Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

Κομισιόν: Ενέκρινε ισπανικό καθεστώς 120 εκατ. ευρώ για τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές

Η Κομισιόν ενέκρινε ένα ισπανικό καθεστώς ύψους 120 εκατ. ευρώ, που διατίθεται μέσω του Μηχανισμού Διευκόλυνσης Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας («RRF»), για να ενθαρρύνει τη μετατόπιση της οδικής εμπορευματικής κίνησης στις βιώσιμες σιδηροδρομικές μεταφορές.


Το καθεστώς θα συμβάλει επίσης στη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων των σιδηροδρομικών μεταφορών, σύμφωνα με τους στόχους της στρατηγικής της Κομισιόν για τη βιώσιμη και “έξυπνη” κινητικότητα και την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία.

Σύμφωνα με την Margrethe Vestager, αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού, δήλωσε: «Το καθεστώς των 120 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκε θα συμβάλει στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και στην οικολογοποίηση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ισπανία. Θα υποστηρίξει επίσης τη μετάβαση από τις οδικές μεταφορές στο σιδηρόδρομο, σύμφωνα με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, περιορίζοντας παράλληλα πιθανές στρεβλώσεις του ανταγωνισμού».

Το ισπανικό μέτρο

Το καθεστώς που κοινοποίησε η Ισπανία θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου μέσω του RRF μετά τη θετική αξιολόγηση της Κομισιόν για το σχέδιο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας της χώρας και την έγκρισή του από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.

Το καθεστώς, το οποίο θα διαρκέσει έως τις 30 Ιουνίου 2026, αποσκοπεί στην προώθηση των σιδηροδρόμων ως πιο φιλικού προς το περιβάλλον μέσου μεταφοράς, καθώς και στη συμβολή στο “πρασίνισμα” των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Η στήριξη θα λάβει τη μορφή άμεσων επιχορηγήσεων για την αποζημίωση των εμπορευματικών εταιρειών για τη διαφορά κόστους μεταξύ οδικών και σιδηροδρομικών μεταφορών με βάση τον πραγματικό όγκο των εμπορευμάτων που μετατοπίστηκαν από τις οδικές στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Το ποσό της ενίσχυσης υπολογίζεται επίσης με βάση τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των σιδηροδρομικών εταιρειών, γεγονός που παρέχει κίνητρα για βελτιώσεις επιδόσεων.

Το καθεστώς είναι ανοιχτό σε όλες τις εμπορευματικές εταιρείες που είναι εγκατεστημένες στην ΕΕ και διαθέτουν όλες τις απαραίτητες άδειες. Το μέγιστο ποσό ενίσχυσης ανά δικαιούχο εξαρτάται από την πρόοδο που επιτυγχάνεται. Για να δοθούν κίνητρα στις εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών να στραφούν στον σιδηρόδρομο, τα συγκεκριμένα ποσά ενίσχυσης ανά δικαιούχο θα εξαρτηθούν από την αύξηση της σιδηροδρομικής εμπορευματικής κίνησης κατά το προηγούμενο έτος.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου