Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Σπίρτζης για το τρένο στην Πάτρα: Τα ψέματα της ΝΔ και η λάσπη έχουν κοντά ποδάρια…


Κύριε Φαρμάκη, σας αποστέλλω την τεχνική μελέτη και τη μελέτη κόστους οφέλους του έργου Υπογειοποίησης της Σιδηροδρομικής γραμμής Ρίο – Αγ. Διονύσιος αφού δεν μπορείτε να τη βρείτε από την ΕΡΓΟΣΕ, και για να μην την χάσετε, την αποστέλλω  επίσης:
στον Πρόεδρο του ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Ελλάδας κ. Βασίλη Αϊβαλή, στον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών κ. Θανάση Ζούπα, στον Πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργο Παππά και στον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αχαΐας κ. Πλάτωνα Μαρλαφέκα.


Τα ψέματα της ΝΔ και η λάσπη έχουν κοντά ποδάρια, όσο κι αν οι γνωστές για την «αμεροληψία» τους εφημερίδες τοπικά και κεντρικά, παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο.

Κι έχουν ακόμη κοντύτερα όταν οι άνθρωποι που συνεχίζουν το ίδιο βιολί, εγκλωβισμένοι στα ψέματα και τον λαϊκισμό τους κατέχουν πλέον θέσεις ευθύνης. Είναι Υπουργοί, Περιφερειάρχες, Βουλευτές της Συμπολίτευσης ή αποτυχόντες πολιτευτές σε διακριτές θέσεις  δημόσιων φορέων.

Ο λόγος για την ανυπαρξία μελετών της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Αγ. Διονύσιος.

Ένα πραγματικά συμβολικό έργο για την Πάτρα, το αστικό περιβάλλον, την επέκταση της πόλης, τους οικισμούς που διέρχεται και τον αστικό σχεδιασμό.

Ένα έργο πνοής, που όχι μόνο θα διασφάλιζε ότι η Πάτρα δεν θα κόβεται στα δύο, αλλά θα αποκτούσε ένα γραμμικό χώρο από το Ρίο ως τον Αγ. Διονύσιο, για πράσινο και κοινωνικές υποδομές.

Ένα έργο που σε συνδυασμό με την υπόγεια όδευσή του ως τον Αγ. Ανδρέα, θα διασφάλιζε την συνέχεια στο παραλιακό μέτωπο, την ύπαρξη υποδομών «light train»στην δυτική πλευρά της πόλης, και θα αναβάθμιζε την Πάτρα, σε μια σύγχρονη πόλη, με λυμένο σε μεγάλο μέρος το πρόβλημα των αστικών μετακινήσεων, με παραλιακό μέτωπο ελεύθερο και ενιαίο και έναν συνεχή ελεύθερο χώρο πρασίνου ως το Ρίο.

Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που παραχωρήθηκε επί κυβερνήσεων Αλέξη Τσίπρα,  το παραλιακό μέτωπο του λιμένα, ο χώρος του ΟΣΕ και μετά από πολύμηνη συνεργασία, συζητήσεις και αμοιβαίες υποχωρήσεις καταλήξαμε σε συμφωνία με τον Δήμο Πατρέων και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για τη συγκεκριμένη λύση.

Ήταν άλλωστε δημόσιες και συχνές οι συναντήσεις, τόσο στην Πάτρα όσο και στην Αθήνα,  με τους ΟΤΑ, με κινήσεις πολιτών, με θεσμικούς φορείς της πόλης και όλοι θυμόμαστε την αρχική θέση του Δήμου Πατρέων για όδευση της σιδηροδρομικής γραμμής εκτός του αστικού ιστού και του ΟΣΕ, για επίγεια όδευση, εντός του αστικού ιστού.

Η υλοποίηση του συνόλου του έργου, περιελάβανε, την σύνταξη νέας προμελέτης από το Ρίο ως 300m μετά την Κανελλοπούλου (που προβλεπόταν επίγεια στην προϋπάρχουσα μελέτη) και στη συνέχεια την σύνταξη μελέτης Κόστους Οφέλους απαραίτητη για την έγκριση χρηματοδότησης του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αφού η μελέτη από την Κανελλοπούλου ως τον Αγ. Διονύσιο υπήρχε.

Όπως πολλές φορές έχουμε ανακοινώσει ο διαγωνισμός του έργου υπογειοποίησης Ρίο – Αγ. Διονύσιος θα εμπεριείχε την υποχρέωση σύνταξης μελέτης για την υπογειοποίηση από τον Αγ. Διονύσιο ως τον Αγ. Ανδρέα, υπέργειο τμήμα από τον Αγ. Ανδρέα ως το νέο λιμάνι και τις γραμμές light train εντός του αστικού ιστού.

Και αυτό το έργο, όπως και πολλά έργα προϋπολογισμού δισεκατομμυρίων ευρώ σε όλη τη χώρα (ΜΕΤΡΟ Θεσ/νικης, Παραϊόνια, ΒΟΑΚ, παράκαμψη Χαλκίδας, Εμπορευματικό κέντρο Θριάσειου, εμπορευματικό κέντρο Θεσ/νικης στρατόπεδο Γκόνου και πολλά ακόμη), η ΝΔ επέλεξε να ακυρώσει και το σχεδιασμό και την υλοποίηση του.

Σε αυτή τη προσπάθεια χρησιμοποίησε λάσπη, ψέματα και τον φιλικό της τύπο.

Στη Θεσσαλονίκη έπρεπε σήμερα να γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια του ΜΕΤΡΟ. Αντ’αυτού τα ψέματα και ο στόχος της εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων σταμάτησαν το έργο,  άλλαξαν τον σχεδιασμό για τα αρχαία στο σταθμό Βενιζέλου, πρόσβαλαν την πολιτιστική μας κληρονομιά, έκαναν εκατοντάδες απολύσεις εργαζομένων και η «συνέχεια» προβλέπει αποζημιώσεις δεκάδων εκατομμύριων στους κατασκευαστές.

Στην Πάτρα είπε ότι δεν βρήκε μελέτες και ήταν τέτοιος ο οίστρος των ψεμάτων που εκτίμησε χωρίς κανένα στοιχείο τον προϋπολογισμό της υπογειοποίησης, πάνω από 1 δις, πολύ περισσότερο από τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης».

Όταν όμως ένας πολιτικός εκλέγεται, ακόμη κι αν ανήκει στη ΝΔ, οφείλει να τιμά τον θεσμικό του ρόλο και να υποβαθμίζει τη λάσπη και τα ψέματα του πολιτευτή.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η αμετροέπεια και η αλαζονεία της ΝΔ και των στελεχών της, περισσεύει.

Για το λόγο αυτό στέλνω ταχυδρομικά στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, κ. Φαρμάκη, σε ηλεκτρονική μορφή:

Α. την προμελέτη του έργου υπογειοποίησης του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής Ρίο – Αγ. Διονύσιος, που υποβλήθηκε την 1-10-2018

Β. την επανυποβολή της προμελέτης, που περιλαμβάνει το οριστικό τεχνικό αλλά και την προσωρινή εκτροπή του ποταμού Χαράδρου, που υποβλήθηκε 28-11-2018

Γ. την προμελέτη υδραυλικών έργων, της υπογειοποίησης του τμήματος Ρίο – Αγ. Διονύσιος, που υποβλήθηκε την 3-12-2018

Δ. την μελέτη Κόστους Οφέλους, η οποία ξεκίνησε μετά την τεχνική προμελέτη για να υπάρχουν έγκυρα στοιχεία για την υλοποίηση του έργου και το κόστος του, ολοκληρώθηκε στις 31 Ιουλίου 2019 και παραδόθηκε 2 Αυγούστου 2019.

Στην μελέτη κόστους οφέλους φαίνεται ο προϋπολογισμός του έργου, χωρίς εκπτώσεις, που στους τελευταίους διαγωνισμούς ομοειδών έργων τόσο στα Σεπόλια όσο και στο Ρίο έφτασε το 50%, ο οποίος ανέρχεται στα 261 εκ. ευρώ και οι ήδη δεσμευμένες πιστώσεις από το ΕΣΠΑ ΥΜΕΠΕΡΑΑ είναι 130 εκ.

Επίσης για να μην υπάρχει καμία άλλη παραπληροφόρηση, το έργο μπορεί να δημοπρατηθεί με την προμελέτη.

Επειδή ο κ. Φαρμάκης δεν ρώτησε (μάλλον σκόπιμα) ούτε τον Δήμαρχο Πατρέων, κ. Πελετίδη, ούτε τον προηγούμενο Περιφερειάρχη κ. Κατσιφάρα, ούτε τις υπηρεσίες της ΕΡΓΟΣΕ και επειδή ίσως να χάσει τις μελέτες που του στέλνουμε, με τις οποίες το έργο μπορεί να πάρει έγκριση από την ΕΕ και να δημοπρατηθεί, τις αποστέλλω στον Πρόεδρο του ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Ελλάδας κ. Βασίλη Αϊβαλή, στον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών κ. Θανάση Ζούπα, στον Πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Πελλοπονήσου και Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργο Παππά και στον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αχαΐας κ. Πλάτωνα Μαρλαφέκα.

Θα το έστελνα και σε γνωστή εφημερίδα της Πάτρας, αλλά δεν αξίζει τον κόπο. Έχουν απευθείας ενημέρωση από τον κ. Φαρμάκη και τη ΝΔ και θα μεταφέρουν αυτούσια τις απόψεις τους …

Ελπίζω ή ο κ. Φαρμάκης ή οι βουλευτές της ΝΔ ή η κυβέρνηση της ΝΔ, ή κάποιος από τη ΝΔ, να έχει πλέον την ευαισθησία να μας πει αν έστειλαν την μελέτη Κόστους Οφέλους για έγκριση στην Ε.Ε. εδώ και 9 μήνες ή αν την έκρυψαν βαθιά σε κάποιο συρτάρι για να ξεχαστεί η υλοποίηση του έργου από το ΣΥΡΙΖΑ…

Είναι άλλωστε προφανές ότι ακόμη και σύμβαση να υπήρχε για το έργο, θα ακυρωνόταν στο ίδιο μοντέλο της ακύρωσης των συμβάσεων και των διαγωνισμών του οδικού άξονα Πατρών Πύργου και της Παραϊόνιας, προκειμένου να γίνει απευθείας ανάθεση στο πρώτο και άγνωστη η βούληση της κυβέρνησης της ΝΔ για το δεύτερο.

Είναι προφανές ότι αν είχαν στόχο να γίνουν οι αναγκαίες υποδομές στην Αχαΐα όπως η σιδηροδρομική υποδομή θα προχωρούσαν, εδώ και 9 μήνες,  τον διαγωνισμό για την σήμανση και την ηλεκτροκίνηση στο προηγούμενο τμήμα που ήταν έτοιμος προς δημοπράτηση.

Είναι επίσης προφανές ότι αν τους ενδιέφεραν οι πολίτες θα είχαν ξεκινήσει τα δρομολόγια ως το Αίγιο, εδώ και τόσους μήνες, αφού το δοκιμαστικό δρομολόγιο έγινε τον Ιούνιο του 2019.

Καλή ανάσταση στον στοχοποιημένο λαό της Αχαΐας και της Ηλείας…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου