Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2016

Αναζητείται (ακόμα) απάντηση για το αν είναι εύλογο το τίμημα πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ....

Το στέκι της έλξης προσυπογράφει την επιστολή του Γ.Αναγνωστόπουλου
 Τα δεδομένα από την  λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  είναι τα παρακάτω: 
Α) Η εταιρεία τα τελευταία  τέσσερα χρόνια παρουσίασε ετήσια κέρδη 1,5 εκατ.€
ούσα υπό δημόσια διαχείριση. Από την διαφορά μεταξύ του κόστους  ηλεκτροκίνησης και πετρελαιοκίνησης, την φθηνότερη συντήρηση του ηλεκτροκίνητου τροχαίου υλικού και από την αποδοτικότερη εκμετάλλευση του προσωπικού λόγω της  συντόμευσης των δρομολογιακώνχρόνωντων αμαξοστοιχιών, σε περίπτωση  ηλεκτροκινήσεως του Πειραιάς – Αθήνα – Δομοκός , με εκτέλεση των ίδιων αμαξοστοιχιών,  το μέσο ετήσιο κέρδος θα ήταν τουλάχιστον 15 εκατ. €.. Αυτό προκύπτει από το ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δαπανούσε ετησίως τουλάχιστον 17.5 εκατ.€ για πετρέλαιο ποσό το οποίο θα ήταν μικρότερο κατά περίπου 6 εκατ. € και επίσης  το κόστος της συντήρησης θα ήταν μικρότερο κατά τουλάχιστον 30% εξοικονομώντας επιπλέον 7  εκατ, σε περίπτωση πλήρως ηλεκτροκίνησης του προαστιακού Αθηνών και του κυρίου άξονα Πειραιά- Αθήνας –Θεσ/νικης-Ειδομένης € ετησίως.                     .

    Β) Είναι δεδομένο ότι τα έργα της ηλεκτροκίνησης θα τελειώσουν στις αρχές του 2018,και θα κινούνται ηλεκτροκινούμενες  Αμαξοστοιχίες στον άξονα Πειραιά- Αθηνών –Θεσσαλονίκης -Ειδομένης.
         Χωρίς να παραθέσουμε άλλες παραμέτρους, ούτε να μιλήσουμε περί της δυνατότητας εκτέλεσης των διπλάσιων αμαξοστοιχιών με τα ίδια κόστη προσωπικού, (λόγω του υποδιπλασιασμού του χρόνου δρομολογίων), και της ανάπτυξηςεπιπλέον δραστηριοτήτων εκτός των  μεταφορικών εργασιών,θέτουμε στους αρμοδίους το παρακάτω ερώτημα:  Ποιο ποσόν θεώρησαν ως προσδοκώμενο ετήσιο κέρδος του αγοραστή για τα επόμενα χρόνια,  επί πόσα χρόνια το πολλαπλασίασαν και τι άλλα ποσά ενδεχόμενα πρόσθεσαν στο γινόμενο για να προκύψει το θεωρούμενο σήμερα ελάχιστο εύλογο τίμημα για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
  Θα ήταν καλύτερο να απαντηθεί  τουλάχιστον το παραπάνω  ερώτημα, πριν αρχίσουν οι εξαγγελίες περί χορήγησης ενός ποσού ως οικονομικό δώρο στο προσωπικό από τους νέους ιδιοκτήτες  για να <<γιορτασθεί>> η αγορά της εταιρίας και πριν εξαγγελθούν προσλήψεις προσωπικού, που είναι άλλωστε απολύτως αναγκαίες αφού η εταιρία σήμερα υπολειτουργεί.Έτσι κανείς κακόβουλος δεν θα μπορεί να υποστηρίξει ότι οι αγοραστές «κάνουν μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα». Ότι δίνοντας δηλαδή στους εργαζόμενους ένα μικρό ποσοστό των χρημάτων που έπρεπε να αποδοθούν στο Ελληνικό Δημόσιο για την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προσπαθούν οι αγοραστές να αποσπάσουν την προσοχή των εργαζομένωνκαι όσων ζητούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τα παραπάνω, για  να δεχθεί η κοινή γνώμη την πώληση της Εταιρίας με 45 εκατ € χωρίς να απαιτήσει τον ενδελεχή έλεγχο των διαδικασιών, και του εύλογου του τιμήματος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου