Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Τα 213χλμ έπιασε στο δρομολόγιο παρουσίασης το Ιταλικό τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μία πολλή μεγαλή μέρα ήταν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η σημερινή καθώς παρουσίασσε σε δημοσιογράφους και επισήμους το νέο της "Ιταλικό" τρένο, το Pendolino (και όχι frecciaargento δηλαδή ασημένιο βέλος όπως το  λένε). Η παρουσίαση του συνοδεύτηκε από
το πρώτο επίσημο δρομολόγιο από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Κατερίνη και επιστροφή στην Θεσσαλόνικη. Μέσα στο τρένο οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δουν και να φωτογραφίσουν το εσωτερικό το οποίο ομολογουμένως είναι μοντέρνο, με άνετα καθίσματα, με διακριτικό φωτισμό και γενικά με την εικόνα ενός προηγμένου τρένου που για πρώτη φορά έτρεξε στις σιδηροδρομικές γραμμές της Ελλάδας.

Στο δρομολόγιο αυτό το τρένο στο τμήμα από την Κατερίνη μέχρι το Πλατύ έπιασε τα 213χλμ./ώρα σπάζοντας το ρεκόρ για τα ελληνικά σιδηροδρομικά δεδομένα και αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Στο τρένο υπάρχουν οθόνες πληροφόρησης των επιβατών οι οποίες δείχνουν σε πραγματικό χρόνο και την ταχύτητα που πιάνει το τρένο. 

Η μεγάλη διαφορά αυτού του τρένου με τα σημερινά είναι ότι πρόκειται για μία συμπαγής αμαξοστοιχία η οποια ξεκινάει από το πιλοτήριο και συνεχίζει με τα βαγόνια της πρώτης και δεύτερης θέσης. 
Το νέο αυτό τρένο το οποίο θα μπορεί να διαξάγει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά αναμένεται να δρομολογηθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2019 καθώς απομένουν να ολοκληρωθούν τα έργα στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός και τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης (ETCS) που θα επιτρέπουν στο τρένο να πιάνει υψηλές ταχύτητες με ασφάλεια.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου