Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Εκτίναξη” καθαρών κερδών 134% (193 εκατ. ευρώ) για τον ιταλικό όμιλο FSI το 2021

Επιστροφή σε κερδοφόρα ρότα για τον ιταλικό όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane, ο οποίος κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 193 εκατ. ευρώ το 2021, έναντι ζημιών 562 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα. Σύμφωνα με τις πρώτες μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες του metaforespress.gr, οριακά κέρδη κατέγραψε και η

ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θυγατρική των FS και Trenitalia.

Της Βάσω Βεγιάζη - metaforespress.gr 

Σύμφωνα με την FS, «η πανδημία συνέχισε να επηρεάζει και το 2021, αλλά σε μικρότερο βαθμό ολόκληρο το παραγωγικό σύστημα, με συνέπειες στην κινητικότητα ανθρώπων και εμπορευμάτων».

Αναλυτικότερα:


-τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν στα 12,2 δισ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας άνοδο 1,3 δισ. (+12,2%), κυρίως λόγω της μερικής ανάκαμψης της σιδηροδρομικής και οδικής κυκλοφορίας μετά το lockdown του περασμένου έτους.


-η αύξηση των εσόδων συνοδεύτηκε από αύξηση των EBITDA κατά 255 εκατ. σε 1,9 δισ., έναντι 1,6 δισ. το προηγούμενο έτος (+15,6%).


-το EBIT αυξήθηκε σε 193 εκατ., με το περιθώριο κέρδους EBIT να κινείται ανοδικά από -2,6% σε +1,6% το 2021.


Τα έσοδα από τις υπηρεσίες μεταφορών αυξήθηκαν κατά 5,8 δισ. ευρώ, φτάνοντας τα 730 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2020, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.


Συγκεκριμένα, όλες οι μεταφορικές δραστηριότητες της FS παρουσίασαν θετικές τάσεις, κυρίως λόγω της κινητικότητας ανθρώπων και εμπορευμάτων.


Αντίστοιχα, αυξημένα ήταν τα έσοδα στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και μικρών αποστάσεων, φτάνοντας συνολικά τα 695 εκατ. ευρώ περίπου, καθώς και τα έσοδα από τις οδικές και θαλάσσιες επιβατικές μεταφορές (+2 εκατ. ευρώ) και τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές (+33 εκατ. ευρώ).

Σύμφωνα με τον ιταλικό κολοσσό, η συνολική αύξηση εσόδων στις μεταφορές, ιδίως σε σύγκριση με την τάση της προηγούμενης περιόδου, «αποτελεί άμεση συνέπεια της προοδευτικής χαλάρωσης των περιορισμών που εφάρμοσε η ιταλική κυβέρνηση, σύμφωνα με τις αποφάσεις άλλων ευρωπαϊκών χωρών, για τον περιορισμό του COVID -19».


Όσον αφορά τη ζήτηση στην αγορά μεγάλων αποστάσεων, η Trenitalia σημείωσε ανάκαμψη 20,7% σε όγκους και αύξηση 5% στις θέσεις ανά χλμ..


Τα περιφερειακά τρένα σημείωσαν αύξηση 25,8% στα επιβατοχιλιόμετρα, με 15% αύξηση στην παραγωγή ως προς τα τρενοχιλιόμετρα σε σύγκριση με το 2020.


Επιπλέον, λόγω των οικονομικών επιπτώσεων που σχετίζονται με τον COVID, τα λειτουργικά έσοδα του 2021 «τροφοδοτήθηκαν» με αποζημιώσεις που προβλέπονται σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο από διάφορους νόμους και διατάγματα ύψους 958 εκατ. ευρώ.


Ωστόσο, ο όμιλος επισημαίνει ότι, το ποσό αυτό είναι χαμηλότερο (-9,1%) από αυτό που είχε καταγραφεί το 2020 (1,054 δισ. ευρώ), γεγονός που κατά συνέπεια μετρίασε τις αρνητικές επιπτώσεις στην FS λόγω της πανδημίας.


Τα λειτουργικά έξοδα του 2021 ανήλθαν σε 10,3 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 1,1 δισ. (+11,5%) σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τόσο τα έξοδα προσωπικού (+332 εκατ. ευρώ), όσο και τα άλλα λειτουργικά έξοδα (+730 εκατ. ευρώ) αυξήθηκαν, ως αποτέλεσμα της ανάκαμψης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και, εν μέρει, λόγω του πληθωρισμού που, ξεκινώντας από το β’ εξάμηνο του 2021.


Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του περασμένου έτους, ο Luigi Ferraris, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FS, δήλωσε: «Τα θετικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν το 2021 από τον Όμιλο είναι σταθερή βάση για την επανέναρξη όλων των επιχειρήσεων FS, αν και σε ένα πλαίσιο που εξακολουθεί να επηρεάζεται από την “ουρά” της πανδημίας και από τον τραγικό πόλεμο στην Ουκρανία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου