Σοβαρότατο θέμα έχει προκύψει για την αξιοπιστία της ΠΟΣ αφού τορπιλίζει για άλλη μια φορά την διαδικασία υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Μετά τους τραγικούς χειρισμούς των προηγούμενων μηνών σήμερα φτάσαμε στην απόλυτη κατρακύλα.Ποιο συγκεκριμένα
στην συνάντηση που έγινε την Τρίτη μεταξύ της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ομοσπονδίας, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόνισε (όπως και στην συνάντηση με την ΠΕΠΕ) ότι ετοιμάζεται τροπολογία για το θέμα (είτε με τα χιλιόμετρα,είτε για άλλα θέματα).
Το πρώτο κείμενο της τροπολογίας δόθηκε στην ΠΟΣ το μεσημέρι της Παρασκευής. Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ παρότι όφειλε δεν ενημέρωσε την παράταξη του Δικτύου Σιδηροδρομικών για το θέμα.
Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό.
Σε μια πρωτοφανή ενέργεια το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δημοσίευσε την τροπολογία, δημιουργώντας πλέον θέμα αξιοπιστίας για την ΠΟΣ.
Παρότι και ο Πρόεδρος του Σωματείου μας επικοινώνησε με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας και τόνισε ότι αυτές οι ενέργειες είναι απαράδεκτες, ζητώντας την άμεση απόσυρση του κειμένου απο την δημοσιότητα,αφού δεν έχει συμφωνηθεί ποτέ κάτι τέτοιο, οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ δεν έχουν προβεί στα αυτονόητα.
Είναι πλέον ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών μαζί με τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ επιθυμούν να τορπιλίσουν την υπογραφή ΣΣΕ λόγω των εκλογών στα παραδοσιακά σωματεία στα οποία παίζουν την επιβίωση τους.
Απο την πλευρά μας πλέον επιφυλασόμαστε για το κατά πόσο θεωρούμε την ΠΟΣ και με αυτήν την τακτική,αξιόπιστο και ικανό συνομιλητή.
Ενδεικτικό της τραγελαφικής κατάστασης είναι ότι ο Πρόεδρος της ΠΟΣ συγκαλεί αύριο έκτακτο Προεδρείο για να συζητηθεί η καταγγελία του Προεδρείου της ΠΕΣΟΣΕ για εκβιασμούς σε εκλογές σωματείων!
Την ώρα που η ιδιωτικοποίηση είναι προ των πυλών, η ΠΟΣ ασχολείται με τα μικρά όντας ανήμπορη να παρακολουθήσει τα μεγάλα.
Είναι τραγικό οι σιδηροδρομικοί να εκπροσωπούνται απο αυτές τις παρατάξεις.
Όσον αφορά το που βρήκε ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ το κείμενο του προσχεδίου της τροπολογίας (κάποιοι τώρα κάνουν ότι δεν ήξεραν,δεν άκουσαν) ,ΟΛΟΙ γνωρίζουν την αγαστή σχέση του με την δεξιά και την ΠΑΣΚ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου