Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Μικρό καλάθι για τον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο

Κινητικότητα υπάρχει τις τελευταίες εβδομάδες για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η συζήτηση αρχικά εντοπίζεται στο τμήμα Κόρινθος - Αργος και στον συνδεόμενο κλάδο Αργος - Ναύπλιο, ενώ από τη χθεσινή
συνάντηση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου στο υπουργείο Υποδομών προέκυψε ότι υπάρχουν πλάνα σε επόμενα στάδια το τρένο να φθάσει ξανά έως Τρίπολη και Καλαμάτα.


Προοπτική εκ πρώτης σημαντική, που αφήνει ωστόσο αρκετά ερωτηματικά για τη δυνατότητα βιωσιμότητας, αλλά και για τα ακριβή χρονοδιαγράμματα.
Οι χθεσινές επαφές του κ. Νίκα μετέθεσαν τις ακριβέστερες ανακοινώσεις στο πολύ κοντινό μέλλον, δηλαδή εντός του προσεχούς μήνα, οπότε και ο αρμόδιος υπουργός θα παρουσιάσει τη συνολική(;) μελέτη στην Τρίπολη.
Μεγάλη είναι πάντως η συζήτηση για τη βιώσιμη συνύπαρξη μετρικού και κανονικού δικτύου στη διαδρομή από την Αθήνα έως την Αργολίδα, την Αρκαδία και τη Μεσσηνία και το πώς όλο αυτό μπορεί ουσιαστικά να λειτουργήσει στην πράξη. Υπάρχουν άλλωστε κι άλλες παράμετροι, που θα πρέπει να αποσαφηνιστούν, όπως για παράδειγμα το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας, οι απαιτούμενοι χρόνοι μετάβασης από πόλη σε πόλη, το μοντέλο λειτουργίας κ.ά. Παράγοντες, που σε μεγάλο βαθμό θα δείξουν αν τελικά υπάρχει σοβαρή προοπτική επαναλειτουργίας του μετρικού σιδηροδρομικού δικτύου και ποια θα είναι η φυσιογνωμία αυτών των δρομολογίων.
Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις η επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες, αλλά αφού πρώτα εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις που θα κάνουν ελκυστικό για το κοινό και κατ’ επέκταση οικονομικά βιώσιμο το εγχείρημα.
Μικρό καλάθι λοιπόν, όχι απλώς μέχρι τις επικείμενες ανακοινώσεις Καραμανλή στην Τρίπολη, αλλά και μέχρι τη σταδιακή υλοποίηση των απαιτούμενων παρεμβάσεων.

Υ.Γ. 1: Μακάρι οι εξαγγελίες Καραμανλή να μην είναι σαν τις προαναγγελθείσες αλλά ως τώρα μη πραγματοποιηθείσες για το Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη.

Υ.Γ. 2: Αραγε, αν και όταν φθάσει ξανά το τρένο στην Καλαμάτα, θα φθάνει μέχρι τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Φραντζή ή θα σταματάει στο Ασπρόχωμα, όπως είχε αναφέρει ως δήμαρχος ο Παναγιώτης Νίκας;

Δημήτρης Πλεμμένος-www.eleftheriaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου