Ραγδαίες ανακατατάξεις επιφέρει η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους. Η Ferrovie Dello Stato Italiane καθίσταται απόλυτος «κυρίαρχος».
Η FS εκτιμάται ότι θα συμμετάσχει στο νέο διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ, ο οποίος θα προκηρυχθεί εντός του μηνός, εκτός κι εάν στο μεσοδιάστημα υπάρξει «διαφορετική συμφωνία» με τους Γάλλους της Alstom ή τους Γερμανούς της Siemens.
Ακολούθως, αργά ή γρήγορα, αναμένεται να εφαρμοστεί το μοντέλο ΣΔΙΤ στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, αφού τόσο οι Ιταλοί, όσο και οι νέες ιδιωτικές σιδηροδρομικές εμπορευματικές εταιρείες, θα «πιέσουν» για επίσπευση των έργων.
Οπότε, άμεσα ή έμμεσα, θα «ιδιωτικοποιηθεί» και ο ΟΣΕ, ο οποίος έχει ενταχθεί στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων.
Μetaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου