Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει Ανατολική Μακεδονία - Θράκη και Έβρο


Πολλά ήταν τα μηνύματα απο αναγνώστες για τα λίγα δρομολόγια που έχουν μπεί αυτήν την περίοδο στην περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας, Θράκης και Έβρου, ενώ λάβαμε και το δημοσίευμα απο το e-evros για το θέμα. Η δική μας 

πληροφόρηση αναφέρει ότι το επόμενο διάστημα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επαναδρομολογήσει και τα υπόλοιπα τρένα στην περιοχή, με βάση το σχέδιο που υπάρχει για την αντιμετώπιση των συνεπειών του Covid-19.
Η πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την περιοχή αποδεικνύεται απο την πρόσληψη 5 μηχανοδηγών που ήδη εκπαιδεύονται στην Αλεξανδρούπολη (1 είχε ήδη προσληφθεί και εργάζεται εκεί) ενώ και στην διαδικασία εσωτερικών μετατάξεων προβλέφθηκαν νέες θέσεις μηχανοδηγών στην περιοχή, όπως και στις επόμενες προσλήψεις που θα κάνει η εταιρεία.
Αντίστοιχα προσλήψεις θα γίνουν και στον κλάδο κίνησης.
Άρα τα σχέδια της εταιρείας έχουν στον σιδηροδρομικό χάρτη την περιοχή.
Οι τοπικές κοινωνίες ωστόσο και οι τοπικοί άρχοντες θα πρέπει να πιέσουν για την ουσιαστική αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής, που η σημερινή της κατάσταση δεν βοηθά την ανάπτυξη του μέσου, ενώ κανείς δεν ξεχνά τις συμφωνίες που γίναν μέχρι το 2019 με την Βουλγαρία και την Σιδηροδρομική Εγνατία.
Θυμίζουμε ότι στις 6 Σεπτεμβρίου 2017, ο Έλληνας  Πρωθυπουργός στην Καβάλα μαζί με τον ομόλογό του της Βουλγαρίας έκλεισαν την συμφωνία για να τρέξει  ενιαία η σιδηροδρομική σύνδεση τριών λιμανιών της Βουλγαρίας (λιμάνι του Δούναβη, Βάρνα, Μπουργκάς) και τριών λιμανιών της Ελλάδας και των αντίστοιχων εμπορευματικών κέντρων (Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Θεσσαλονίκη), με γραμμή που θα υποστηρίζει ηλεκτροκίνηση.
Το έργο μάλιστα είχε μπεί στα σχέδια της χρηματοδότησης απο την Παγκόσμια Τράπεζας Επενδύσεων για χρηματοδότηση ενώ μέχρι τα τέλη του 2019 θα ήταν έτοιμες οι μελέτες.
Περιμένουμε λοιπόν να δούμε αν θα υπάρξει συνέχεια στις ενέργειες αυτές.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου