Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Στην ιταλική GD Infrastutture το σιδηροδρομικό τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο.

Να κατακυρώσει την κατασκευή του τμήματος Ψαθόπυργος - Ρίο στην ιταλική GD Infrastutture αποφάσισε χθες η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, με βάση και τις αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Το δικαστικό σήριαλ του τελευταίου ενάμισι χρόνου μπορεί,όμως, να συνεχιστεί.Προσωρινό τέλος στο σήριαλ με την τύχη του σιδηροδρομικού τμήματος Ψαθόπυργος – Ρίο έδωσε

χθες η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ με την απόφαση για ανάθεσή του στην ιταλική GD Infrastutture. Η απόφαση, έπειτα από σχεδόν ενάμισι χρόνο δικαστικής αντιπαράθεσης, συμβαδίζει με τις επιταγές του Ελεγκτικού Συνεδρίου το οποίο δεν ενέκρινε την υπογραφή της σύμβασης του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο, προϋπολογισμού 174.000.000 ευρώ στην Πόρτο Καρράς του ομίλου Στέγγου. 


Μειοδότης στον συγκεκριμένο διαγωνισμό ήταν η GD Infrastutture Srl, που φέρεται να συνεργάζεται με τη Μηχανική και είχε καταθέσει προσφορά που ήταν κατά 13.000.000 ευρώ φθηνότερη έναντι του δεύτερου μειοδότη, δηλαδή της Πόρτο Καρράς. 

Όμως, η προηγούμενη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ θεώρησε πως οι Ιταλοί έπρεπε να αποκλειστούν καθώς το πιστοποιητικό της ασφαλιστικής ενημερότητας που προσκόμισαν στον διαγωνισμό δεν έφερε τη... “σφραγίδα apostile” (σ.σ. βεβαιώνει τη γνησιότητα ενός εγγράφου). Η ιταλική πλευρά υποστήριζε πως το πιστοποιητικό αυτό, σύμφωνα με την ιταλική πρακτική και πραγματικότητα, εκδίδεται μόνο ηλεκτρονικά και ως ηλεκτρονικό πιστοποιητικό δεν ήταν σε καμία περίπτωση κατά νόμον υποχρεωτικό αλλά και δυνατόν να τεθεί η σφραγίδα apostile. 

Τότε τα επιχειρήματα της GD Infrastutture δεν έγιναν δεκτά από την ΕΡΓΟΣΕ. Όμως στη συνέχεια το Ελεγκτικό Συνέδριο στην ουσία τις υιοθέτησε αφού δεν επέτρεψε την υπογραφή της σύμβασης με την Πόρτο Καρράς.

Με τη χθεσινή απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ τελειώνει το πρώτο ημίχρονο καθώς η πλευρά Στέγγου έχει δυνατότητα προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ). Αν συμβεί κάτι τέτοιο το έργο θα οδηγηθεί σε περαιτέρω καθυστέρηση, με την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ να παρακολουθεί στενά ώστε να μη χαθούν τα κοινοτικά κονδύλια.

Μπορεί να συνεχίζεται το σήριαλ για το συγκεκριμένο τμήμα, αλλά προχωρούν τα υπόλοιπα έργα για την αναβάθμιση της γραμμής Αθήνα – Πάτρα. Ηδη ξεκίνησαν οι εργασίες στρώσης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Διακοπτό – Αίγιο. Η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ επιδιώκει να δημοπρατήσει μέχρι τέλος του χρόνου δύο σημαντικά έργα και συγκεκριμένα την ηλεκτροκίνηση της γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και τα έργα επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο. Η προκήρυξη του πρώτου έργου θεωρείται σχεδόν σίγουρη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας είχε πρόσφατα δηλώσει πως από τις αρχές του επόμενου έτους θα λειτουργεί με ηλεκτροκίνηση ολόκληρο το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Ομως θα πρέπει να περιμένουμε μετά το 2020 για την ολοκλήρωση του τμήματος Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα στο οποίο βρίσκονται σε εξέλιξη αρκετές εργολαβίες. Προ εβδομάδων ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάταξης του συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα – Αχαρνές - Τιθορέα, το οποίο στην ουσία δε λειτουργούσε λόγω των απανωτών κλοπών υλικού.

 Φώτης Κόλλιας-euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου