Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Έτοιμη η μελέτη για το τραίνο της Αργολίδας. Παρουσιάζεται τον Ιούνιο από τον Κ. Καραμανλή

Επαναλειτουργία μέχρι Καλαμάτα σε τρεις φάσεις η χτεσινή εξαγγελία - Εντός του 2020 οι εργασίες για την ανάταξη της γραμμής μέχρι Ναύπλιο -
Τι ειπώθηκε στη συνάντηση Νίκα με τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών.
Μέσα στον ερχόμενο Ιούνιο θα παρουσιαστεί στην Τρίπολη, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, η μελέτη για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου -με την πρώτη φάση να αφορά την δρομολόγηση συρμών στη γραμμή από την Κόρινθο μέχρι το Ναύπλιο.

Η δεύτερη φάση, όπως γνωστοποιήθηκε, περιλαμβάνει την γραμμή μέχρι την Τρίπολη και η τρίτη φάση την γραμμή μέχρι την Καλαμάτα.

Η εν λόγω μελέτη, η οποία περιλαμβάνει την συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής και των σταθμών στην πιο πάνω διαδρομή, παραδόθηκε στον υπουργό και στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα από τους προέδρους του ΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη κατά τη συνάντηση που είχαν σήμερα Πέμπτη 28 Μαΐου, στο υπουργείο, στην Αθήνα, παρουσία και του γενικού γραμματέα Μεταφορών Νίκου Σταθόπουλου.

Από φέτος ξεκινούν οι εργασίες
Από την πλευρά του, ο Π. Νίκας επανέλαβε την δέσμευση της Περιφέρειας να διαθέσει 15.000.000 ευρώ από το ΠΕΠ Πελοποννήσου για το έργο συντήρησης της γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο, στο πλαίσιο της αναθεώρησης του ΕΣΠΑ που θα γίνει τον ερχόμενο Ιουνιο. Σκοπός είναι να υπάρξει τάχιστη δημοπράτηση και τα έργα να ξεκινήσουν στη διάρκεια του φετινού χρόνου.

Σημειώνεται δε ότι και από την πλευρά του υπουργείου εκδηλώθηκε η διάθεση να συμβάλλει οικονομικά στην υπόθεση αυτή.
Ο περιφερειάρχης δήλωσε παράλληλα ότι στη σημερινή σύσκεψη γνωστοποιήθηκε πως σε τρία ευρωπαϊκά κράτη αυτή τη στιγμή υπάρχουν σε λειτουργία τρένα που κινούνται τόσο σε μετρική γραμμή, όσο και σε γραμμή κανονικού εύρους, καθώς διαθέτουν τη δυνατότητα μεταβαλλόμενου μετατρόχιου.

Η βάση συντήρησης του μηχανικού εξοπλισμού του δικτύου της Περιφέρειας Πελοποννήσου θα βρίσκεται στην Κόρινθο.

«Βάλαμε στις ράγες την επανεκκίνηση του τραίνου»
«Βάλαμε σήμερα στις ράγες την επανεκκίνηση του τρένου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Είναι ένα εξαιρετικά μεγάλο ζήτημα και χαίρομαι ιδιαίτερα για το γεγονός ότι συνδέω την παρουσία μου στην Περιφέρεια με την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου σε αυτή», τόνισε ο περιφερειάρχης Π. Νίκας μετά τη σημερινή συνάντηση.

Πρόσθεσε παράλληλα, ότι τον ερχόμενο Ιούνιο -κατά την παρουσία στην Τρίπολη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή- θα γίνει και η υπογραφή του χρησιδανείου μεταξύ της ΓΑΙΑΟΣΕ και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, το οποίο αφορά την παράδοση στην Περιφέρεια της μήκους 56 χιλιομέτρων καταργημένης μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής στην βόρεια Κορινθία, από την Κόρινθο μέχρι το Δερβένι.

www.anagnostis.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου