Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

KIN.AΛ : Επερώτηση 15 βουλευτών για τα ETR 470

Κοινοβουλευτική παρέμβαση, με κατάθεση αναφοράς προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, σχετικά με τις προβληματικές αμαξοστοιχίες που φέρεται να έχει αγοράσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, πραγματοποίησε η Γραμματέας της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Λάρισας Ευαγγελία Λιακούλη, από κοινού με 15 Βουλευτές της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και τίτλο "Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγοράζει τρένα με βλάβες ; »

Συγκεκριμένα, για το κρίσιμο αυτό ζήτημα, η κ Λιακούλη, επισημαίνει τα εξής :

«Καταθέσαμε αναφορά στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και ζητάμε άμεσα απαντήσεις, για ένα σοβαρό και ιδιαίτερα ανησυχητικό ζήτημα, που αφορά στην δημόσια ασφάλεια των πολιτών στις μεταφορές .

Η αναφορά μας βασίζεται σε αποκαλυπτικό σχετικό δημοσίευμα των τελευταίων ημερών, που αφορά στην προμήθεια και αγορά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τρένων τύπου ETR 470.

Ειδικότερα, όπως καταγγέλλεται , τα τρένα αυτά στο παρελθόν έχουν χαρακτηρισθεί ως «τρένα βλαβών» και επομένως προκύπτουν σοβαρά ζητήματα και αμφιβολίες για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Ιδιαίτερα , αναφέρονται σοβαρά περιστατικά πυρκαγιών κατά τη λειτουργία τους και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις εντός σηράγγων.

Επί πλέον, όπως σημειώνουν τα σχετικά δημοσιεύματα, στη γενική επισκευή των ETR 470, μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία στην Ιταλία και πριν φτάσουν στην Ελλάδα, δεν τοποθετήθηκε σε αυτά προηγμένο σύστημα πυρόσβεσης.

Να επισημανθεί δε, ότι στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπάρχουν αρκετές σήραγγες μήκους άνω των 500 μέτρων, ενώ τέσσερις (4) από αυτές έχουν μήκος άνω των 2,5 χιλιομέτρων.

Η υπόθεση αυτή αφορά όλη την Επικράτεια, αλλά βεβαίως και το επιβατικό κοινό της Λάρισας.

Όπως είναι γνωστό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ιδιωτικοποιηθεί από την αντίστοιχη Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι μόλις 45 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, είναι δεδομένος ο δημόσιος χαρακτήρας των μεταφορών και επιβεβλημένη η απόλυτη μέριμνα της ασφαλούς μετακίνησης των επιβατών.

Στο πλαίσιο αυτό, ζητούμε άμεσα απαντήσεις για το θέμα από τον αρμόδιο Υπουργό και τον καλούμε να λάβει υπόψη του τα αναφερόμενα στο σχετικό δημοσίευμα και να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διερεύνηση του συγκεκριμένου ζητήματος, καθώς αφορά στην ασφάλεια του επιβατικού κοινού» .


Οι βουλευτές του ΚΙΝ. ΑΛ που υπογράφουν την επερώτηση 

Αρβανιτίδης Πέτρου Γεώργιος

Αχμέτ Σαμπρή Ιλχάν

Γκόκας Ναπολέοντα Χρήστος

Καμίνης Βασιλείου Γεώργιος

Καστανίδης Γεωργίου Χαράλαμπος

Κεγκέρογλου Αλεξάνδρου Βασίλειος

Κεφαλίδου Δημητρίου Χαρούλα (Χαρά)

Κωνσταντινόπουλος Κωνσταντίνου Οδυσσέας

Κωνσταντόπουλος Χρήστου Δημήτριος

Λιακούλη Θεοφάνη Ευαγγελία

Μουλκιώτης Βασιλείου Γεώργιος

Μπαράν Νετζαντή Μπουρχάν

Μπιάγκης Σπυρίδωνος Δημήτριος

Σκανδαλίδης Γεωργίου Κωνσταντίνος

Φραγγίδης Σταύρου Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου