Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2021

O Aλ. Μεϊκόπουλος για την επαναλειτουργία της γραμμής Βόλος - Λάρισα

Ο Υπουργός επιτέλους κατάλαβε ότι ο σιδηρόδρομος Μαγνησίας μπορεί και πρέπει να λειτουργεί , αναφέρει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ (Μαγνησίας) 

 Όπως όλα δείχνουν, χρειάστηκαν περισσότερο από δύο μήνες, συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες του
Δικτύου Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας και διαδοχικές κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις που πραγματοποίησα τον Απρίλιο και τον Δεκέμβριο του 2020 για να αποφασίσει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών να κάνει κάτι για το θέμα της σιδηροδρομικής απομόνωσης της Μαγνησίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του σιδηρόδρομου Μαγνησίας, οι εργαζόμενοι έχουν λάβει εντολή να «ζεστάνουν τις μηχανές», καθώς η πρόταση που έχει καταθέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις 19.01.2021 για εκκίνηση 4 ζευγαριών δρομολογίων καθημερινά για τη γραμμή Βόλος –  Λάρισα έγινε επιτέλους δεκτή.

Έτσι, τη Δευτέρα 25.01.2021 αναμένεται να επανεκκινήσει η λειτουργία της γραμμής Βόλου – Λάρισας, που από τις 6 Νοεμβρίου 2020 είχε διακόψει τη λειτουργία της με αποτέλεσμα  κανένα τρένο να μην έρχεται, ούτε να αναχωρεί από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό  του Βόλου όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Αυτό δυσκόλεψε σημαντικά την καθημερινότητα όχι μόνο των μόνιμων κατοίκων αλλά και όλων όσοι εργάζονται στις περιοχές μεταξύ  Βόλου και Λάρισας και οι οποίοι εξαναγκάστηκαν σε αυξημένα έξοδα μετακίνησης καθημερινά, με ΙΧ ή άλλα ακριβότερα μεταφορικά μέσα.

Με μεγάλη, ομολογουμένως, καθυστέρηση ο αρμόδιος Υπουργός φαίνεται πως αντιλήφθηκε ότι ο σιδηρόδρομος της Μαγνησίας ΜΠΟΡΕΙ και ΠΡΕΠΕΙ να λειτουργεί προσαρμοσμένος στις ανάγκες της πανδημίας εξασφαλίζοντας παράλληλα την τήρηση των κανόνων ασφαλείας και των μέτρων προστασίας εργαζομένων και επιβατών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων και των εργαζομένων.

 Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου