Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Χωρίς Μετρό και Λεωφορεία αύριο. Αδιαφορία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για το Νομοσχέδιο που διαλύει τις ΔΕΚΟ.

Η ανακοίνωση των συναδέλφων μας. 
 Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Η Κυβέρνηση, συνεχίζοντας τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές διάλυσης του ευρύτερου δημόσιου τομέα, προχωράει, με ένα εκτρωματικό νομοσχέδιο, στην έμμεση ιδιωτικοποίηση του εταιρειών μεταφορών, του Ο.Α.Σ.Α., της ΣΤΑ.ΣΥ και της Ο.ΣΥ.

Προηγήθηκε η ιδιωτικοποίηση της Δ.Ε.Η.

με αποτέλεσμα την εκτόξευση των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος, ακολουθεί η Ε.Υ.Δ.Α.Π. παρά τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για την προστασία του νερού ως δημόσιο αγαθό και προετοιμάζεται η εκποίηση των αστικών συγκοινωνιών.

Οι συνέπειες απ’ αυτό το οργιώδες ξεπούλημα φάνηκαν ήδη στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και θα έρθει η χαριστική βολή τόσο με το ξεπούλημα της Ε.Υ.Δ.Α.Π. όσο και των αστικών συγκοινωνιών, που μέχρι σήμερα λειτουργούν για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων, οι οποίοι χρησιμοποιούν περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Η εκχώρηση σε ιδιώτες των εταιρειών μεταφορών ή τμημάτων τους θα έχει ως αποτέλεσμα να αρχίσουν να λειτουργούν και αυτές οι εταιρείες με σκοπό το κέρδος με ότι αυτό συνεπάγεται σε θέματα ασφάλειας, τιμών εισιτηρίων και δρομολογίων…. 
 Για να «ανοίξει» ευκολότερα, δε, η πόρτα σε ιδιώτες στη ΣΤΑ.ΣΥ. και στις άλλες εταιρείες μεταφορών, μια σειρά διατάξεων του κυβερνητικού νομοσχεδίου, που βρίσκεται στη Βουλή, διαλύει πλήρως τις εργασιακές σχέσεις και δημιουργεί εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων μέσα στον ίδιο εργασιακό χώρο. 

 Συγκεκριμένα:
  • Οι νεοπροσληφθέντες συνάδελφοι δεν θα καλύπτονται από τις επιχειρησιακές συλλογικές συμβάσεις, υπονομεύοντας ακόμα περισσότερο τον ρόλο των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι νεοπροσληφθέντες θα εργάζονται με δυσμενέστερους εργασιακούς όρους ενώ θα αντιμετωπίζουν και τον κίνδυνο της απόλυσης, καθώς οι απολύσεις τους διευκολύνονται ακόμα και εάν έχουν προσληφθεί ως «αορίστου χρόνου». 
  •   Δίνεται η δυνατότητα να εργάζονται στην εταιρεία «νοικιαζόμενοι» εργαζόμενοι, με ακόμα χειρότερους εργασιακούς όρους! Να σημειώσουμε ότι, η εμπειρία από άλλους εργασιακούς τομείς, έχει αποδείξει ότι η δημιουργία εργαζόμενων πολλών ταχυτήτων μέσα στον ίδιο εργασιακό χώρο έχει ως αποτέλεσμα την  αποδυνάμωση της κοινής δράσης και την απόλυτη υποβάθμιση των εργασιακών συνθηκών σε κρίσιμους τομείς όπως η ασφάλεια.                     
Όμως, και για τους ήδη εργαζόμενους τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά καθώς το νομοσχέδιο:
  •  α) διατηρεί την υπαγωγή τους στο ενιαίο μισθολόγιο (Ν. 4354/2015), περιορίζοντας σε χαμηλότατα επίπεδα τις αποδοχές τους 
  • β) υπονομεύει την υπηρεσιακή εξέλιξή τους καθώς ανοίγει τις πόρτες σε προσλήψεις Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών σε άτομα εκτός εταιρείας, χορηγώντας τους μπόνους και πριμ!       
 Η τελευταία αυτή ρύθμιση, αποτελεί ξεκάθαρη πρόκληση διότι παρακάμπτει τους εργαζόμενους στην Εταιρεία, αφήνει να χαθεί η τεχνογνωσία τους και παίρνει στη θέση τους ακριβοπληρωμένα «golden boys», παιδιά του κομματικού σωλήνα, που μπορεί και να μην έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο.
 Η «συνταγή», αυτή, όπως φάνηκε στον Ε.Φ.Κ.Α. και στη Δ.Ε.Η., πέρα από το βόλεμα των ημετέρων με παχυλότατους μισθούς δεν είχε κανένα θετικό αποτέλεσμα για τον κόσμο! ! ! 

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι 

Το νομοσχέδιο που προωθεί η Κυβέρνηση για την παράδοση σε ιδιώτες των εταιρειών μεταφορών, αποτελεί, εκτός των άλλων, ένα μνημείο προώθησης ρουσφετολογικών, αδιαφανών διατάξεων. 
Είναι χαρακτηριστικό ότι στα θέματα προμηθειών, ενισχύει τις απευθείας αναθέσεις ενώ στις προσλήψεις περιορίζει τον ρόλο του Α.Σ.Ε.Π. διευκολύνοντας τις γνωστές ρουσφετολογικές προσλήψεις. 

Οι εργαζόμενοι, που με τη δουλειά τους, κρατάνε ζωντανές αυτές τις εταιρείες για να παρέχουν το κοινωνικό έργο τους, είναι αποφασισμένοι να αγωνιστούν για να διατηρήσουν το Δημόσιο Κοινωνικό χαρακτήρα τους! 

Η κυβερνητική πολιτική του ξεπουλήματος και της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων, δεν θα περάσει. 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς 

Τα Διοικητικά Συμβούλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου