Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 30 Απριλίου 2017

Καταβλήθηκαν ΚΑΙ οι δευτερεύουσες στους ΥΕ (ΔΕ) - Ενημέρωση για την Πάτρα


Όπως πάντα αθόρυβα και αποτελεσματικά το Σωματείο μας έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ενώ και
η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τήρησε την δέσμευση της και έτσι με την μισθοδοσία της περασμένης Πέμπτης καταβλήθηκε στους 4 μηχανοδηγούς και η διαφορά που προέκυπτε υπέρ τους στις υπερωρίες και τα νυχτερινά μετά την ένταξη τους απο την ΥΕ στην ΔΕ.

Όπως έχουμε πεί το Σωματείο μας εργάζεται για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς.
Σημειώνουμε ότι η λίστα με τους δικαιούχους για τις υπερβάλουσες υπερωρίες του 2016,όπου εγκρίθηκε η πληρωμή τους, τοιχοκολήθηκε στα μηχανοστάσια που αφορούσε το θέμα (ΜΘ) στα πλαίσια της διαφάνειας μετά απο χρόνια.
Ωστόσο μετά την δημοσίευση της είχαμε ποικίλα σχόλια και πολλούς συναδέλφους να επικοινωνούν μαζί μας. 
Πολλά και ενδιαφέροντα θα συζητηθούν στις συνελεύσεις καθώς ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί διαβάζοντας την λίστα κατάλαβαν ΠΟΛΛΑ για το τι ακριβώς γινόταν τα περασμένα χρόνια.
Τέλος και όσον αφορά την Πάτρα, όπου η ΔΑΚΕ Έλξης παρουσίασε ως άλυτο το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι σε 1 υπηρεσία.
Αρχικά θα τονίσουμε ότι το θράσος της ΔΑΚΕ Έλξης ξεπέρασε κάθε προηγούμενο!
Και αυτό γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ στην Πάτρα ότι απο το 2011 οι συνάδελφοι πραγματοποιούσαν διανυκτερεύσεις ΧΩΡΙΣ να πληρώνονται, γεγονός που τους οδήγησε ακόμα και σε αγωγή για το θέμα.
Η συνδικαλιστική ανικανότητα της προηγούμενης Διοίκησης του Σωματείου μας, ακόμα είναι νωπή στην μνήμη, των 10 μηχανοδηγών στην Πάτρα.
Το θέμα λύθηκε τελικά μετά απο ΑΓΩΝΑ του Σωματείου μας το 2016 και έτσι οι συνάδελφοι πληρώνονται κανονικά τις διανυκτερεύσεις τους εδώ και μήνες. Θυμίζουμε ότι συγκεκριμένες παρατάξεις μεταξύ των οποίων και η ΔΑΚΕ Έλξης έλεγαν στους συναδέλφους μας ότι το θέμα δεν θα λυθεί ποτέ.
Επίσης μετά την ουσιαστική παρέμβαση του Σωματείου μας, οι 4 απο τις 5 υπηρεσίες εκτός Πάτρας είναι πλέον στο 8ωρο. Θυμίζουμε ότι για αυτήν την παρέμβαση το Σωματείο μας είχε κατηγορηθεί απο τους αετούς της ΔΑΚΕ ότι παραχώρησε υπηρεσία απο το ΜΑΙ και ...θίχτηκαν τα αετόπουλα.
Όσον αφορά την 5η υπηρεσία,που πραγματοποιείται απο κοινού και εναλλάξ με το Κιάτο, όντως υπάρχει θέμα,αφού ο σχεδιασμός της αφορούσε το κύκλωμα εργασίας του Κιάτου. 
Η πρόσφατη αλλαγή στις ώρες των λεωφορείων προς και απο Πάτρα,διευκολύνουν τους συναδέλφους μας στο να είναι η υπηρεσία σαφώς κάτω του δεκάωρου εδώ και κάποιο διάστημα. 
Η προσπάθεια  για την βελτίωση της καθημερινότητας των μηχανοδηγών  απο την Πάτρα συνεχίζεται αδιάκοπα, μηχανοδηγών  που πλήρωσαν την καταστροφική πολιτική δεκαετιών για τον σιδηρόδρομο. 
Καταστροφική πολιτική που δεκατίες τώρα οι επαγγελματίες συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ έκαναν πως δεν έβλεπαν,αδιαφορώντας για το μέλλον του σιδηροδρόμου και ασχολούμενοι με κοκορομαχίες (ΠΑΣΚ vs ΔΑΚΕ κτλπ).
Σήμερα ΟΛΟΙ βλέπουν ότι η ΠΕΠΕ εδώ και 2 χρόνια έχει αλλάξει στρατηγική.
Κανείς απο εμάς ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ότι η 3η πόλη της Ελλάδας δεν έχει σήμερα σιδηροδρομική σύνδεση με την Πάτρα, γεγονός που τόνισε και ο Πρόεδρος του Σωματείου μας στην κοινή συνέντευξη τύπου με τους Ιταλούς.
Με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα, προτεραιότητα της ΠΕΠΕ θα αποτελεί η περαιτέρω βελτίωση της καθημερινότητας των μηχανοδηγών απο την Πάτρα. Γιατί όταν θέλεις, μπορείς τα πάντα.
Μηχανοδηγών που ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΠΟΤΕ την κοροϊδία που έζησαν απο την προηγούμενη Διοίκηση του Σωματείου μας, που δεν ήταν ικανή να λύσει ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ζητήματα και επέτρεπε μάλιστα σε Διευθυντικά στελέχη τα προηγούμενα χρόνια, να απειλούν τους συναδέλφους μας με μεταθέσεις. 
Μεταθέσεις καθώς δεν υπήρχαν ονομαστικές τοποθετήσεις μέχρι το φθινόπωρο του 2016 κ κάποιοι απειλούσαν το προσωπικό.
Σήμερα όλα αυτά αποτελούν παρελθόν, όπως παρελθόν αποτελούν και οι συνδικαλιστικές ηγεσίες του ΧΤΕΣ, που νομίζουν ότι θα μπουν στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ αν (ξανά) αλλάξουν συνδικαλιστικά ονόματα στις παρατάξεις τους.
Τα ίδια πρόσωπα που μας έφτασαν στα σημερινά χάλια, τα πρόσωπα αυτά που επί δεκαετίες (20 και πλέον χρόνια) χτίσανε  καριέρες πάνω στην πλάτη των συναδέλφων και σε βάρος του σιδηροδρόμου, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τίποτα καινούργιο να προσφέρουν,όσες εναλλαγές σε ονόματα παρατάξεων και αν επιχειρήσουν, όσο και αν προσπαθούν να παρουσιάσουν ως νέο, τον παλιό και γνωστό εαυτό τους.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου