Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Το προτεινόμενο Οργανόγραμμα σε ΔΙΚΑΜ και ΔΙΤΡΥ

Μόλις πριν λίγο το Σωματείο μας έλαβε την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το Οργανόγραμμα στην ΔΙΚΑΜ και την ΔΙΤΡΥ.
Σε αυτό παρατηρούμε ότι 
Δημιουργούνται 4 Υπηρεσίες.

Η Υπηρεσία Μηχανοστασίου ΑΙ Ρέντη, Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας (Περιλαμβάνει το τμήμα Δρομολογίων -24ωρη λειτουργία -και - τις έδρες- τμήματα Κιάτου, Πάτρας,Διακοπτού και Πύργου,Λιανοκλαδίου και το τμήμα ελέγχου τήρησης ταχυτήτων).
Η Κεντρική Υπηρεσία (περιλαμβάνει το Τμήμα Παρακολούθησης Κυκλοφορίας -Καρόλου, 24ωρη λειτουργία- και το Τμήμα Προγραμματισμού Υπηρεσιών κ Διαχείρισης Προσωπικού).
Η Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας (νέα Υπηρεσία- ΜΕΚ με τμήματα σε Νότια-Κεντρική και Βόρεια Έλλαδα)
Η Υπηρεσία Μηχανοστασίων Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδας (Περιλαμβάνει το τμήμα Δρομολογίων -24ωρη λειτουργία-, Αλεξανδρούπολη,Δράμα,Λάρισα-Βόλο και τμήμα ελέγχου τήρησης ταχυτήτων).

Μετατρέπεται σε κλιμάκιο απο υπηρεσία η έδρα της Ειδομένης - Στρυμώνα- Κόμανου.

Στην ΔΙ.ΤΡΥ (Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού) έχουμε
την Υπηρεσία Νότιας Ελλάδας με το τμήμα μηχανστασίου ΑΙΡ και το τμήμα μηχανοστασίου Πελλοπονήσου (νέο τμήμα).
την Υπηρεσία Βορείου Ελλάδας  με το τμήμα μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης
ενώ πλέον η έλξη αποκτά για πρώτη φορά και τμήμα ελέγχου και οργάνωσης δρομολόγίων.

Η ΠΕΠΕ θα συνεδριάσει τις επόμενες μέρες για να καταθέσει τις απόψεις της για το ζήτημα.
Θεωρούμε δεδομένο ότι ΔΕΝ μας ικανοποιεί (και θεωρούμε ότι το θέμα θα διορθωθεί) η ενοποίηση σε 1 προϊστάμενο  των Λάρισα-Βόλου (παραμένουν ως ξεχωριστά μηχανοστάσια) και η υποβάθμιση της Ειδομένης,Στρυμμώνα,Κόμμανου σε κλιμάκιο.
Η μετατροπή των προϊσταμένων υπηρεσιών σε τμήματα σε Κιάτο,Λιανοκλάδι,Δράμα και Αλεξανδρούπολη θα συζητηθεί επίσης. Οι έδρες περιφερειακά παραμένουν αλλά με προισταμένους τμημάτων.
Θεωρούμε ότι σε ΜΑΙ και ΜΘ θα υπάρχουν και τα τμήματα προγραμματισμού εργασίας όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.Λογικά θα υπάγονται στην Κεντρική Υπηρεσία.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου