Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατείνονται ότι έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από τους γερμανικούς και γαλλικούς σιδηροδρόμους

Επαίρονται για τις οικονομικές τους επιδόσεις οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι και ειδικότερα, ο όμιλος της Ferrovie Dello Stato Italiane, ο οποίος σύντομα θα αποκτήσει τον έλεγχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του 2016, που δόθηκαν στη δημοσιότητα πριν
από λίγες ημέρες, ο όμιλος της FS παρουσιάζει την υψηλότερη κερδοφορία, σε σχέση με τη γαλλική SNCF και τη γερμανική Deutsche Bahn. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 772 εκατ. και τα EBITDA στα 2,29 δις.

Ειδικότερα, η FS ανακοίνωσε περιθώριο κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 25,7% και περιθώριο κερδών προ φόρων (EBIT) 10%, έναντι 12,8% και 6,6% της SNCF και 10,3% και 3,4% της DB αντίστοιχα.

Τα έσοδα του ομίλου FS έφτασαν, πέρυσι, τα 8,93 δισ. ευρώ, με αύξηση 4% έναντι του 2015, με τα έσοδα από τον τομέα «Υπηρεσιών Μεταφορών» να αγγίζουν τα 6,39 δισ. ευρώ.

Μάλιστα, το ιταλικό δημόσιο θα λάβει μέρισμα 300 εκατ. ευρώ, με βάση τα αποτελέσματα του ομίλου για το 2016.

Η FS υποστηρίζει ότι αποτελεί το μεγαλύτερο επενδυτικό όμιλο στην Ιταλία, με επενδύσεις 5,95 δις. το 2016, οι οποίες είναι συνυφασμένες με το «Βιομηχανικό Σχέδιο 2017 – 2026», το οποίο προβλέπει επέκταση του ομίλου σε νέες αγορές και δραστηριότητες.

Επιμέλεια: Μαρίνα Δημητρίου  - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου