Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

Χωρίς ορατή προοπτική η λειτουργία τρένου από Καλαμάτα προς Κόρινθο και Πύργο

Η υπογραφή της σύμβασης για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές χωρίς ορατή προοπτική επαναλειτουργίας του δικτύου της Περιφέρειας Πελοποννήσου, γεννά ερωτηματικά για τις κυβερνητικές προθέσεις αναφορικά με το μέλλον του τρένου στις γραμμές Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα.

Η σύμβαση προβλέπει την καταβολή από το Δημόσιο στην ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια.     

Οπως υπενθύμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατά την τελετή της υπογραφής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε το 2017 έναντι 45 εκατ. ευρώ, δηλαδή 5 εκατ. ευρώ λιγότερα από την ετήσια ενίσχυση για την παροχή δημοσίων υπηρεσιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας έχει προαναγγείλει πολλές φορές την επανακυκλοφορία τρένων στη γραμμή Κόρινθος - Ναύπλιο δεσμεύοντας μάλιστα και πόρους για την αναβάθμιση του δικτύου, τελικώς η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδεικνύει μόνο επικοινωνιακό ενδιαφέρον και αφήνει το χρόνο να κυλά αφήνοντας αναξιοποίητο το υπάρχον δίκτυο. Αναξιοποίητοι μένουν και οι πόροι για τα τρένα υδρογόνου που θα μπορούσαν να κυκλοφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου που δεν είναι ηλεκτροδοτούμενο.

Στις ελληνικές καλένδες έχει παραπεμφθεί και η γραμμή Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα, που δεν χρειάζεται μεγάλα ποσά για να αναβαθμιστεί από μετρική σε κανονική. Ενδιαφέρον δεν έχει εκδηλωθεί ούτε για τη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Καλαμάτας που θα μπορούσε να είναι βιώσιμος, καθώς εξυπηρετεί μεταξύ άλλων τον Αερολιμένα "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Θ.Λ. - www.eleftheria.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου