Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Oλοκληρώθηκε η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης

Μετά απο δεκαετίες φαίνεται πως πλησιάζει η ώρα που η συμπρωτεύουσα θα έχει μετρό!
Oλοκληρώθηκε το πρωί της Τετάρτης, 5-4-2017, η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, σηματοδοτώντας
την ολοκλήρωση της κατασκευής του συνόλου των δίδυμων σηράγγων.
Παράλληλα, ο κ. Σπίρτζης, ανακοίνωσε την αυριανή έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ύψους 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ. Ένα έργο υψηλής σπουδαιότητας, που θα δώσει ανάσα στις πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία το 2019, όπως και η επέκταση της Καλαμαριάς

Μετά το πέρας της τελετής άφιξης του Μηχανήματος Ολομέτωπης Κοπής (ΤΒΜ) στον σταθμό «Ανάληψη», ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε:

«Είναι μια πολύ καλή μέρα, μια ιστορική μέρα για τη Θεσσαλονίκη και για τους πολίτες της χώρας μας. Ένα πολύ σημαντικό έργο προχωρά, έχει δρομολογηθεί η ολοκλήρωσή του. Το 2019 η κεντρική γραμμή και η επέκταση προς την Καλαμαριά μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές που έχουν συμβάλλει, για να φτάσουμε στη σημερινή μέρα και στην ολοκλήρωση του έργου: τους κατασκευαστές, την Αττικό Μετρό, τον τεχνικό κόσμο, αλλά και τους Φορείς της πόλης.

Τους δημάρχους, την Περιφέρεια, τους κοινωνικούς και συνδικαλιστικούς Φορείς, που με καλή διάθεση όλοι έχουν εισφέρει στο να λυθούν τα προβλήματα που υπήρχαν, να αντιμετωπιστούν όλα με καλή διάθεση, με διάθεση να ολοκληρωθεί το έργο».
Για την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, την οποία ο υπουργός ανακοίνωσε από τη συμπρωτεύουσα, ο υπουργός ανέφερε σχετικά:

«Να πρωτοτυπήσουμε, σήμερα, να εξαγγείλουμε ένα μεγάλο έργο του μετρό, από τη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά, για την Αθήνα, κι όχι το ανάποδο, όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Αύριο ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό, ένα επίσης μεγάλο έργο, αξίας 1,5 δισεκατομμυρίου. Η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή να ωριμάσει, επίσης, το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες – να ξεκινήσουμε τις πρόδρομες εργασίες- αλλά και τη σύνδεση του έργου με το αεροδρόμιο».

Ο υπουργός υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε για άλλη μία φορά την πάγια θέση του, ότι τα έργα ανήκουν στους πολίτες:

«Να κάνουν δηλώσεις ο κ. Περιφερειάρχης και ο κ. Δήμαρχος και να στείλουμε και ένα μήνυμα ότι τα έργα στην πράξη πλέον, δεν είναι καμιάς κυβέρνησης, κανενός υπουργού, περιφερειάρχη ή δημάρχου. Τα έργα είναι του ελληνικού λαού, που τα πληρώνει. Εμείς δοκιμαζόμαστε όλοι για την αποτελεσματικότητα και το πώς ο καθένας από μας συμβάλλει, για να έχουμε μικρότερο κόστος, να έχουμε διαφάνεια και να ολοκληρώνονται τα έργα στην ώρα τους, για να τα χρησιμοποιούν οι Έλληνες πολίτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου