Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

«Βουτιά» στα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Μάρτιο (-65%) και τον Απρίλιο (-96%). Ανοιχτό το ενδεχόμενο αξίωσης αποζημίωσης από το δημόσιο


«Βουτιά» σημείωσαν τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, όπως ανέφερε σε σημερινή διαδικτυακή συνέντευξη (σχετική φωτογραφία), ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Τσαλίδης.


Τον Μάρτιο τα έσοδα μειώθηκαν κατά 65% και τον Απρίλιο κατά 96%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, ενώ από τον Μάιο και έπειτα αναμένεται – σταδιακά – ανάσχεση της μεγάλης πτώσης.

Ο κ. Τσαλίδης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αξίωσης αποζημίωσης από το ελληνικό δημόσιο για διαφυγόντα έσοδα, εάν και είναι κάτι το οποίο θα εξαρτηθεί από την γενικότερη στάση του ελληνικού δημοσίου απέναντι στις εταιρείες που εξυπηρετούν άγονες γραμμές (εκτός από τον σιδηρόδρομο, άγονες γραμμές εξυπηρετούνται σε ακτοπλοΐα και αεροναυτιλία).

«Η εταιρεία θα προβεί σε όποια ενέργεια θεωρεί απαραίτητη, προκειμένου να ανακτήσει κάποια χαμένα έσοδα», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος εκτίμησε ότι θα χρειαστεί διάστημα για να επανέλθει η κανονικότητα στις μεταφορές.

Μετατίθεται το επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχολίασε ότι πρόκειται να μετατεθεί το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, όπως η προμήθεια των 5 αμαξοστοιχιών ATR. H πρώτη θα παραληφθεί το φθινόπωρο, ωστόσο οι υπόλοιπες 4 αμαξοστοιχίες με καθυστέρηση 6 μηνών.

Αθροίζοντας το υφιστάμενο επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι 50 εκατ. ευρώ κοστίζουν οι 5 αμαξοστοιχίες ATR και 16 εκατ. η αναβάθμιση του μηχανοστασίου της Θεσσαλονίκης.

«Εγώ ποτέ δεν μίλησα για επενδύσεις 500 εκατ. ή για 1 δις», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τονίζοντας ότι η υφιστάμενη σύμβαση για τα ΥΓΟΣ, που λήγει στα τέλη του 2020, δεν συνδέεται με την πραγματοποίηση υποχρεωτικών επενδύσεων.

Το τρένο είναι ένα ασφαλές μέσο και μετατρέπεται στον κύριο ανταγωνιστή του αεροπλάνου
Ο κ. Τσαλίδης επισήμανε ότι το τρένο είναι ένα ασφαλές μέσο, καθώς επιτυγχάνει ανανέωση φρέσκου αέρα, κάτι το οποίο δεν συντελείται σε ανταγωνιστικά μέσα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το τρένο μετατρέπεται σε άμεσο ανταγωνιστή του αεροπλάνου, κάτι το οποίο θα διαφανεί στη συνέχεια.

Σχετικά με την πύκνωση των δρομολογίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένει τις κυβερνητικές εξαγγελίες για το νέο τοπίο στις μεταφορές από τις 18 Μαΐου, οπότε δύναται να “απελευθερωθούν” τα δρομολόγια εσωτερικού (δρομολόγια εκτός της ίδιας Περιφέρειας).

Για την ελαχιστοποίηση φαινομένων συνωστισμού εντός των συρμών και αποκλειστικά για τον Προαστιακό Αθηνών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέπτυξε ένα νέο σύστημα εισιτηρίων, συνδέοντας πλέον τα δρομολόγια με τον τίτλο μεταφοράς.

Έτσι, δίνεται η δυνατότητα να ελέγχεται σε πραγματικό χρόνο ο επιβατικός φόρτος σε κάθε συρμό.

1 σχόλιο:

  1. Κατά τα αλλά οι απολύσεις δεν έγιναν με αφορμή την πανδημία αλλά λόγω αναδιάταξης του προσωπικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή