Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022

N. Πόροι : Nέα συμβάντα στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης...

 
Νέα συμβάντα είχαμε χτες στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης στην περιοχή των Νέων Πόρων. Πρόκειται για το σημείο που παρουσιάζει προβλήματα χρόνια τώρα, στην έξοδο του σταθμού (άνοδος προς Θεσσαλονίκη) και έχουν συμβεί πολλά περιστατικά.

Προκλήθηκαν καθυστερήσεις στις αμαξοστοιχίες καθώς μετά την Λάρισα ο επόμενος εν ενεργεία σταθμός είναι αυτός του Λιτοχώρου (σε απόσταση 60 χλμ περίπου δηλαδή) χωρίς όμως να υπάρχει δυνατότητα να διευθετούνται οι αλλαγές σε αυτόν (δεν υπάρχει προφανώς ούτε κλειδούχος) και άρα να μπεί σε παρακαμπτήριο το τρένο που υπέστη την βλάβη.

Το προσωπικό κατέβαλε προσπάθεια να ανοίξει την γραμμή με τον παντογράφο που απέμεινε στις μηχανές,  αλλά ο συρμός τελικά εγκλωβίστηκε στον σταθμό Κατερίνης. 

Επιστρατεύτηκε προσωπικό του ΟΣΕ που άνοιξε τον σταθμό (σταθμάρχης - κλειδούχος) Κατερίνης,  ενώ συνεργείο βρέθηκε στους Νέους Πόρους. 

Το συμβάν αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά την κάκιστη κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής. 

Αρκεί κάποιος να διαπιστώσει το ευνόητο.

 Μεταξύ Λάρισας- Πλατέως (απόσταση 140 χιλ περίπου) δεν μπορεί να γίνει καμία υπέρβαση αμαξοστοιχίας ακόμα και αν αυτή ακινητοποιηθεί σε εν ενεργεία σταθμό καθώς οι αλλαγές δεν λειτουργούν ενώ κλειδούχοι δεν υπάρχουν παρά μόνο σταθμάρχες για να δίνουν ακεραιότητα και να εκκινούν τα τρένα απο τον προηγούμενο σταθμό.

3 χρόνια χαμένα (2019-2022) για τον σιδηρόδρομο καθώς δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως, προβλήματα δεκαπενταετίας και βάλε που λυμνάζουν.

Κατά τα λοιπά, κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την κατάσταση. 

Το μεγαλύτερο ανέκδοτο δε είναι η "λειτουργία" τηλεδιοίκησης Τιθορέας - Δομοκού, όπου καθημερινά δίνονται εντολές για υπερβάσεις -πολλών- κόκκινων φωτοσημάτων στους μηχανοδηγούς. 

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι το έργο Τιθορέα -Δομοκός (διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή) είχε παραδοθεί τον Μάρτιο του 2019 ενώ λίμναζε απο τις αρχές της δεκαετίας του...2000. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Υ.Γ. Η σκόνη στο.... Καλλίδρομο έφταιγε κάποτε  σε ορισμένους, που παραδίδουν "ιδιαίτερα μαθήματα" στο διαδίκτυο. Συγκαλύπτουν την διάλυση με την σιωπή τους και φέρνουν πιο κοντά την πλήρη εκχώρηση της συντήρησης της υποδομής σε ιδιώτες. Η πρόσφατη απόφαση για τον διαχωρισμό ΟΣΕ- ΕΡΓΟΣΕ προσφέρετε  για αυτοκριτική στους "γνήσιους" σιδηροδρομικούς του διαδικτύο. 3 χρόνια τώρα, σιωπή απο πολλούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου