Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 5 Απριλίου 2016

Ενημέρωση για την συνάντηση ΠΟΣ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε  συνάντηση του προεδρείου της ομοσπονδίας με την νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .Σε κλίμα γνωριμίας και ενημέρωσης τόσο από πλευράς της ΠΟΣ όσο και από την πλευρά της διοίκησης .
Συγκεκριμένα τέθηκαν από το προεδρείο τα
μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κορυφαίο την αποκρατικοποίηση και το ενδεχόμενο να κριθεί αγώνος ο διαγωνισμός .Επίσης το κλείσιμο της γραμμής της Ειδομένης  , την ΣΣΕ , την αναγκαιότηταπροσλήψεων και επιστροφής των μεταταγμένων , την επαναλειτουργία περιφερικών δικτύων καθώς και τα προβλήματα που σχετίζονται με την τοποθέτηση του προσωπικού σε κενές θέσεις ιεραρχίας .Ακόμη την ανάγκη κατάρτισης και πιστοποίησης του προσωπικού , εκπαίδευσης με στόχο την ασφάλεια στην κυκλοφορία .
Η διοίκηση τόνισε ότι ανέλαβε σε μια περίοδο που ενημερώθηκε ελάχιστα για τα προβλήματα που είχε η εταιρία μιας και η προηγούμενη διοίκηση είχε παραιτηθεί (κ. Ζηλιασκόπουλος ) με αποτέλεσμα κάθε μέρα να ανακαλύπτει κάτι καινούργιο που χρειάζεται να αντιμετωπίσει .Στο θέμα της αποκρατικοποίησης δεν υπήρχε κάποια νεώτερη πληροφόρηση αναφέροντας όμως ότι υπάρχουν πιέσεις σε περίπτωση μη ιδιωτικοποίησης λόγο των «κρατικών ενισχύσεων»(δεν αναγνωρίζονται ως ενισχύσεις από την σημερινή διοίκηση ) . 
Για τις προσλήψεις ( μηχανοδηγών κυρίως , και συνόδων ) υπήρξε η πληροφόρηση ότι έχει τεθεί το θέμα στην κυβέρνηση( παρατηρήθηκε έντονη κινητικότητα )  ως άμεση προτεραιότητα και ότι σύντομα θα προχωρήσουν οι διαδικασίες .Επίσης και για τις αποσπάσεις κάνοντας λόγοτ για 17 συναδέλφους μεταταγμένους( κυρίως κλάδος κίνησης). 
Για την ΣΣΕ και η θέση της διοίκησης ήταν υπέρ της υπογραφής αναφέροντας μάλιστα ότι έχει ζητήσει την εξαίρεση από διατάξεις του ενιαίου μισθολογίου για μηχανοδηγούς και κίνηση , όπως και πρόταση για το ευθηνής  για το προσωπικό επί των αμαξοστοιχιών .
Ακόμη ετοιμάζεται τροποποίηση στο οργανόγραμμα χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένη πληροφόρηση επί του θέματος  . Τονίστηκε από την πλευρά του Δικτύου ότι  πρακτικές  όπως αυτές των προηγουμένων διοικήσεων ,να αφήνουν ζητήματα στον αέρα και εκκρεμότητες που καθιστούν τους εργαζόμενους όμηρους δεν θα γίνουν αποδεκτές .Η διοίκηση απάντησε ότι δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση αλλά δεν δεσμεύεται να συνεχίσει λάθη της προηγούμενης (π.χ. τηλεφωνικές τοποθετήσεις ) .
Για την επαναλειτουργία του περιφερικού δικτύου πληροφορηθήκαμε ότι σύντομα θα έχουμε νέα και ειπώθηκε ότι είναι εφικτή η λειτουργία Καλαμάτας - Μεσσήνης .
Τέλος η νέα διοίκηση έδειξε ευαισθησία στα θέματα εκπαίδευσης και πιστοποίησης του προσωπικού επί των αμαξοστοιχιών θέτοντας ως κυρίαρχο παράγοντα την ασφάλεια και ότι αναζητείτε άμεση λύση εκπαίδευσης των βοηθών μηχανοδηγών .
Αντιπρόεδρος ΠΟΣ-Καραδήμας Χάρης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου