Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 15 Μαΐου 2020

Μια είσοδος με νόημα στο δ.σ. της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο»


Συντελέστηκε στα τέλη του προηγούμενου χρόνου, αλλά διέφυγε της προσοχής μας. Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» τοποθετήθηκε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος.


Η είσοδος του γ.γ. Μεταφορών στο δ.σ. της ΘΕΚ αναδεικνύει την σπουδαιότητα που προσδίδει το υπουργείο Μεταφορών στην ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων με την ΕΕ για την εκκίνηση της επένδυσης.

Οι διαπραγματεύσεις με την ΕΕ συνεχίζονται και ίσως επέλθουν, όπως φημολογείται, κάποιες αλλαγές στη σύμβαση παραχώρησης (είναι διάρκειας 60 ετών).

Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 158,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 54 εκατ. θα προέλθουν από τις ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και Goldair και τα υπόλοιπα 104 εκατ. από τραπεζικό δανεισμό.

Το σύνολο των φορτηγών που θα εξυπηρετούνται ημερησίως, στη πλήρη λειτουργία του Θριασίου Ε/Κ, είναι 400 και των βαγονιών 50, ενώ θα δημιουργηθούν 250.000 παλετοθέσεις και 210.000 τ.μ. αποθηκών.

Καθίσταται προφανές ότι, εάν ολοκληρωθεί το Θριάσιο Ε/Κ και σε συνδυασμό με την λειτουργία του Θριασίου ΙΙ (σιδηροδρομικό terminal), ενισχύεται σημαντικά η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας στις συνδυασμένες εμπορευματικές μεταφορές.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου