Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Φιάσκο. Χωρίς τρένα και πάλι ο Έβρος. Αλλά η #ενημέρωση_108 μας λέει ....άλλα

Η φωτογραφία απο το μακρινό 2014 για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί,  τις εξαγγελίες που έμειναν (και μένουν)....εξαγγελίες και τι σημαίνει "η ουσία είναι η επικοινωνία". 

 Ανεπανάληπτο φιάσκο για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη καθώς για άλλη μια φορά ο Έβρος έχει απομονωθεί σιδηροδρομικά, αφού τα τρένα που ήταν προγραμματισμένα να κυκλοφορήσουν
χτες μεταξύ Αλεξανδρούπολης- Κομοτηνής και Ξάνθης, τελικά δεν δρομολογήθηκαν ποτέ.

ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ  (αλλά και προσωπικό κίνησης) ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και το ερώτημα που τίθεται είναι ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ  τα τρένα. 

Αντί για την ανάδειξη του φιάσκου και της σιδηροδρομικής απομόνωσης της Θράκης και του Έβρου απο την υπόλοιπη χώρα, διαβάζαμε στον ημερήσιο τύπο διθυράμβους για το εμπορικό τρένο που κυκλοφόρησε απο την Τουρκία προχτές και που.... ΘΑ -ΘΑ- ΘΑ  δημιουργήσει προσδοκίες ανάπτυξης στην περιοχή.

Ασφαλώς και να μπεί το τρένο, ασφαλώς και να αναπτυχθούν οι εμπορευματικές μεταφορές (για αυτό και δημοσιεύσαμε και εμείς το άρθρο).

ΡΩΤΑΜΕ ΟΜΩΣ

  1. Γιατί ενώ μέχρι τον Ιούλιο του 2019 κυκλοφορούσαν 3 τρένα καθημερινά στον Έβρο (Προαστιακός Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο) και σήμερα κυκλοφορεί μόνο ένα; 
  2. Γιατί ενώ μέχρι τον Ιούλιο του 2019 κυκλοφορούσε ένα ζεύγος τρένων μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης -Αλεξανδρούπολης, εδώ και 3 χρόνια δεν κυκλοφορεί κανένα, παρά μόνο στρατιωτικά τρένα; 
  3. Γιατί ενώ ήταν προγραμματισμένο χτες να κυκλοφορήσει ένα ζεύγος (αντί για 2 όπως προβλέπει η σύμβαση των ΥΓΟΣ) μεταξύ Κομοτηνής - Αλεξανδρούπολης και Ξάνθης - Αλεξανδρούπολης αυτό αναβλήθηκε και πάλι  και ενώ η υποδομή είναι σε καλή κατάσταση (και άρα ανταγωνιστική με τα ΚΤΕΛ) σε αυτήν την περιοχή; 
  4. Έχει ο ΟΣΕ το διαθέσιμο προσωπικό για να καλύψει το απαιτούμενο έργο; 

Στην λίστα Πέτσα και στην ενημέρωση_108 αφιερώνουμε την φωτογραφία απο το όχι πολύ μακρινό 2013-2014. Τότε που μέχρι και κληρικούς ανεβάζανε οι πολιτικά υπεύθυνοι  στις μηχανές για να μας πείσουν ότι ο σιδηρόδρομος στον Έβρο είναι προτεραιότητα. 
Απο τον Ιούλιο του 2019 και έπειτα ΟΛΟΙ καταλαβαίνουν γιατί όχι μόνο γιατί ο σιδηρόδρομος δεν είναι προτεραιότητα, αλλά αποτελεί μέρος ενός άλλου σχεδιασμού που μόνο σχέση με τα συμφέροντα του επιβατικού κοινού και της Ελληνικής Κοινωνίας δεν έχει.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου