Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022

Μετά από 7 χρόνια, «άνοιξαν» τα ελληνο – τουρκικά σύνορα στον σιδηρόδρομο, στο Πύθιο

Εμπορευματική αμαξοστοιχία, προερχόμενη από την Τουρκία, «σφύριξε» στο Πύθιο έπειτα από σχεδόν 7 χρόνια.


Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr 


Την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου, αμαξοστοιχία της TCDD «πέρασε» στο Πύθιο, μεταφέροντας οικοδομικά υλικά και πρώτες ύλες για την εταιρεία THRAKON, η οποία διατηρεί εργοστάσιο στην Ορεστιάδα.

Στον σιδηροδρομικό σταθμό του Πυθίου, μηχανή έλξης της Hellenic Train πραγματοποίησε τη σύνδεση με την αμαξοστοιχία (συνολικά αποτελούνταν από 8 βαγόνια, με συνολικό βάρος 480 – 500 τόνους), η οποία – στη συνέχεια – εκφορτώθηκε και τα εμπορεύματα μεταφέρθηκαν στον τελικό προορισμό τους με φορτηγά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, προερχόμενες από τον ΟΣΕ, η ενημέρωση που υπάρχει αναφέρεται στη διεξαγωγή 1 δρομολογίου ανά εβδομάδα.

Σε κάθε περίπτωση, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων από και προς την Τουρκία και εφόσον αυτά αποκτήσουν σταθερή συχνότητα, δημιουργούν προοπτικές ανάπτυξης της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας.


Από την πλευρά της, η THRAKON, η οποία υλοποίησε τις πρώτες εγκαταστάσεις της στην Ορεστιάδα (σήμερα τα δομικά υλικά της παράγονται σε 5 εγκαταστάσεις στην Ελλάδα) διαβλέπει εξαγωγικές «ευκαιρίες» μέσω του σιδηροδρόμου προς τα Βαλκάνια.


Η σημασία του σιδηροδρομικού διαδρόμου Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο

Σε κάθε περίπτωση, ο σιδηροδρομικός άξονας Αλεξανδρούπολη – Πύθιο – Ορεστιάδα – Ορμένιο συγκαταλέγεται μεταξύ των «προτεραιοτήτων» του υπουργείου Μεταφορών, του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, έπειτα και από τη δρομολογούμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένα Αλεξανδρούπολης.

Εάν υπάρξουν ορισμένες βελτιωτικές παρεμβάσεις στη σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, τότε το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης είναι σε θέση, ακόμη και τώρα, να ενισχύσει τις εμπορευματικές ροές με λιμάνια της Βουλγαρίας.

Σύμφωνα με αναλυτές των συνδυασμένων μεταφορών, ο σιδηροδρομικός αυτός διάδρομος είναι σε θέση να αποτελέσει ικανοποιητική εναλλακτική διαδρομή της διάσχισης των στενών του Βοσπόρου για συγκεκριμένους τύπους φορτίων, αποφεύγοντας την Τουρκία, σε συνδυασμό με τη δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου στην Αλεξανδρούπολη.

Είναι ενδεικτικό ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει δημοπρατήσει, μέσω Ανταγωνιστικού Διαλόγου, δυο σημαντικά έργα για την Αλεξανδρούπολη: Το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο και το τμήμα Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες (πεδινή χάραξη), με στόχο τη δημιουργία ηλεκτροκίνητων γραμμών υψηλών ταχυτήτων.

Αντίστοιχα, το υπουργείο Μεταφορών συμβασιοποίησε και το έργο της νέας Περιφερειακής Οδού, που θα συνδέει, κυρίως, το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία Οδό, αναβαθμίζοντας τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές του λιμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου