Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Η προσωπική εμπάθεια και η μαύρη προπαγάνδα!


Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε (σε όσα μπορούμε κ έχουμε ακούσει) σε μερικά απο τα παραληρηματικά που καθημερινά αναφέρονται στους χώρους εργασίας και θυμίζουν
παλαιοκομματικό συνδικαλισμό απο  ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ (με κατακόκκινη χρειά,αυτήν που χρησιμοποιούν όσοι δεν τολμούν να τα πουν οι ίδιοι). 

  • Αφού όπως διαπίστωσαν όλοι οι μηχανοδηγοί οι μειώσεις απο το ενιαίο μισθολόγιο δεν ήταν αυτές που περιγράφονταν (θα χάσετε 500 Ευρώ στο βασικό μισθό) κάποιοι το έριξαν στο ...τσάμικο. Δεν πήραμε λέει τις αυξήσεις που θα πέρναμε αν είχαν καταργηθεί τα μνημόνια! Εμπαθής που έλαβε αύξηση της τάξεως των 100 Ευρώ περίπου στο βασικό μισθό (θα την λάβει σε 4 ετήσιες δόσεις φυσικά) φώναζε ότι  του ...λείπουν τα 30 Ευρώ που θα έπερνε αν είχαν καταργηθεί τα μνημόνια. Εμείς λέμε ότι του λείπουν άλλα 100 που του έκοψαν τα 2 προηγούμενα μισθολόγια, τις κρατήσεις των οποίων πληρώσαμε σε στυλ Κωτσόβολος(18 μηνιαίες δόσεις,Μάρτιος 2013-Νοέμβριος 2014).
  • Αφού όπως διαπίστωσαν όλοι οι μηχανοδηγοί δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ μείωση στον υπολογισμό των αργιών (Κυριακές) άρχισε το...κλέφτικο. ΘΑ εφαρμοστεί ο Νόμος λένε κάποιοι δεξιά και αριστερά και θα...δείτε τι θα πάθετε.
  • Αφού όπως παραδέχονται πλέον όλοι,η προσωπική διαφορά είναι συντάξιμη ,η μαύρη προπαγάνδα φαντάζεται ότι δεν είναι.
  • Αφού η Διοίκηση είπε χτες ξεκάθαρα ότι η τροπολογία για τα χιλιόμετρα γίνεται για να διασφαλιστεί με τον καλύτερο τρόπο το θέμα, η μαύρη προπαγάνδα φαντάζεται ότι γίνεται για να ...κοπούν! 
  • Αφού ο ΟΣΕ έλαβε αρνητική απάντηση για το θέσης-ευθύνης,θα υπάρξει και ανάλογη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαντάζεται ο εμπαθής. Μόνο που ξεχνά ότι ο ΟΣΕ ζήτησε επίδομα θέσης - ευθύνης και όχι επίδομα ευθύνης.Στις θέσεις, ο ΟΣΕ, τοποθετεί ομαδάρχες και τομεάρχες. ΚΑΜΙΑ σχέση με το αίτημα του κλάδου,αλλά η παραπληροφόρηση  και η μαύρη προπαγάνδα πρέπει να γίνει. ΣΣΕ χωρίς αυτό το αίτημα ΔΕΝ θα ψηφιστεί απο συγκεκριμένη παράταξη,λέμε εμείς,μένει να δούμε τι θα πουν οι παραδοσιακές παρατάξεις.
  • Αφού οι έδρες παραμένουν στο νέο Οργανόγραμμα με μηχανοστασιάρχες,ο εμπαθής  ακόμα φαντάζεται ότι ο προγραμματισμός εργασίας παραδίδεται στην ...εργοδοσία! Αλήθεια σήμερα ποιος τον έχει τον προγραμματισμό εργασίας και ποιος θα τον έχει αύριο; Τα ίδια πρόσωπα, οι μηχανοστασιάρχες τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό επίπεδο. Σήμερα όμως είναι μηχανοστασιάρχες, αύριο θα είναι οι εκπρόσωποι της...εργοδοσίας!(ανατριχιαστικό πραγματικά για τον εμπαθή).Βέβαια με τον έλεγχο σε κεντρικό επίπεδο,ΣΠΑΝΕ ΑΥΓΑ, καταργούνται οι παράγκες και προωθείται η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και η ΙΣΟΝΟΜΙΑ μεταξύ του προσωπικού. Δεκαετίες ολόκληρες ένας κλάδος ταλαιπωρείται απο αυτά τα φαινόμενα. ΔΙΝΕΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ τέλος σε αυτά.
  • Παρότι επανέρχεται η Υπηρεσία των ΜΕΚ και ο έλεγχος και προγραμματισμός των δρομολογίων στην έλξη, ο εμπαθής το ξεχνάει!
  • Αφού οι προσλήψεις έρχονται μετά απο 32 χρόνια είναι ώρα να τις δούμε με άλλη οπτική!Και αφού ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ΤΑΙΠΕΔ και συναρμόδια Υπουργεία τις ενέκριναν, τώρα θα πρέπει να δούμε αν θα γίνουν πριν ή μετά την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών και με τι όρους!Λες και είχαν ποτέ αποφασιστεί μέχρι χτες!
  • Όσον αφορά τους μηχανοδηγούς της Πάτρας και της Πελοποννήσου (γιατί εμείς δεν ξεχνάμε την Τρίπολη και την Καλαμάτα).Η τοποθέτηση στην ΔΙ.ΤΡ.Υ τμηματάρχη μηχανοστασίων Πελοποννήσου ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ότι κάποιοι εργάζονται και πιστεύουν στην επαναλειτουργία του Δικτύου ΑΜΕΣΑ! Ο εμπαθής ακόμα μιλάει για επικοινωνιακά τερτίπια!
  • Αφού καταργηθήκαν τα εξαντλητικά δεκάωρα μετά απο 6 χρόνια στον Προαστιακό Αθήνας, κάποιοι για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους ανακάλυψαν ότι έμειναν στο πρόγραμμα οι νυχτερινές εφεδρείες (9 ωρ,30λεπτά),αυτές που έρχονται απο το μακρινό 2004 και ποτέ κανείς μηχανοδηγός δεν έχει θέσει θέμα....
  • Αφού λύσαμε τα δικά μας προβλήματα που χρονίζουν δεκαετία και βάλε (εκπαίδευση σε γαλαρίες,πιστοποίηση ηλεκτροκίνησης,εκπαίδευση σε Η/Α, εκπαίδευση βοηθών,εργασία σε όλο το δίκτυο,ιατρικές εξετάσεις) σπεύσανε ορισμένοι να λύσουνε και αυτά των ηλεκτροδηγών του Μετρό ! Φταίει η ηγεσία της ΠΕΠΕ και για αυτό! Άλλη μια ξεκάθαρη προσπάθεια κάποιων να δημιουργήσουν ρήξη με όμορους κλάδους.


Το  φρούτο που λανσάρετε χρόνια  στους χώρους εργασίας των μηχανοδηγών για να αποκτήσει ....συμπάθιες - κάποιος εμπαθής, είναι αυτό της εργοδοσίας που τον κυνηγά καθημερινά για....να τον τιμωρήσει επειδή αρνείται την υπερεργασία. 
Εμείς απορούμε όμως. 
Πως γίνεται να διαμαρτύρεται κάποιος που κάθε μήνα πληρώνετε αναπαύσεις; 
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι οι μηχανοδηγοί που λαμβάνουν όλες τους τις αναπαύσεις στο ΜΑΙ έχουν αυξηθεί αριθμητικά ΑΦΟΥ έχουν την πλήρη στήριξη του Σωματείου (ας θυμηθούμε τι συνέβαινε στο παρελθόν...). Το ίδιο συμβαίνει και σε όλα τα μηχανοστάσια.Όπου κατέστη ανάγκη η παρέμβαση του Σωματείου ήταν άμεση και καταλυτική.

Επί 9 μήνες δεν έχει υπάρξει ΚΑΜΙΑ τιμωρία μηχανοδηγού, είναι προφανές λοιπόν και ανατριχιαστικό πραγματικά ότι ζούμε σε κλίμα τρομοκρατίας με την εργοδοσία να μας κυνηγά καθημερινά στους διαδρόμους,όπως τότε που το τηλεφωνικό εκτός υπηρεσίας ήταν στην καθημερινή μας ατζέντα, το είχανε για πλάκα ορισμένοι.

Όμως για μια στιγμή.
ΑΝ τις Κυριακές και αργίες ΔΕΧΕΣΑΙ την μείωση στο δεκάωρο για να κάνεις το γύρισμα (ξέρουν πολύ καλά οι μηχανοδηγοί σε τι αναφερόμαστε),αλλά τις καθημερινές θέλεις δωδεκάωρο, πως λέγεσαι ; (ανατριχιαστικό αλλά όχι πρωτοφανές στον κλάδο μας).
Συμπερασματικά.

Συνάδελφοι, η μαύρη προπαγάνδα είναι θελκτική και πολλές φορές παράγει και αποτέλεσμα.
ΔΕΝ παράγει αποτέλεσμα όταν οι ίδιοι μηχανοδηγοί βλέπουν ότι αυτά που περιγράφονται μάλλον αφορούν άλλους εργαζόμενους και όχι τους ίδιους.
Είναι άλλο να χάνεις 50% απο το ενιαίο μισθολόγιο (το ζήσαμε) και άλλο να μην χάνεις τακτικές αποδοχές.
Εμείς συνεχίζουμε να λέμε ότι ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση είναι η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Όσον αφορά το Οργανόγραμμα θα υπάρξει προσπάθεια για να διορθωθούν τα όποια λάθη. 
Εμείς σε αυτό δεν βλέπουμε πρόσωπα,όπως κάποιοι άλλοι, αλλά θέσεις του κλάδου μας. Τα πρόσωπα έρχονται, συνταξιοδοτούνται και παρέρχονται. Οι θέσεις μένουν στον κλάδο, τον ενδυναμώνουν και τον ισχυροποιούν.
Και αναμφίβολα ο κλάδος ισχυροποιείται αφού αποκτά θέσεις που είχε χάσει εδώ και 6 χρόνια. 
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ την πολιτική των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.
Οι αετοί τελείωσαν εδώ και καιρό. ΕΜΕΙΣ είπαμε ΟΧΙ στο δημοψήφισμα.Και το είπαμε ΚΑΘΑΡΑ.
Δεν είπαμε, για να αποφύγουμε την απάντηση,ότι δεν είναι καθαρό το ερώτημα.Και κυρίως δεν είπαμε ΝΑΙ.
Και δεν πρόκειται να πούμε ΝΑΙ σε καμία απόφαση που είναι σε βάρος των μηχανοδηγών.



Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου