Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

Υπεγράφη νέα διετής ΣΣΕ μεταξύ FS- Συνδικάτων - Ενημέρωση

Υπεγράφη η νέα διετής Συλλογική Σύμβαση Εργασίας μεταξύ των συνδικάτων που εκπροσωπούν τους εργαζόμενους στην Ferrovie Dello Stato και της Διοίκησης της και μετά απο πολύχρονη διαπραγμάτευση. Η ενημέρωση που έχουμε απο τους Ιταλούς συναδέλφους μας αντικατοπρίζεται στην δήλωση του Pietro Serbassi, Μηχανοδηγού και
Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μηχανοδηγών (ALE). 

Αναφέρει ο συνάδελφος μας  Γενικός Γραμματέας της Fast-Confsal , Pietro Serbassi : Με τη νέα σύμβαση υπάρχει  ένα ξεκάθαρο σημάδι υποστήριξης και βοήθειας προς τους εργαζόμενους των σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων

Επιτέλους, ένα ξεκάθαρο σημάδι υποστήριξης και βοήθειας προς τους εργαζόμενους, οι οποίοι αντιμετώπισαν το έκτακτο της πανδημίας στην πρώτη γραμμή, και τώρα  αγωνίζονται ενάντια σε μία αύξηση του πληθωρισμού, ο οποίος μειώνει προοδευτικά την αγοραστική δύναμη στα πλαίσια της οικογένειας. Είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε.

Η ανανέωση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας των σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων αναφέρεται κυρίως στο μισθολογικό τομέα, αφήνοντας την αντιμετώπιση των αποδιοργανωτικών  και παραγωγικών θεμάτων σε μεταγενέστερο στάδιο. 110 ευρώ διανεμηθήκαν ως ελάχιστες τιμές  μέσης μεταβλητής με τη δέσμευση να διοχετεύουν σε τρεις δόσεις, ως εξής : Μάιος 2022  45 €, Νοέμβριος 2022 30€ , Αύγουστος 2023 35 €, με εφάπαξ ενίσχυση (bonus) που καλύπτει την περίοδο από το 2021 έως σήμερα ίσο με το ποσό των  500 ευρώ και  θα δοθεί τον Ιούνιο. Μία απόφαση που λαμβάνεται και με βάση τη συγκεκριμένη στιγμή που περνάει αυτή τη χώρα. Μετά από δύο χρόνια πανδημίας και με μια νέα οικονομική κρίση στον ορίζοντα, η προτεραιότητα ήταν να δοθεί μία ανάσα στους εργαζόμενους που πρέπει να αντιμετωπίσουν την αύξηση η οποία ξεπερνά τα δεδομένα της «ακριβής ζωής».

Αλλά αυτό είναι, προφανώς, μόνο η αρχή μίας διαδρομής που καλούμαστε να καλύψουμε. Πράγματι, η ολοκλήρωση του πρώτου βήματος μας επιτρέπει τώρα το άμεσο άνοιγμα ενός κύκλου διαπραγματεύσεων με σκοπό την αντιμετώπιση θεμάτων, εξίσου επείγοντα, όπως ην αναδιοργάνωση του τομέα και  η προσαρμογή των κανονισμών στις τροποποιημένες ανάγκες του κόσμου της εργασίας, στοχεύοντας στην αύξηση της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών παραγωγής.

Είναι πλέον επιτακτική ανάγκη για το συγκεκριμένο κλάδο: η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της Mobilità / Αrea να έχει την ίδια απάντηση, με γνώμονα τον ορισμό της ανάπτυξης, της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των υπηρεσιών.

Τέλος και σύμφωνα με όσα έχουμε πληροφορηθεί η  συμφωνία προβλέπει επίσης αύξηση  του ποσού που διατίθεται για τη συμπληρωματική υγειονομική περίθαλψη (ιδιωτική ασφάλιση) , συμπεριλαμβανομένης της προστασίας του εισοδήματος των εργαζομένων που αναγνωρίζονται ως ακατάλληλοι για τα καθήκοντα για τα οποία προσλήφθηκαν από την αρμόδια δομή του RFI




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου