Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

Π.Ε.Π.Ε. : Να ενταχθούν οι προαιρετικές σταθμεύσεις στα εγχειρίδια δρομολογίων


 Επιρρίπτοντας ευθύνες στην Διοίκηση του ΟΣΕ για τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες το Σωματείο των Μηχανοδηγών ενημέρωσε την Hellenic Train  και την Ρ.Α.Σ. για το πρόβλημα με τις
"υπηρεσιακές σταθμεύσεις" στο ΣΚΑ  (ή αλλού) καλώντας να ενταχθούν αυτές ως προαιρετικές στο εγχειρίδιο δρομολογίων. 

Οι μηχανοδηγοί αναφέρουν τα άρθρα του ΓΚΚ που εκθέτουν την Διοίκηση του ΟΣΕ που όφειλε για την εξυπηρέτηση του προσωπικού της να ζητά να δρομολογηθούν  ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ  αμαξοστοιχίες και όχι να ζητά σταθμεύσεις ΤΑΚΤΙΚΩΝ δρομολογίων με εκατοντάδες επιβάτες στο πουθενά. 

ΔΕΝ έχουμε καμία διάθεση αντιπαράθεσης με τους συναδέλφους μας τονίζουν οι μηχανοδηγοί, αναφέροντας πως το πρόβλημα μπορούσε εύκολα να λυθεί απο την Διοίκηση του ΟΣΕ. (Προφανώς ασχολείται με την ζέστη που χαλάει τα ,.....μηχανήματα στο Αεροδρόμιο). 

Η επιστολή  : 

Κύριοι

Όπως γνωρίζετε και σας έχουμε ενημερώσει και γραπτώς, τα δρομολόγια στον προαστιακό Αθήνας είναι εξαιρετικά «σφιχτά» στην χάραξη τους, με χαρακτηριστικότερο όλων ότι στον Σ.Σ. Πειραιά προβλέπεται χρόνος μόλις 2 λεπτών για την από-επιβίβαση των επιβατών και την αλλαγή χειριστηρίων για να εκκινήσει ο ίδιος συρμός προς Κιάτο ή Αεροδρόμιο.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης αλλά και οι κατά καιρούς βραδυπορίες που επιβάλει ο ΟΣΕ προκαλούν καθυστερήσεις στα δρομολόγια και αυτονόητα, διαρκώς, αυξανόμενη πίεση στους μηχανοδηγούς από το επιβατικό κοινό που θέλει ακρίβεια στην μετακίνηση του στην αστική και περιαστική ζώνη καθώς υπάρχουν συνδέσεις με άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ο Ο.Σ.Ε. (ΔΥ) ζητά από τους μηχανοδηγούς να πραγματοποιούν «υπηρεσιακές σταθμεύσεις» σε τακτικά δρομολόγια και σε σημεία που ΔΕΝ υπάρχει προαιρετική στάθμευση στο εγχειρίδιο δρομολογίων (π.χ. Σ.Κ.Α.).Σταθμεύσεις που επιβαρύνουν με περαιτέρω καθυστέρηση τα δρομολόγια καθώς αυτές δεν έχουν υπολογιστεί στο εγχειρίδιο δρομολογίων, ενώ το προσωπικό της αμαξοστοιχίας που μεταφέρει εκατοντάδες επιβάτες, καλείται να διαχειριστεί και να εξηγήσει αυτές τις σταθμεύσεις σε όσους αναρωτιούνται τι συμβαίνει. Στα συγκεκριμένα σημεία δεν υπάρχει φωτισμός και δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση σταθμούς (εργοταξιακοί χώροι).Αντί δηλαδή ο Ο.Σ.Ε. να φροντίσει για την μετάβαση του προσωπικού του στο Σ.Κ.Α. (σημείο εντός του αστικού ιστού) με άλλα μέσα, ζητά από τους μηχανοδηγούς να σταματούν τρένα (τακτικές αμαξοστοιχίες), με εκατοντάδες επιβάτες σε σημεία που δεν προβλέπονται πουθενά και επιβαρύνοντας τα ήδη σφιχτά δρομολόγια με επιπλέον καθυστερήσεις.

Επειδή καμία διάθεση αντιπαράθεσης δεν έχουμε με συναδέλφους μας και επειδή είναι πολύ εύκολο ένας οργανισμός όπως ο Ο.Σ.Ε. να λύσει το πρόβλημα μετάβασης του προσωπικού του σε χώρους εργασίας, που μάλιστα υπάρχει πρόσβαση με συγκοινωνία, σας καλούμε να ζητήσετε να ενταχθούν αυτές οι σταθμεύσεις στο εγχειρίδιο δρομολογίων ως προαιρετικές υπολογίζοντας και τον χρόνο αυτής στην διαδρομή και με τον Ο.Σ.Ε. να αναλαμβάνει την ευθύνη της ασφαλούς από-επιβίβασης του προσωπικού του σε σημεία που δεν υπάρχει φωτισμός και γίνονται έργα.

Σε κάθε άλλη περίπτωση υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τον ισχύον Γ.Κ.Κ., ο Ο.Σ.Ε. μπορεί να αιτηθεί υπηρεσιακές αμαξοστοιχίες (άρθρο 80, παρ. 845).Ο Γ.Κ.Κ.προβλέπει στο συγκεκριμένο άρθρο:Ι) Αμαξοστοιχίες προσωπικού: χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά του προσωπικού στα κέντρα εργασίας.

Μέχρι να συμβεί αυτό οι μηχανοδηγοί δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για αυτές τις σταθμεύσεις από τακτικές αμαξοστοιχίες μιας και ο κίνδυνος τραυματισμού των εργαζομένων και των επιβατών που τυχόν κατέβουν απο το τρένο, είναι αυξημένος λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην αποβάθρα όπου σταθμεύουν οι αμαξοστοιχίες(μπετόβεργες που εξέχουν, ελλιπής φωτισμός).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου