Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

GDL : Περισότερη Δύναμη - Παραπάνω αμοιβή,αξιοπρέπεια και καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους μηχανοδηγούς!

Το Γερμανικό Σωματείο Μηχανοδηγών, με ιστορία 150 χρόνων, παρέδωσε στην Διοίκηση της Deuche Bahn τα αιτήματα του,για την διαπραγμάτευση της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας την περασμένη Τετάρτη. 
Το GDL διεκδικεί αυξήσεις 7.5% στις τακτικές αποδοχές των μηχανοδηγών και
ο Πρόεδρος του Claus Weselsky αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις διεξάγονται κάτω απο το σύνθημα "Περισότερη δύναμη- παραπάνω αμοιβή, μεγαλύτερη αξιοπρέπεια". Το GDL μεταξύ των αιτημάτων του προβάλει την διεκδίκηση καλύτερης εταιρικής κουλτούρας αναφέροντας πως για πρώτη φορά προσέρχεται σε διαπραγματεύσεις έχοντας σαφές πλάνο για τις εργασιακές σχέσεις τόσο για τα τρένα μακρινών αποστάσεων όσο και τις τοπικές αμαξοστοιχίες. Για να πετύχουμε τους στόχους μας, προτείνουμε μια Σύμβαση 2 ετών, για να υπάρχει χρόνος να υλοποιηθούν αυτοί.

Αυξήσεις και στις δευτερεύουσες 

Την ίδια ώρα, σημαντικές αυξήσεις διεκδικούνται για τις νυχτερινές ώρες, τις Κυριακές, τις υπερωρίες και τις Εθνικές αργίες, αυξήσεις που μεσοσταθμικά αναλογούν σε ένα επιπλέον 2%.
Οι υπερωρίες, τα νυχτερινά και και οι αργίες πρέπει να αμοίβονται καλύτερα για τους μηχανοδηγούς και το προσωπικό κίνησης  γιατί αυτό εργάζεται κάτω απο ιδιαίτερες και αντίξοες συνθήκες και αυτές πρέπει να έχουν την ανάλογη αμοιβή. Το προσωπικό μιας αμαξοστοιχίας, οι μηχανοδηγοί και το προσωπικό κίνησης, εργάζονται 365 μέρες το χρόνο,24 ώρες την μέρα, και για τον λόγο αυτό διεκδικούμε καλύτερους όρους για τις συνθήκες εργασίας του αναφέρει  ο Weselsky. 
Θα πρέπει να δοθεί τέλος στα μικρά διαλλείματα ενώ θα πρέπει να υπάρξει σαφείς αποτύπωση τους στα προγράμματα εργασίας για τις ώρες μεταξύ των αναπαύσεων και να δοθεί τέλος στην υπερεργασία. Θα πρέπει επίσης να μειωθούν οι μετακινήσεις εκτός έδρας που είναι ανεξέλεγκτες.Αν όλα αυτά γίνουν τελικά αναφέρει ο Weselsky θα μειωθούν και οι αυξημένες τα τελευταία χρόνια απουσίες λόγω ασθενειών καθώς και οι μηχανοδηγοί θα μπορούν να αποδώσουν καλύτερα.. 


Η διαπραγμάτευση και το αίτημα για καλύτερες συνθήκες εργασίας και περισότερες ώρες και μέρες ξεκούρασης γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό για το GDL που είχε πετύχει μια πρώτη συμφωνία το 2016-2017 και τώρα θέλει να την ενισχύσει, βελτιώνοντας τους όρους της. 
Οι μηχανοδηγοί και το προσωπικό κίνησης πρέπει να έχουν χρόνο για να αναπτύξουν την κοινωνική ζωή τους, καθώς αυτό εμποδίζεται απο τα ακατάσταση ωράρια και τις βάρδιες, τα οποία τους στερούν χρόνοα απο τους φίλους και την οικογένεια τους.
Άλλωστε επιτακτική είναι η ανάγκη και για προσλήψεις, αναφέρει ο Weselksy προβάλοντας τα συνολικά 38 αιτήματα του GDL.
Οι διαπραγματεύσεις ξεκινούν στις 12 Οκτωβρίου στο Βερολίνο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

- Το GDL εκπροσωπεί τους  Γερμανούς μηχανοδηγούς με ιστορία 150 χρόνων ενώ τα τελευταία χρόνια εκπροσωπεί και ένα μέρος του προσωπικού επί των αμαξοστοιχιών (15% περίπου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου