Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Δείκτες ποιότητας ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεχίζει να παρουσιάζει υψηλούς δείκτες ποιότητας υπηρεσιών και το 2021

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τρίμηνο Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2021. Η εταιρεία μας έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας
των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002 «μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις». Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.

Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βαθμολογώντας το ταξίδι τους στα πιο κρίσιμα Κριτήρια Ποιότητας (KPIs):

δηλώνουν σε ποσοστό 73,26% πως είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι συνολικά (general satisfaction) (76,95% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),

αξιολογούν πολύ καλά την ασφάλεια (safety / security) που εισπράττουν στο ταξίδι τους σε ποσοστό 75,13% (78,57% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),

αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων (cleanliness) σε ποσοστό 75,48% (74,01% το προηγούμενο τρίμηνο του 2021),

αξιολογούν πολύ καλά την ταξιδιωτική πληροφόρηση (travel information) που λαμβάνουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποσοστό 76,26% (74,59% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),

αξιολογούν πολύ καλά τη συνέπεια των δρομολογίων (punctuality) σε ποσοστό 67,24% (70,62% το προηγούμενο τρίμηνο του 2021).

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των Δεικτών Ποιότητας και στη διατήρηση τους σε θετικές βαθμολογίες πάνω από 70%. Περιπτώσεις που δεν πληρούν τις δύο αυτές συνθήκες, διερευνώνται ώστε να δρομολογηθούν κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες για την ίδια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή σε συνεργασία με τον ΟΣΕ που είναι ο Διαχειριστής Υποδομής και χειρίζεται πολλά θέματα σχετικά με δρομολόγια και άλλα ποιοτικά κριτήρια.

Ευχαριστούμε τους επιβάτες για την εμπιστοσύνη τους και το προσωπικό μας για την προσπάθεια του. Το ταξίδι συνεχίζεται.

www.trainose.gr


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου