Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

Νίκος Παππάς. Ο σιδηρόδρομος, η Αλεξανδρούπολη και η Θράκη στο σύνολό της πληρώνουν την απραξία των Μητσοτάκη, Καραμανλή

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ και το μηχανοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Αλεξανδρούπολη, συνοδευόμενος από την βουλευτή Έβρου του κόμματος, Νατάσα Γκαρά και τον συντονιστή της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. του νομού, Σπύρο Δέδογλου.


Κατά την επίσκεψη και την  ενημέρωση που υπήρξε, διαπιστώθηκε η πλήρης εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου στην περιοχή, καθώς και η δραστική μείωση ως εξάλειψη των δρομολογίων του τρένου στο σύνολο της Θράκης. Μία κατάσταση που συναντάται σε πολλές περιοχές της χώρας μετά το καλοκαίρι του 2019, με ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη.



Η μεν συντήρηση της γραμμής «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη», όπως είχε ξεκινήσει επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, έχει βαλτώσει, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια του τρένου να τερματίζουν στη Δράμα και η Ξάνθη, η Κομοτηνή και η Αλεξανδρούπολη να μην έχουν δει τρένο για πάνω από δύο χρόνια.


Τα δε δρομολόγια εντός του Έβρου και πιο συγκεκριμένα στην (επιδοτούμενη) γραμμή «Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο» έχουν  μειωθεί από τρία την ημέρα το 2019 σε μόλις ένα την ημέρα  (και αυτό μόνο τις καθημερινές) σήμερα.


Ο Νίκος Παππάς δήλωσε ότι «ο σιδηρόδρομος, η Αλεξανδρούπολη και η Θράκη στο σύνολό της πληρώνουν την απραξία των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή, καθώς και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόκειται για μια εικόνα εγκατάλειψης, μια εικόνα που συναντούμε σε κάθε γωνιά της χώρας. Το τρένο, ένα μέσο γρήγορο, φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικό για τον πολίτη, πρέπει να στηριχθεί. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οφείλει να φροντίσει για την επιτάχυνση της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς και για την εκτέλεση των επιδοτούμενων δρομολογίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου