, έχει το "προνόμιο¨να έχει 3-4 μέρες τέτοιες μέρες μηνιαίως απο τότε που άλλαξε ο συνδικαλιστικός νόμος, για να συμμετέχει στις συνεδριάσεις του ΔΣ της ΠΕΠΕ, της ΠΟΣ και να τρέχει τα θέματα του Σωματείου καθώς εργάζεται κάθε μέρα σε όλα τα τρένα.
Δεν αλλάζει αν βλέπει βοηθό μηχανοδηγού στην διανυκτέρευση, γραφικέ,δεν ψάχνει για αλλαγή αν δεν του αρέσει ο συνάδελφος που συνταξιδεύουν.

Ανεπίδεκτε μαθήσεως γραφικέ, που η συνδικαλιστική σφαλιάρα σε κάθε απάντηση που λαμβάνεις, έχει γίνει προσωνύμιο και δεύτερη φύση σου, πριν απο σένα κάποιοι άλλοι πήγαν-νύχτα- στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ νομίζοντας πως το "Διάθεση ΔΙΚΑΜ" υπολογίζετε σε δευτερεύουσες και έφαγαν τα μούτρα τους,στοχοποιώντας Πρόεδρο κ Γραμματέα της ΠΕΠΕ....

Αλήθεια ο επικεφαλής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην Ομοσπονδία, πόσες τέτοιες μέρες έχει το μήνα , γιατί δεν τον είδαμε να εργάζεται κάποια χρόνια τώρα και απορούμε πραγματικά αν τελικά οι απαλλαγές ισχύουν μόνο για το ΠΑΜΕ και τις ιερές αγελάδες του συνδικάτου.
Τι,δεν κατάλαβες τι ρωτάμε, ή μήπως θες να το ψάξουμε,χαφιεδάκι της εξουσίας;

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ,Γ, Ευχαριστούμε τους συντρόφους για την διαφήμιση όλο αυτόν τον καιρό. 5 εκκατομύρια επισκέψεις και βάλε για το blog μας! (ήταν που δεν θα ασχολούνταν μαζί μας)

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Κλίτσας είναι τόσο βλάκας,που αν δεν υπήρχε θα ήμουν υποχρεωμένος να τον δημιουργήσω.
    Τον ευχαριστώ που υπάρχει.
    Απο Δευτέρα θα ψάξω να δω πότε συμφώνησε η Υπηρεσία και με ποιους να εργάζονται 3 μηχανοδηγοί σε ελιγμούς,έχω περιέργεια.
    Όση λάσπη και να εκτοξεύει ο Κλίτσας,είμαστε γνωστοί στο ΜΑΙ.Μόνο που αυτός ξυπνάει και κοιμάται και με βλέπει στον ύπνο του,14 χρόνια τώρα.
    Κλίτσα,σύνελθε γιατί οι εμμονές έχουν καταστροφικές συνέπειες στην προσωπική ζωή των ανθρώπων λέει η επιστήμη.Γίνεσαι μονόχνωτος,εμμονικός και χάνεις κάθε επαφή με τον έξω κόσμο.
    Φτάνεις στο σημείο να φαντασιώνετε κάποιος πράγματα λέει η επιστήμη.
    Εσύ έχεις περάσει στάδιο,ερμηνεύεις και κατά το δοκούν αριθμούς και στοιχεία που δημοσιεύονται στον πίνακα μετά απο ενέργειες της +ΣυνΕξέλιξης, που δεν έχει τίποτα να κρύψει απο κανένα,3 χρόνια τώρα.
    Κάνε άλλο ένα εξώδικο στο στέκι,ακόμα περιμένουμε.
    Όπως τότε που δεν τόλμησες να κάνεις αγωγή στο blog ενώ έστειλες εξώδικο,γιατί ξέρεις τι θα σε περίμενε.
    Που κρύβεσαι πίσω απο ψευδώνυμα σε social media, 7 χρόνια τώρα και μιλάς για ανώνυμους σχολιαστές,τραγικέ και γραφικέ!
    Φιλικά πάντα ,
    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά δεν ξέρει ΚΑΙ αριθμητική.
    Η μεγαλοπρεπέστερη σφαλιάρα,μέχρι την επόμενη.
    Ο γραφικός δεν έχει αντιληφθεί ή μάλλον δεν θέλει να αντιληφθεί ότι στο ΜΑΙ υπάρχει αίσθημα δικαιοσύνης και ισοκατανομή. Υπάρχει και μετά απο χρόνια και διαφάνεια,αφού ΟΛΑ αναρτώνται στον πίνακα κάθε μήνα.
    Ποια η διαφορά όμως, σε αξονικά και προαστιακά όταν ο τρόπος αποζημίωσης στα χιλιόμετρα είναι ο ίδιος.
    Οι διανυκτερεύσεις; Αφού μέρος του προσωπικού δεν τις πραγματοποιεί. Κυρίως όσοι έχουν σοβαρό λόγο.Επίσης,μέρος του προσωπικού -λίγοι-δεν εργάζεται με βοηθούς,σαν την αφεντειά του γραφικού.Είναι και αυτή μια κρίσιμη λεπτομέρεια.
    Οι εφεδρείες,σιγά το ζήτημα.Ναι είναι βέβαιο ότι ο Γενιδούνιας και οι φίλοι του, δεν θα ήθελαν να κάνουν νυχτερινές εφεδρείες,θα τους έπεφταν βαριές,είναι καταναγκαστικό έργο το 20-04,θα είχαν και θέμα με 6 νυχτερινές.
    Φυσικά όλοι έχουν καταλάβει ότι ελιγμοί σε ΜΑΙ και ΜΘ δεν θίγονται γιατί γίνονται όλο το 8ωρο.Μόνο ο γραφικός αρνείτε την πραγματικότητα.
    Τις πρωινές και ενδιάμεσες εφεδρείες,όπως παραδέχεται ο γραφικός τις εκτλελούν 3,χρόνια τώρα,συνάδελφοι που ανήκουν είτε στην ΑΣΚΕ είτε αλλού,χρόνια τώρα.
    Τα εμπορικά.Αλήθεια ο γραφικός της ΑΣΚΕ ζητά απο μηχανοδηγούς με 30 και πλέον χρόνια να κάνουν εμπορικά στην θέση νέων; Τους ρώτησε; Ή μήπως απαιτεί συνάδελφοι που διαχρονικά δεν εργάζονται δεκάωρα,να γίνουν ανακόλουθοι,λόγων και έργων,όπως έχει γίνει ο ίδιος.
    Να γίνουν κοινώς ρεντίκολα σαν και αυτούς που το παίζουν εκπρόσωποι κομμουνιστών και είναι πρώτοι σε υπερεργασία.
    Πέφτει βαριά η αλήθεια γραφικέ,ιδιαίτερα όταν την αυτή αποτελεί και ΝΕΜΕΣΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανακάλυφθηκε και προβοκάτσια εις βάρος αγωνιστών που τους έδωσαν "συνδικαλιστική" ενώ είχαν ζητήσει κανονική αδεια για να συμμετεχουν στο ΣΤΑ αντιπαλευοντας με αυτόν τον τροπο τον αντισυνδικαλιστικο νομο που κατηργησε τις συνδικσλιστικες αδειες....οι οποίοι απευθυνθηκαν υπερασπιζομενοι το δικιο των εργατών στην δευτεροβάθμια συνδικαλιστική και διοικητική(συγχρόνως) εξουσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή