Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Όχι 100 παιδιά, 350 εκκατομύρια Ευρώ είναι η αγορά των εμπορευματικών


Το στέκι της έλξης αποκαλύπτει ότι η αγορά των εμπορευματικών φορτίων δεν είναι μόνο 100 Εκατομμύρια Ευρώ όπως γράφουν οι έγκριτες δημοσιογραφικές πληροφορίες των συστημικών μέσων ενημέρωσης,που θέλουν να μας πείσουν για τις "τεράστιες" επενδύσεις που ΘΑ κάνουν εταιρείες φαντάσματα  που υποτίθεται θα"εξαφανίσουν" την Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Γράφοντας φυσικά αυτά θέλουν 
απλά να πιέσουν για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.

Αναφερόμαστε στα συστημικά μέσα ενημέρωσης (εξαιρουμένου του έγκυρου metaforespress.gr) που παίζουν ένα χοντρό παιχνίδι.
Όλη η σιδηροδρομική πιάτσα αλλά και η αγορά γνωρίζει ότι ο κύκλος εργασιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2015 ξεπέρασε οριακά τα 15 εκατομμύρια (και αν τα ξεπέρασε) στα εμπορεύματα.
Δεν προκύπτουν δηλαδή απο πουθενά τα αναγραφόμενα ποσά.
Εμείς λοιπόν λέμε ότι δεν είναι 100 είναι 350 εκατομμύρια Ευρώ.
Και ακόμα περιμένουμε να μας πουν ορισμένοι δημοσιογράφοι - που διαβάζουν το στέκι της έλξης,το ξέρουμε πολύ καλά- πως η κάθε μικρή ιδιωτική εταιρεία θα κάνει επενδύσεις 17 και 20 εκατομμυρίων Ευρώ όταν ΟΛΟΙ γνωρίζουν ότι αυτά τα λεφτά δεν θα τα βγάλει ούτε σε 10 χρόνια.
Γύρω λοιπόν απο το παιχνίδι με την μεταφορά των εμπορευματικών φορτίων έχει στηθεί ένα χοντρό παιχνίδι παραπληροφόρησης που στόχο έχει την πίεση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεινητικά και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις (ολοκλήρωση έργων κτλπ)ο κύκλος εργασιών θα αυξηθεί, θα διπλασιαστεί, ίσως και τριπλασιαστεί λέμε εμείς τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Αλλά αυτό σημαίνει 30 ή 45 εκατομμύρια Ευρώ και ο καθένας μπορεί να αναρωτηθεί πότε θα είναι επιτέλους έτοιμο το σιδηροδρομικό σύστημα για να απορροφήσει αυτό το έργο.
Ωστόσο ακόμα και στις πλέον προηγμένες σιδηροδρομικά  χώρες, αυτό που δεν γράφουν οι φίλοι μας δημοσιογράφοι,είναι ότι κύριοι παίκτες στην αγορά των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών είναι οι ΔΗΜΟΣΙΕΣ εταιρείες.Μικρές εταιρείες υπάρχουν,αλλά όπως γράφουμε είναι μικρές και εξυπηρετούν στοχευμένες συμφωνίες.
Αυτό που συμβαίνει όμως είναι ότι σε χώρες που εφαρμόστηκαν μνημόνια(Πορτογαλία κτλπ) αλλά και σε πρώην χώρες του Ανατολικού μπλόκ γίνονται ιδιωτικοποιήσεις δημόσιων εταιρειών.
Οι σιδηροδρομικοί οφείλουν να μην τσιμπάνε σε κούφια δημοσιεύματα.
Οι μηχανοδηγοί ας κρατάνε μικρό καλάθι για τις "μεγάλες"ιδιωτικές εταιρείες που θα τους πληρώσουν χοντρά λεφτά για μεταγραφές.
Οι συνταξιούχοι ας κάτσουν σπίτι τους και ας βρεθούμε μαζί και ΔΙΠΛΑ τους στον δρόμο για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ των μνημονιακών πολιτικών και στον αγώνα για ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ μισθούς και συντάξεις.
Επίσης οι συνάδελφοι στην Καρόλου οφείλουν να απομακρύνουν απο τα γραφεία τους,συνταξιούχους (στελέχη) που σχεδόν καθημερινά περιοδεύουν στον χώρο προσπαθώντας να συλλέξουν πληροφορίες γύρω απο διάφορα θέματα, με "αθώες" δήθεν επισκέψεις.
Και αυτό το κάνουν ΓΙΑΤΙ μερικοί ήδη έχουν προσεγγιστεί απο συγκεκριμένους χώρους για συνεργασία και γενικώς ψάχνονται να μπούν σε διάφορα σχήματα.
Εμείς όταν γράφουμε κάτι, το γράφουμε τεκμηριωμένα.
Κοινώς έχουν γνώση οι φύλακες.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου