Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

23 κομμένοι ανάρτησες στο "συντηρημένο¨ δίκτυο ηλεκτροκίνησης στην Βόρεια Ελλάδα

 Όχι μια, όχι δυο, αλλά 23 κομμένους αναρτήρες/ αντιρίδες  μέτρησε μηχανοδηγός τις τελευταίες 2 ημέρες στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης μεταξύ Λάρισας - Θεσσαλονίκης παραδίδοντας και τα χλμ σημεία στον διαχειριστή υποδομής. Κατά τα λοιπά
το δίκτυο ηλεκτροκίνησης είναι επαρκώς.... συντηρημένο και φταίνε οι παντογράφοι των μηχανών. 

Αναρωτιόμαστε όμως πως θα συντηρηθεί αυτό, όταν στον ΟΣΕ η έλλειψη προσωπικού είναι παραπάνω απο εμφανής και όταν συνδικαλιστές εδώ και 3 χρόνια έχουν λάβει θέσεις ευθύνης με απευθείας αναθέσεις ως  δήθεν "άριστοι". 

Φτάσαμε στο σημείο οι μηχανοδηγοί ΑΠΗΥΔΗΣΜΕΝΟΙ απο την κατάσταση να καταμετρούν την διάλυση ακόμα και στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης, την επιτήρηση δηλαδή που έπρεπε να κάνει ο διαχειριστής υποδομής την κάνουν οι μηχανοδηγοί. 

Η διάλυση του σιδηροδρόμου εδώ και 3 χρόνια έχει ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

Κυβέρνηση Μητσοτάκη και Νέας Δημοκρατίας.

Όσοι στηρίζουν τα σημερινά χάλια είτε επιζητούν προσωπικά οφέλη είτε είναι απλά κομματικά πορωμένοι.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. ..Στα πλαισια της αντικειμενικης πληροφορησης και περα απο το μετρημα των "κομμενων αντιριδων" καλο θα ηταν να μας εξηγησετε πως η 120019 προξενησε βραχυκυκλωμα και ζημια στη γραμμη επαφης σε τεσσαρα διαφορετικα σημεια του δικτυου 2 συνεχομενες μερες,στον καστανα, στη ειδομενη,στη λαρισα και στη ραψανη...τι φταιει και χασαμε το μετρημα? ...Ανυπομονωντας για την απαντηση σας.....Λ. Πεγιαδης-προισταμενος τμηματος ηλεκτροκινησης θεσσαλονικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε Πεγιάδη, ως γνωστόν εμείς δεν αναλύουμε τι φταίει. Εμείς παραθέτουμε τα γεγονότα. Και διαβάζουμε τις αντιδράσεις. Μας προξένησαν μάλιστα ενδιαφέρον τα όσα έγραψε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, πρώην συνδικαλιστής της Ομοσπονδίας μας, ο οποίος μάλιστα εν είδος -τσάμπα- μάγκα, δηλώνει ότι γράφει σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος του πολλούς σιδηροδρομικούς -εν είδος "νταβατζή " και μάλιστα θέλοντας να πείσει ότι μιλά εκ μέρους και άλλων για αυτή του την συμπεριφορά, την απρεπή και χυδαία. Σε αυτό τον "συνάδελφο", να θυμίσουμε ότι ο ίδιος κάποτε, αποτελώντας μέρος μιας συνδικαλιστικής πλειοψηφίας, έψαχνε την σκόνη στο.... Καλίδρομο, θέλοντας να συμμετάσχει στην χυδαία τότε προπαγάνδα ενάντια στην ολοκλήρωση έργων που βάλτωναν επί δεκαετίες. Αντί να προκαλεί λοιπόν ο εν λόγω και πολλοί ακόμα, καλό θα ήταν να απαντήσουν στην ουσία. Συντηρείτε το δίκτυο ηλεκτροκίνησης επαρκώς; Yπάρχει επάρκεια προσωπικού; Αν δεν υπάρχει γιατί δεν την καταγγέλουν όσοι είναι υπεύθυνοι. Τέλος και αναφορικά με την αγωνία σου για την εν λόγω μηχανή, μπορεί να ρωτήσει ο ΟΣΕ για την κατάσταση της. Εμείς μπορούμε να σε διαβεβαιώσουμε για το "επαναδηλωμένο" των επισκευολογίων που καταθέτουν οι μηχανοδηγοί όπως και να σε ενημερώσουμε ότι απο χθες δινόταν εντολή "συμπτύξατε παντογράφο" σε συγκεκριμένο σημείο του δικτύου ενώ προχτές είχαμε συμβάν με εμπορικό σε άλλο σημείο. Σε κάθε περίπτωση δε, την ευθύνη για την απαξίωση που όλοι ζούμε (αλλά μόνο εμείς καταγγέλουμε δημοσιεύοντας τα πάντα), δεν την έχουν οι εργαζόμενοι αλλά οι πολιτικές που εφαρμόζονται στο μέσο. Και φυσικά και όσοι τις υπηρετούν με άκριτο φανατισμό, γράφοντας και συναδέλφους τους δημόσια σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος τους. Περιμένουμε δε να δούμε τις ενέργειες αυτών για αποκατάσταση των όσων δηλώθηκαν χτες, ενυπόγραφα.

      Διαγραφή