Λάβαμε και δημοσιεύουμε σχόλιο του Χάρη Τσιόκα για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Ο πρώην Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών και της Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ που ψήφισε τον Νόμο 3891 οδηγώντας στις υποχρεωτικές μετατάξεις χιλιάδες σιδηροδρομικούς, καταργόντας σε ένα βράδυ τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού, τον ΚΩΕΑΠ και κλείνοντας
1/3 του σιδηροδρομικού δικτύου κάνει δήλωση και ...θέλει προφανώς να τα ξεχάσουμε όλα!
Στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε, ο λαός ξεχνάει εύκολα νομίζει ο Χάρης Τσιόκας.
Εμείς ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ τους 45 υποχρεωτικά μεταταχθέντες μηχανοδηγούς και τους επίσης χιλιάδες άλλους συναδέλφους μας που πλήρωσαν την πολιτική της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Ο Χάρης Τσιόκας μας δουλεύει κανονικά αφού λησμονεί (συνειδητά βεβαίως) ότι το 2013 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ (Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ), και προσπαθεί να μας πείσει για τις " στρατηγικές συνεργασίες" που ονειρευόταν.
Μεγάλο θράσος αποτελεί η αναφορά του στις συλλογικές συμβάσεις....
Ας διαβάσουμε όμως την δήλωση του και ας διαπιστώσουμε πόσο αφελή θεωρούν τον Έλληνα ψηφοφόρο οι πολιτικοί ταγοί του τόπου.
Διαβάζουμε
Θυμίζω πως ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρήγαγαν έλλειμμα πάνω από ένα δις το χρόνο και είχαν χρέος πάνω από 10 δις !
Αυτός ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιχειρησιακό σχέδιο τον Οκτώβριο του 2010 , χωρίς απολύσεις και με συλλογικές συμβάσεις εξυγιάνθηκαν!
Μηδένισθηκε το έλλειμμα και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη έχει κερδοφορία περίπου 2 δις το χρόνο με αιχμή τα εμπορεύματα!(Υπουργός ΡΕΠΠΑΣ ,Υφυπουργός Σηφουνακης ,ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Τσιοκας πρόεδρος ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ζηλιασκοπουλος-κυβερνηση Παπανδρεου)
Στόχος ήταν η ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών ,η Ελλάδα κόμβος διαμεταφορας!
Σκληρή διαπραγμάτευση με την τρόικα τότε ,επιτυχής κατάληξη και με το επιχειρησιακό σχέδιο , που διαμορφώσαμε στην Ελλαδα ,και με την αποδοχή πως η υποδομή παραμένει δημόσια και η εκμετάλλευση μπορεί να αξιοποιηθεί είτε με πώληση είτε με παραχώρηση του managment σε στρατηγικό εταίρο!
Φυσικά η δική μας προοδευτική επιλογή ήταν η δευτερη,δηλαδη συνεργασία με στρατηγικό εταίρο!
Διαβάζουμε σήμερα ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε διαδικασία πώλησης!
Επιχειρηματικά λένε οι γνωρίζοντες πως το τίμημα δεν είναι κακό αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ισχυρά περιουσιακά στοιχειά άλλα τα νοικιάζει!
Ξεπερνώ ως αβασιμες τις αερολογίες περί πολλών εκατομυριων που δεν ήταν δυνατόν να προσφερθούν !
Όμως η Τραινοσε έχει δυνατότητες στα εμπορεύματα και τις συνδυασμένες μεταφορές ,πολύ μελες μεγάλες!Αυτη είναι η υπεραξια της
Έχει ισχυρούς πελάτες(αμερικανούς κινέζους ,Έλληνες) και στρατηγικό ενδιαφέρον ως εργαλείο ανάπτυξης!
Γι αυτό και παραμένει ΕΠΙΚΑΙΡΑ ισχυρή ,προοδευτική και αναπτυξιακή η πρόταση ,όχι η πωληση αλλα η στρατηγική συνεργασία και προχώρηση του managment της Τραινοσε σε στρατηγικό εταίρο!
Αυτό άλλωστε το ενδιαφέρον είχαν δείξει ορισμενες χώρες που δυστυχώς στην συνεχεια δεν αξιοποιήθηκε!
Άλλο ένα Δικό μας σχόλιο (Υστερόγραφο)....
Κύριε Τσιόκα ξεχάσατε να αναφέρετε τον Διευθυντή μας. Τον στυλλοβάτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην προσπάθεια αναμόρφωσης της. Πως κάνατε τέτοιο λάθος κύριε Χάρη μας;
Πάντως εμείς θα συμβουλεύαμε να μην προκαλείτε άλλο τον σιδηροδρομικό κόσμο.
Αρκετή ζημιά κάνατε.
Μιλάει ο συνεχιστής του έργου Στυλιανίδη-Χατζηδάκη που, μαζί με το Ρέππα, έκλεισε την Πελοπόννησο με παραποιημένα στοιχεία, αφού τα δρομολόγια των προηγούμενων την είχαν απαξιώσει. Επειδή όλοι αυτοί οι ελεεινοί εκφραστές του Θατσερισμού, ήθελαν να διώξουν κόσμο από τις σιδηροδρομικές εταιρείες, απαξίωσαν τις γραμμές, Ανατ. Μακεδονίας, Καλαμπάκας και Βόλου με αραίωση δρομολογίων και έκλεισαν τη Φλώρινα με γελοία και παραποιημένα στοιχεία που χρησιμοποίησε η ακριβοπληρωμένη και από τις δύο Κυβερνήσεις Πράις. Οι συνδικαλήσταρχοι της ΠΑΣΚΕ του έδωσαν τα εξωφλητικά του Γενάρη επιλεγμένων συναδέλφων (όπου είχαν μπει και τα χρεωστούμενα δεδουλευμένα του κόφτη) για να δείξουν ότι οι προηγούμενοι τα "έπαιρναν", τα οποία αμέσως έδωσε στην Καθημερινή και άλλες πατσαβουροφυλλάδες και με τα οποία στήθηκε το σκηνικό απαξίωσης των σιδηροδρομικών από το ΣΚΑΙ και το MEGA. Τα γουρλωμένα μάτια της Τρέμη, οι απορίες του Καψή, οι βαρύγδουπες διαπιστώσεις του Πρετεντέρη, ο οχετός μελάνης του Μανδραβέλη και των άλλων μνημονιακών σκωλήκων, βασίστηκαν στα "στοιχεία" που αυτός ο "κύριος" μοίραζε δεξιά κι αριστερά. Αντί να ανοίξει μιά τρύπα και να εξαφανιστεί από προσώπου γής, τολμάει να παρεμβαίνει και να προκαλεί ακόμα. Αλλά γιατί να μη το κάνει όταν ακόμα είναι Πρόεδρος της ΡΑΣ η νεκροκεφαλή που προώθησε τα σχέδια του και έστερξε να εφαρμόσει τα κλεισίματα, όταν ο αγαπημένος συνταξιούχος-Διευθυντής παριστάνει τον δικαιωμένο και όταν συνάδελφοι ψηφίζουν, είτε στο συνδικαλιστικό χώρο, είτε στο Κοινοβούλιο, τα κόμματα που εξέφρασαν και εκφράζουν τις πιο χυδαίες πρακτικές και πολιτικές; Νομίζει κι αυτός και οι όμοιοί του, επειδή και τούτοι, εκόντες-άκοντες, συνέχισαν την αδιέξοδη πολιτική τους, ότι όλοι έχουμε τη μνήμη του χρυσόψαρου και τη συμπεριφορά του κομματόσκυλου. Λάθος κάνετε "κύριε" Τσιόκα, δεν ξεχνάμε και πάψτε να μας προκαλείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ειχα και παλαιοτερα σχολιασει για το κομματοσκυλο που ονομαζεται χαρης τσιοκας να μην τολμηση να αναμειχθη παλι με τους σιδηροδρομικους γιατι οι μεταταγμενοι θα τον περιμενουμε για το καλο των σιδηροδρομικων που δεν ξεχασαν αυτα που περασαν και περνουν ειδικα οι μεταταγμενοι ακομη δεν μπορω να ξεχασω και τους αλλους τρεις υπευθυνους για τις μεταταξεις που εγιναν ρεππα σαχινιδη ραγκουση
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκατσα αρκετή ώρα κοιτάζοντας το άρθρο και τα σχόλια των συναδέλφων. Πραγματικά πολύ ώρα. Σκέφτηκα όλα όσα συνέβησαν αυτά τα χρόνια που πέρασαν. Τα μετά τσιοκα χρόνια. Γέμισα οργή. Θυμήθηκα την πίεση , τον εμπαιγμό, τις δυσκολίες , την διαθεσιμότητα , τις μετακινήσεις , το μπορμουαρ αντί για μισθό, τον γυρισμό πίσω, την αντιμετώπιση μερίδα προϊσταμένων ( ο θεός να τους κάνει) , την αντιμετώπιση μερίδας συναδέλφων ( ο θεός να τους κάνει) . Από κάπου πρέπει να αρχίσω και για να το κάνω , λέω λοιπόν ότι ένας βασικός παράγοντας που κύλισαν έτσι τα πράγματα κατ εμέ είναι ο τσιοκας. Όχι μονός , μαζί με τους ρετσινιασμένους μηχανικούς του , τα τσομπανόσκυλα που έπαιζαν τον ρολό του Α , μερίδα αγνών συνδικαλιστών που προσπαθούσαν να γλιτώσουν κάνα ανιψούδι , και άλλων που απλά ήταν στο ίδιο μετερίζι . Ζητώ ταπεινά συγγνώμη που δεν μπορώ να ακολουθίσω τα οράματα σου ρε τσιοκα . Ζητώ ταπεινά συγγνώμη που βρεθήκαμε και στον όλο επιτυχίες δρόμο σου. Ελπίζω ότι όλοι αυτοί που ξεγέλασες και έδιωξες , όλοι αυτοί που είχαν περάσει μια ζωή ανάμεσα από στάντζες, φωτοσήματα, χειριστήρια, υπνωτήρια , όλοι αυτοί που σχολώντας από την δουλειά μύριζαν πετρέλαιο και δεν άκουγαν από τον θόρυβο της μηχανής , όλοι αυτοί που θελαν μήνες για να συνταξιοδοτηθούν και βρέθηκαν να κόβουν χόρτα στους δήμους, η να πλένουν σεντόνια στα υπόγεια των νοσοκομείων , όλοι αυτοί που κάνεις σήμερα ότι δεν υπάρχουν και βρίσκεις βήμα και ξερνάς ,να σε θυμηθούν την κατάλληλη στιγμή.
ΑπάντησηΔιαγραφή