Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Ανακοίνωση απο Ανεξάρτητη Αγωνιστική Συνεργασία Σταθμαρχών

 Η "Ανεξάρτητη Αγωνιστική Συνεργασία Σταθμαρχών" ευχαριστεί τα μέλη του σωματείου της ΠΕΣΟΣΕ για την συμμετοχή τους στις Αρχαιρεσίες του Μαΐου. 
Ευχαριστούμε θερμά όσους  επέλεξαν να στηρίξουν τον συνδυασμό μας και συγχαίρουμε τον
συνδυασμό της ΔΑΣΣ για την μεγάλη του νίκη.

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από μαχόμενα μέλη, όπως κατέδειξε ο προεκλογικός αγώνας, τα οποία και πιστεύουμε  θα συνεχίσουν  να εναντιώνονται  σε κάθε βάρβαρη πολιτική που ισοπεδώνει κάθε εργασιακό, ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό μας δικαίωμα.
Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός πως στην εκλογική διαδικασία από το  σύνολο 165 εγγεγραμμένων μελών, συμμετείχαν 50 συνάδελφοι, οι οποίοι πλαισιώνοντας τους τρεις συνδυασμούς, επέλεξαν προεκλογικά με ονοματεπώνυμο να εκτεθούν στον συνδικαλιστικό αγώνα.
Τιμητικό  για την Δημοκρατία μας είναι η στάση όσων  συναδέλφων εκδήλωσαν την βούλησή τους και ετάχθησαν δημόσια υπέρ του συνδυασμού της επιλογής τους.
Αντίθετο προς την  Δημοκρατία μας, και μάλλον τυραννίδα θα ήταν, οι συνάδελφοι αυτοί να παρενοχλούνται  για την στάση που κράτησαν στις εκλογές του σωματείου.
          Συνάδελφοι, την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2018 πραγματοποιήθηκε το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο υπό την νέα του σύνθεση.
Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν  η πρωτοβουλία μέλους του συνδυασμού μας για την δικαστική διεκδίκηση αποζημίωσης της έκτης μέρας και για το οποίο ζητήθηκε από τον συνδυασμό μας να υπάρξει συνέχεια με στήριξη από το σωματείο για την επιτάχυνση των χρονοβόρων και πολύπλοκων διαδικασιών.
 Να σημειωθεί ότι το 2017 είχε αποφασιστεί από το σωματείο να ξεκινήσουν οι απαραίτητες ενέργειες αλλά για άγνωστους λόγους δεν υπήρξε συνέχεια.
 Το ζήτημα τελικά μπήκε σε ψήφιση από το προεδρείο και στο σκέλος που αφορά αυτή κάθε αυτήν την κίνηση πατροναρίσματος, η στάση μας ήταν αρνητική.
 Το ΔΣ κατά πλειοψηφία αποφάσισε να συντάξει και να εκδώσει ανακοίνωση, η οποία ελπίζουμε πως θα είναι υποστηρικτική προς την διαδικασία καθώς υπάρχει ο χρονικός περιορισμός πενταετίας.
Το προεδρείο  κατέθεσε δύο προτάσεις που κατά την γνώμη μας είναι μακριά από τον ρόλο που πρέπει να υπηρετεί και μοιάζει να αποπροσανατολίζει τους εργαζόμενους και το κίνημα, αφού δεν ακουμπά ζέοντα και κρίσιμα  ζητήματα.
         Κατέθεσε  πρόταση  για  ιδιωτική ασφάλιση των μελών της ΠΕΣΟΣΕ, η οποία ήταν ελλιπής στην ενημέρωση που παρείχαν  για τον τρόπο, το είδος και τον φορέα της ασφάλισης και θα επανέλθουν με νέα στοιχεία στο επόμενο ΔΣ για περαιτέρω ανάλυση και αξιολόγηση.
Η δική μας  θέση μας ήταν αρνητική, όχι προς  την  προχειρότητα της προτάσεως αλλά και ως στάση για «προτάσεις από συνδικαλιστές δημοσίων επιχειρήσεων και συμφερόντων για ιδιωτική ασφάλιση».
                  
            Η δεύτερη πρόταση που κατά την γνώμη μας έχει βαρύνουσα σημασία και χρήζει περαιτέρω αναλύσεως για την ανάγκη που υπηρετεί αλλά και τον λόγο για τον οποίο που εισήλθε στο ΔΣ του Κλάδου Σταθμαρχών, είναι η πρόταση που κατατέθηκε από τον συνδυασμό της ΔΑΣΣ μέσω του προεδρείου και έχει ως εξής: 
 «Έχοντας ιδία άποψη περί των κυκλοφοριακών προβλημάτων και αιτιών τους, οι Σταθμάρχες ,προτείνουν τη δημιουργία μίας Επιτροπής/ομάδας εργασίας, που θα έχει σαν σκοπό, τον εντοπισμό σημείων ανά το δίκτυο που εμφανίζουν προβληματική κυκλοφορία, λόγω της ήδη διαμορφωμένης υποδομής του δικτύου και στη συνέχεια τη διερεύνηση και την κατάθεση προτάσεων για τη λύση των προβλήματα αυτών, στην κατεύθυνση εντοπισμένων παρεμβάσεων, που σκοπό θα έχουν την άρση ‘’κυκλοφοριακών στενώσεων’’ (traffic bottleneckes). Η επιτροπή θα έχει σαν εύρος αντικειμένου παρεμβάσεις τακτικού και στρατηγικού χαρακτήρα, ενώ θα λογοδοτεί στον δ/νοντα σύμβουλο του ΟΣΕ. Θα έχει δε λόγο,-στο μέτρο του δυνατού- στις υπό εξέλιξη μελέτες του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ όσον αφορά την εξέτασή τους με σκοπό αποφυγή παρόμοιων λαθών και παραλείψεων κυκλοφοριακού χαρακτήρα».
Κατά την διάρκεια της συζήτησης, αφού διεμήνυσαν ότι η πρόταση θα προχωρήσει από το προεδρείο ως αίτημα προς τον ΟΣΕ, εκμαιεύσαμε ότι δεν πρόκειται για ζητήματα που σχετίζονται με την αναγκαιότητα της ομαλής διεξαγωγής της κυκλοφορίας, όπως η άρση βλαβών επί των συστημάτων τηλεδιοικήσεων, φωτοσήμανσης, τηλεπικοινωνιών, επάνδρωσης, υποστήριξης σταθμών, συγκροτημάτων και τόσα άλλα που δυσχεραίνουν καθημερινά το έργο μας. 
Δήλωσαν  δε πως η επιτροπή θα εισηγείται θέματα στρατηγικού χαρακτήρα, αποφεύγοντας όμως να δώσουν ουσιαστικά στοιχεία για τον σκοπό, τον ρόλο και την χρησιμότητά της. 
O συνδυασμός μας ομόφωνα απέρριψε κατηγορηματικά την πρόταση αφού εγείρονται και δικαίως, από το προσωπικό του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και τον συνδικαλιστικό κόσμο, πολλά ερωτήματα.

•  Ποια συνδικαλιστική ανάγκη επέβαλε, καθότι δεν γνωρίζουμε να υπάρχει αίτημα διαβούλευσης από τον ΟΣΕ, να καταθέσει το προεδρείο της ΠΕΣΟΣΕ πρόταση για επεμβάσεις στρατηγικού χαρακτήρα στον σιδηρόδρομο;

•  Θα χρίσει το σωματείο στρατηγικούς συμβούλους, εκχωρώντας ουσιαστικά δια των επιτροπών τον ρόλο του συνδικαλιστή στην ισχύ του εργοδότη;

• Θα έχουν λόγο δηλαδή οι Σταθμάρχες στα εθνικά σιδηροδρομικά έργα που προωθούνται ένθεν και ένθεν;

•    Ποια ανάγκη θα υποκαταστήσει ή θα αντικαταστήσει εντός του Οργανογράμματος;
• Προτείνετε να συνδιοικήσετε, υποκαθιστώντας τον υπηρεσιακό μηχανισμό και  απαξιώνοντας τον ρόλο των αρμόδιων Διευθύνσεων, Υπηρεσιών και Τμημάτων;

•  Συν τοις άλλοις, με την πρότασή σας απαξιώνετε τον ρόλο του Σταθμάρχη που με αγώνες κατέκτησε, ώστε η αναφορά του με την τηλεγραφική και επιστολική του υπογραφή να έχει  βαρύνουσα σημασία στα σιδηροδρομικά δρώμενα.

•  Ποιός και με ποια διαδικασία θα επιλέξει τα μέλη της και θα ορίσει τις αρμοδιότητες τους; Το συνδικαλιστικό κίνημα ή ο εργοδότης;
           Συνάδελφοι, μετά το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο αγώνας των σιδηροδρομικών ενάντια στο προσχεδιασμένο και προμελετημένο έγκλημα ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ, του ΟΣΕ δια εργολαβιών, της δημόσιας περιουσίας και του εθνικού πλούτου, πρέπει να είναι συνεχής, ανηλεής και πατριωτικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου