Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Παρανέστι - Νεοχώρι Μάιος 2020- Απο εδώ περνάνε τρένα ;



2 μήνες τώρα η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης- Αλεξανδρούπολης είναι κλειστή λόγω της πανδημίας COVID-19. Κάποιος λογικός άνθρωπος θα περίμενε 

ο ΟΣΕ ως διαχειριστής υποδομής με τις διαχρονικά δεκάδες εργολαβίες επί εργολαβιών για τις εκχορτώσεις, να έχει φροντίσει να διατηρηθεί η υποδομή σε μια κατάσταση -θα το πούμε επιεικώς- ανεκτή καθώς όλα αυτά τα χρόνια ζούμε πολλά.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ η γραμμή αφέθηκε  στην τύχη της ενώ με το video που δημοσιεύουμε σήμερα φαίνεται ότι δεν έχει γίνει και καμία επιθεώρηση της, ενόψει της αιτούμενης επανέναρξης των δρομολογίων το επόμενο διάστημα.
Το φίδι απο την τρύπα κλήθηκε να βγάλει - ή μάλλον είχε την ατυχία- εμπορική αμαξοστοιχία που δρομολογήθηκε χτες απο Θεσσαλονίκη για Αλεξανδρούπολη.
Το στέκι έχει στην διάθεση του video απο όλη την διαδρομή που αποδεικνύει ότι η κατάσταση είναι τραγική.
Αναρωτιόμαστε 
Αν αυτά συμβαίνουν στο ενεργό δίκτυο του ΟΣΕ τι θα συμβαίνει στο "ανενεργό" της Πελοποννήσου που δημοσιεύματα θέλουν να είναι έτοιμο προς χρήση; 
Τι έχουν να πουν οι υπεύθυνοι του ΟΣΕ για τις εικόνες. 
Αν πέρναγε από το σημείο πρώτα ΙnterCity τι θα μπορούσε να είχε συμβεί για την σωματική ακεραιότητα του μηχανοδηγού.
Αν κάποιος επίσημα από τον ΟΣΕ θα δώσει εξηγήσεις για τις εικόνες που αντίκρισαν χτες οι μηχανοδηγοί. Επιθεωρούνται οι γραμμές, υπάρχει προσωπικό; 

Τα προβλήματα δεν είναι φυσικά σημερινά αλλά διαχρονικά. 
Οι μηχανοδηγοί απο την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη έχουν απογοητευτεί απο την κατάσταση όλα αυτά τα χρόνια και κανείς δεν μπορεί να τους αδικήσει. Η αγάπη τους για το μέσο που υπηρετούν επί δεκαετίες και στο οποίο διανύουν τον επαγγελματικό τους βίο είναι μεγάλη και το φιλότιμο τους πολλές φορές -και σχεδόν καθημερινά- τους κάνει να υπερβάλουν εαυτό όταν αντιμετωπίζουν τέτοιες καταστάσεις. " Έχουμε βαρεθεί να αναφέρουμε, κανείς δεν ακούει" μας λένε συνήθως. 
Η Ελληνική Πολιτεία οφείλει να αντιληφθεί ότι ο σιδηρόδρομος πρέπει να ενώνει όλες τις άκρες της χώρας και μάλιστα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ΚΑΙ για Εθνικούς λόγους που ΟΛΟΙ καταλαβαίνουμε. 

Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να δώσει εξηγήσεις. 
Ο κ. Σπηλιόπουλος ας καλέσει τους αρμοδίους -καθημερινά γίνονται στον Οργανισμό αναθέσεις επί αναθέσεων - και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας ξεκινήσει με την ερώτηση που θα έκανε ένας λογικός άνθρωπος.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ. 

Ίδια η κατάσταση και στην γραμμή Πύργος - Κατάκολο και σε ΠΟΛΛΑ άλλα σημεία του δικτύου σήμερα. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

3 σχόλια:

  1. "Τι χρειάζεται ο σιδηρόδρομος; Μόνο Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη με δύο αντένες προς Ειδομένη και Κουλάτα για εμπορικά τραίνα χρειάζεται και ο Προαστιακός. Το υπόλοιπο δίκτυο είναι άχρηστο, αντιοικονομικό και ζημιογόνο" Μπάμπης Παπαδημητρίου το 2009-2010 στο ΣΚΑΙ. Σήμερα είναι εκλεγμένος Βουλευτής της ΝΔ, προφανώς για το οξύ οικονομικό και πολιτικό του κριτήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή