Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022

Ο Απρίλιος, κρίσιμος μήνας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εντείνεται η αγωνία για τις άγονες γραμμές και τα ETR 470

Ο Απρίλιος ίσως αποδειχτεί κρίσιμος μήνας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εξελίξεις αναμένονται σε δυο κρίσιμα «μέτωπα», την υπογραφή της νέας σύμβασης ανάθεσης των άγονων γραμμών και τη δρομολόγηση των αμαξοστοιχιών ETR 470.

Το υφιστάμενο καθεστώς για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές μεταξύ υπουργείου Μεταφορών και ΤΡΑΙΝΟΣΕ λήγει στις 15 Απριλίου, έπειτα κι από την τελευταία παράταση που δόθηκε.

Η πρώτη σύμβαση μεταξύ των δυο πλευρώνυπογράφτηκε τον Δεκέμβριο του 2015, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λαμβάνει 50 εκατ. ευρώ ετησίως για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών.

Υπουργείο Μεταφορών και ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται έτοιμοι για την υπογραφή νέας σύμβασης για περίοδο 10 + 5 ετών.

Η νέα συμφωνία θα περιέχει τροποποιήσεις, καθώς θα συνοδεύεται από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, τόσο στην επίτευξη και τον αριθμό δρομολογίων, όσο και στην υλοποίηση υποχρεωτικών επενδύσεων από πλευράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Παράλληλα, εντός Απριλίου αναμένεται η δρομολόγηση των αμαξοστοιχιών ETR 470, έπειτα από το «πράσινο φως» της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προμηθευτεί συνολικά 5 αμαξοστοιχίες ETR 470, οι οποίες θα δρομολογηθούν στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Η προμήθεια έγινε από τη μητρική εταιρεία, την Trenitalia, έναντι 47,5 εκατ. ευρώ.

Αρκετοί σιδηροδρομικοί συσχετίζουν την εξέλιξη των δυο υποθέσεων, δηλαδή θεωρούν ότι τυχόν υπογραφή της σύμβασης ανανέωσης των άγονων γραμμών, θα σηματοδοτήσει και τη δρομολόγηση των αμαξοστοιχιών ETR 470.

Φ. Φωτεινός - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου