Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 26 Μαΐου 2024

Πιο γραφικός γίνεσαι σοκάκι (Ανεκπαίδευτος 20 χρόνια)

Το να προσπαθείς να πείσεις τους συναδέλφους ότι έχεις άποψη 20 χρόνια τώρα και αυτοί να σε λένε γραφικό, είναι πραγματικό κατόρθωμα, όπως και το να βρίζεις  όλους, κρυμμένος πίσω από πληκτρολόγια και εξαφανισμένος από συνελεύσεις επί 20 συναπτά έτη, φανερώνει  τον αξιακό σου κώδικα.

Το να κατηγορούν όμως την ηγεσία της ΠΕΠΕ (ο γραφικός και οι συνοδοιπόροι του) γιατί ΔΗΘΕΝ δεν πήρε θέση για τα όσα καταγγέλονται για την μεταφορά παράνομων φορτίων στην μοιραία αμαξοστοιχία, την ώρα που πλέον και συγγενείς του νεκρού μηχανοδηγού αναφέρουν «ότι αν μεταφέρονταν κάτι το παιδί μου δεν θα το ήξερε», προκαλεί δεύτερες σκέψεις σε όλους μας.

Γιατί αλήθεια αυτή η πρεμούρα, από τον γραφικό και την Συμμαχία συμφερόντων, να  πάρει θέση το Σωματείο των Μηχανοδηγών για το φορτίο της αμαξοστοιχίας; 

Τα ερωτηματικά πληθαίνουν αν λάβει κανείς υπόψη ότι οι εκπρόσωποι της Συμμαχίας (ή κατά καιρούς ΔΑΚΕ-Νέα Έλξη-Αναγέννησηαναφέρουν ότι για το έγκλημα των Τεμπών θα αποφανθεί η δικαιοσύνη ενώ την ίδια ώρα απαιτούν από την ΠΕΠΕ  να γνωμοδοτησει για κάτι που δεν μπορεί. Γιατί άραγε  ζητούν -καιρό τώρα- να πάρει θέση η ΠΕΠΕ για κάτι που οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ;

Η εμμονή του πιο γραφικού και από γκλίτσα  του Μετσοβου , με συγκεκριμένα πρόσωπα πλησιάζει τα όρια της ψυχοπάθειας, κατά γενική παραδοχή, καθώς πια, το εν λόγω  άτομο φτάνει στο σημείο να χαρακτηρίσει πρόσωπα ακόμα και για τα ρούχα που φορούν.

Την ίδια ώρα που κάνει όλα αυτά ο  γραφικός , κρύβεται χρόνια τώρα από τις συνελεύσεις. 

Απο εκεί  δηλαδή που δεν θα υπάρχει η προστασία του εργασιακού περιβάλλοντος που όντας αδίστακτος  θα επικαλεστεί ,αν κάποιος ανοίξει διάλογο μαζί του. Εκεί που θα πρέπει να αντιμετωπίσει στα ίσια αυτούς που χυδαία συκοφαντεί μη διστάζοντας να εμπλέκει στο παραλήρημα του , προσωπική ζωή,  χόμπι και οτιδήποτε  μπορεί κανείς να φανταστεί.

Το τελευταίο αφήγημα του γραφικού , αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία όπου ως άλλος Ηρακλής Πουαρο, ρωτά στελέχη της εταιρείας για το πόσοι κόπηκαν τα τελευταία χρόνια σε εξετάσεις και πόσοι τώρα, επιβεβαιώνοντας στην ουσία την αυστηροποίηση του πλαισίου, μετά τα όσα διαδραματίστηκαν το καλοκαίρι του 22 και οδήγησαν την ΗΤ στην σωστή απόφαση να δώσει την εκπαίδευση σε όσους είχαν την εμπειρία για την οργάνωση της.

Προσπαθεί μάλιστα να ταυτίσει  την έλλειψη προθυμίας κάποιων συναδέλφων να καταθέσουν αίτηση για να γίνουν εκπαιδευτές, με την ΑΡΝΗΣΗ πιστοποιημένων εκπαιδευτών να υπογράφουν φόρμες εκπαίδευσης!

  • Ποιος ανάγκασε τους πιστοποιημένους εκπαιδευτές να υπογράψουν φόρμες  για να πιστοποιηθούν ως τέτοιοι;
  • Ποιος ανάγκασε ή προγραμμάτισε όσους ΒΓΗΚΑΝ από το μητρώο της ΡΑΣ να κάνουν εκπαιδεύσεις;

Η απάντηση είναι απλή και στα δύο ερωτήματα: ΚΑΝΕΙΣ! 

Η αίτηση για να γίνει κάποιος πιστοποιημένος εκπαιδευτής γίνεται από τον ίδιο τον μηχανοδηγό με προσωπικό του mail στην ΡΑΣ. Αντίστοιχα γίνεται και η διαγραφή του από το μητρώο.

Όσο όμως είναι κάποιος στο μητρώο είναι ΗΘΙΚΑ – ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΑ  και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ υποχρεωμένος να παρέχει εκπαίδευση στους νέους συναδέλφους του. Αυτό έπραξαν και πράττουν και όσοι έχουν καταθέσει αίτηση να βγουν από το μητρώο της ΡΑΣ μέχρι σήμερα με εξαίρεση 3 περιπτώσεις που δεν είχαν προφανώς καλή ενημέρωση για τις υποχρεώσεις τους. Αντίστοιχα  μόλις κάποιος βγεί από το μητρώο ΔΕΝ τον  προγραμματίζει κανείς για εκπαιδεύσεις.

Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ αξιοποίηση του ρόλου του εκπαιδευτή για προσωπικά οφέλη ΚΑΙ η υποκίνηση και άλλων μηχανοδηγών να πράξουν το ίδιο είναι η κατακριτέα πράξη. Όχι αν κάποιος θέλει να είναι εκπαιδευτής ή όχι.

Αυτό θα το είχε καταλάβει και ένα παιδί της 6ης δημοτικού αν διάβαζε τις ανακοινώσεις της +ΣυνΕξέλιξης.

Δεν μπορεί να το κατανοήσει όμως ο εμμονικός γραφικός. 

Για αυτό και 20 χρόνια τώρα, περιφέρει την μιζέρια του και κρύβεται πίσω από πληκτρολόγια. Για αυτό ψάχνει νόημα στην άχαρη  σιδηροδρομικη παρουσία του,   παρέχοντας πρόθυμα τις ...υπηρεσίες του σε κάθε λογής  συμφέροντα που λυμαίνονται τον κλάδο.

Αν έχει το κουράγιο ας έρθει σε μια συνέλευση……

Που να το βρεί όμως!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Προαιρετικές σταθμεύσεις είναι αυτές που περιγράφονται σε εγχειρίδια δρομολογίων και εγκύκλιοι σε ισχύ είναι αυτές που υπάρχουν αναρτημένες στο site της ΡΑΣ. 20 χρόνια ανεκπαίδευτος.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου