Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Επαναπροκηρύσσεται ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ. Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση

Σε διαβούλευση με την αγορά, ώστε να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς για τον «Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θρασίου Πεδίου» (Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι.) προχωρά το υπουργείο Μεταφορών.


Του Φώτη Φωτεινού

Το υπουργείο Μεταφορών δημοσιοποίησε το πλαίσιο διαβούλευσης με την αγορά και τους υποψήφιους αναδόχους για τη διερεύνηση ειδικών θεμάτων, με στόχο να διαμορφωθεί σύμβαση παραχώρησης, η οποία θα είναι ελκυστική για την πραγματοποίηση της επένδυσης και παράλληλα, θα είναι συμβατή και θα ικανοποιεί την επιχειρηματική στρατηγική του ΟΣΕ.

Με βάση τα αποτελέσματα της ανωτέρω διαβούλευσης, όπως αυτά αξιολογηθούν, θα επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός.

Σημειώνεται ότι στον προηγούμενο διαγωνισμό, κανένα από τα επενδυτικά σχήματα (Goldair, Pearl και Damco – Foodlink) δεν κατέθεσε προσφορά για το ακίνητο των 1.450 στρεμμάτων που ανήκει στον ΟΣΕ.

H παραχώρηση του Θριασίου ΙΙ αφορούσε διάρκεια 30 ετών, με το ακίνητο να διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτήρια διοίκησης, κ.ά.

Οι εταιρείες που είχαν το δικαίωμα να καταθέσουν δεσμευτική προσφορά διαφώνησαν με τους οικονομικούς όρους του διαγωνισμού, θεωρώντας την επένδυση “μη βιώσιμη”.

Ο διαγωνισμός προέβλεπε εφάπαξ οικονομικό αντάλλαγμα (ΕΟΑ), το οποίο θα έπρεπε να ανέρχεται κατ’ ελάχιστο στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ, εκ του οποίου ποσοστό 30% θα καταβαλλόταν από τον παραχωρησιούχο στον ΟΣΕ, με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης, ενώ το υπόλοιπο 70% σε 6 μήνες από την υπογραφή της.

Πάντως, για να εξελιχθεί το Θριάσιο στο μεγαλύτερο εμπορευματικό σιδηροδρομικό κόμβο και μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο της Ελλάδας, οι δυο διαγωνισμοί (Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο και Θριάσιο ΙΙ ή ΕΣΣΣΔΙ) χρειάζεται να ολοκληρωθούν με επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου