Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

3 χαμένα χρόνια για το τρένο στο Αίγιο

Τον Απρίλιο του 2019 ο τότε Υπουργός Μεταφορών κ. Χρηστος Σπίρτζης , εγκαινίασε την νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή προς Αίγιο. Η αντί-σιδηροδρομική Κυβέρνηση Μητσοτάκη, με ευθύνη της οποίας υπολειτουργεί
η γραμμή εδώ & 3 χρόνια , χρειάστηκε 3 ολόκληρα χρόνια για να πραγματοποιήσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτροκίνηση! (που μόλις προχτές κατακυρώθηκε σε μειοδότη). 

Το έργο ΘΑ ολοκληρωθεί σε 30 μήνες από την ημέρα που ΘΑ υπογράφει η σύμβαση με τον εργολάβο, δηλαδή σε περίπου 4 χρόνια από σήμερα! 

Πρόκειται για ιλαροτραγωδία που ξεπερνά κάθε φαντασία και επιβεβαιώνει την καταστροφική πολιτική για τον σιδηρόδρομο τα τελευταία 3 χρόνια. 

Ενδεικτικό είναι δε, ότι τα «πετσοκομμένα» ΜΜΕ έχουν παρουσιάσει το έργο της ηλεκτροκίνησης 10 φορές μέχρι σήμερα, χωρίς ωστόσο ακόμα να έχει υπογραφεί η σύμβαση για αυτό! 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

ΥΓ το μοναδικό έργο που ολοκλήρωσε η κυβέρνηση Μητσοτακη τα τελευταία 3 χρόνια είναι …..το 50% της γέφυρας του Γαλλικού. Και μάλιστα όταν αυτό θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στο 100% στις αρχές του 2021!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου