Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

ΕΡΓΟΣΕ: Η χρηματοδότηση θα κρίνει την τύχη του Ψαθόπυργος-Ρίο.

Ανασυντάσσεται η ΕΡΓΟΣΕ μετά την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που ουσιαστικά μπλοκάρει το έργο υποδομής στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την εταιρεία, περιμένουν την κοινοποίηση και κατόπιν
θα αποφασιστεί τι μέλλει γενέσθαι σε σχέση με το έργο.
Όπως αναφέρουν πηγές πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας είναι να διαφυλαχθεί η χρηματοδότηση και το πρόγραμμα έργων όπως αυτά έχουν δρομολογηθεί από την εταιρεία.
Επίσης αρκετά σημαντικό θα είναι και το γεγονός της γρήγορης δημοπράτησης και των επόμενων έργων της εταιρείας καθώς αναμένεται η ολοκλήρωση των διαδικασιών από το Υπ.Οικονομίας και το Υπ.Υποδομών για να μπορέσουν να τρέξουν μέσα στο 2016 οι σημαντικές δημοπρατήσεις που αφορούν τη Βόρεια Πελοπόννησο.
Έτσι, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά, από την ανάθεση του έργου στους Ιταλούς, μέχρι την επαναδημοπράτηση του έργου και μάλιστα εν μέσω θέρους καθώς οι αποφάσεις αυτές θα πρέπει να ληφθούν όσο το δυνατόν πιο νωρίς για να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος.
Στην ΕΡΓΟΣΕ πάντως είναι αποφασισμένοι, να τηρηθεί απαρέγκλιτα το πρόγραμμα μεγάλων έργων και έτσι θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον το σκεπτικό και η απόφαση που θα πάρουν για το συγκεκριμένο έργο που είναι ένα ενδιάμεσο τμήμα μεταξύ του Ψαθόπυργου και της Πάτρας.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΙΣ

Στα μεγάλα έργα που έρχονται είναι εκτός από το Ψαθόπυργος-Ρίο, τα έργα ηλεκτροκίνησης στα τμήματα Κιάτο-Αίγιο (Ροδοδάφνη), Λάρισα-Βόλος και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα, τα έργα επιδομής-ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αίγιο-Ψαθόπυργος-Ρίο (εφόσον δεν έχουμε ανατροπή και επαναδημοπράτηση), τα έργα αναβάθμισης στο τμήμα ΣΚΑ-Οινόη που αφορούν την ενίσχυση της υποδομής και φυσικά το μεγάλο έργο που θα φέρει το τρένο μέχρι το κέντρο και το λιμάνι της Πάτρας.

Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου