Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Nέα περίοδος στις σχέσεις ελληνικών - ιταλικών συνδικάτων σιδηροδρομικών

Θετικός ο απόηχος της διήμερης συνάντησης των 2 Σωματείων. Ας δούμε πως περιγράφει την σημερινή συνέντευξη τύπου το ΑΜΕ - ΑΠΕ ενώ η είδηση ήδη κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Διαβάζουμε: 
Μια νέα περίοδος ξεκινά για τις σχέσεις των
ελληνικών και των ιταλικών συνδικάτων σιδηροδρομικών, μετά τη συμφωνία για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ferrovie Dello Stato Italiane.


Κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) και της Fast FerroVie, η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αυτόνομες συνδικαλιστικές οργανώσεις της Ιταλίας, και οι δυο πλευρές δήλωσαν πως επιδίωξη και των δυο συνδικάτων αποτελεί η συνεισφορά των σιδηροδρομικών εταιρειών στην οικονομική ανάπτυξη των δυο χωρών και την παροχή προηγμένων μεταφορικών υπηρεσιών, δίνοντας αξία στην εργασία και το ανθρώπινο δυναμικό.

Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κώστας Γενιδούνιας, και ο γενικός γραμματέας της FastFerroVie, Πιέτρο Σερμπάσι, υπογράμμισαν την ανάγκη διατήρησης των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και τη διασφάλιση των αναγκαίων εργασιακών δικαιωμάτων, ενάντια στο μισθολογικό ντάμπινγκ. Βασικός στόχος, όπως σημείωσαν και οι δυο πλευρές, είναι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ενώ με το πέρασμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον όμιλο της FS ανοίγουν προσλήψεις στον τομέα των μηχανοδηγών, μιας και υπάρχουν πολλές ελλείψεις προσωπικού (ανέρχονται σε 250 έναντι 460 που προέβλεπε το αρχικό χρονοδιάγραμμα). Ο κ. Γενιδούνιας αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών έργων και βέλτιστης συντήρησης του τροχαίου υλικού ενώ ο κ. Σερμπάσι υπογράμμισε ότι η FS έχει στόχο την ανάπτυξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι ο ιταλικός όμιλος έχει δρομολογήσει επενδυτικό πλάνο, ύψους 94 δισ. ευρώ, για τα επόμενα δέκα χρόνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου