Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2018

Ι. Φωτήλας: Η μεταφορά της Περιφερειακής Διοίκησης του Ο.Σ.Ε υποβαθμίζει τον σιδηρόδρομο της Πάτρας


Η απόφαση της διοίκησης του Ο.Σ.Ε να μεταφέρει την Περιφερειακή Διοίκηση της Βόρειας Πελοποννήσου από την 3η πόλη της Ελλάδας είναι απαράδεκτη και θα σημάνει την υποβάθμιση του σιδηρόδρομου στην Πάτρα και συνολικά στην Πελοπόννησο. Αυτό αναφέρει σε δήλωση του
ο βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Ιάσων Φωτήλας.


Όπως αναφέρει, «το πρόβλημα δεν είναι θέμα ανταγωνισμού ανάμεσα σε πόλεις αλλά ότι ελήφθη με μικροπολιτικές σκοπιμότητες χωρίς καμία τεκμηρίωση. Γιατί αν ήθελε να δει αντικειμενικά το ζήτημα η διοίκηση του Ο.Σ.Ε, θα έβλεπε ότι δεν μπορεί να φύγει το κέντρο διοίκησης από μία πόλη όπως η Πάτρα, που συνεχίζει να αποτελεί κόμβο διευρωπαϊκών μεταφορών λόγω του λιμανιού της αλλά και των αεροδρομίων στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Πελοποννήσου, όπου διατηρούνται ακόμα σημαντικές σιδηροδρομικές υποδομές (Οδοντωτός Διακοπτού - Καλαβρύτων, Προαστιακός Πάτρα - Ρίου, σιδηρόδρομος Κατάκολου – Πύργου - Ολυμπίας).

Μάλιστα, τα επόμενα χρόνια στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα ολοκληρωθούν έργα πολλά από τα οποία αφορούν στο σιδηρόδρομο που σήμερα είτε σχεδιάζονται είτε βρίσκονται σε εξέλιξη είτε στο τελείωμά τους (επέκταση τρένου από Κιάτο προς Αίγιο και Πάτρα, επέκταση Προαστιακού προς Κάτω Αχαΐα και μελλοντικά τρένου προς Πύργο και Καλαμάτα καθώς και αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός της γραμμής Κατάκολου – Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας).

Επομένως, η Πάτρα θα αποτελέσει την καρδιά όλων των συνδυασμένων μεταφορών με τον σιδηρόδρομο να παίζει σημαντικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή.

Αλήθεια, ο προϊστάμενος Υπουργός κ. Σπίρτζης τι έχει να πει στους φορείς της Πάτρας που σύσσωμα αντιδρούν βλέποντας αντί της αναβάθμισης των μεταφορών της πόλης την υποβάθμισή των;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου