Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2018

Έστω και για μια μέρα....

Το στέκι δημοσιεύει το ψηφισθέν άρθρο για την επιστροφή των σιδηροδρομικών που εκδιώχθηκαν απο τον σιδηρόδρομο με τον Νόμο 3891 -περί της δήθεν εξυγίανσης του-.
Είναι μια μεγάλη νίκη για τους σιδηροδρομικούς, για όσους πίστεψαν και προσπάθησαν σε αυτήν την εξέλιξη.

Είναι η απάντηση σε όσους
ΕΔΙΩΞΑΝ τους συναδέλφους μας το 2010 και 2011 και σήμερα τολμούν να σηκώνουν το δάχτυλο, ακόμα και σε συνελεύσεις, δείχνοντας αυτούς που φρόντισαν να ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ οι συνάδελφοι μας.

Είναι η απάντηση σε όσους διαχρονικά απαξίωναν τον σιδηρόδρομο και το 2010, εφήυραν τον 3891.
Είναι η απάντηση μας.

Είναι η απάντηση του Δικτύου Σιδηροδρομικών που τις τελευταίες 15 μέρες με συνεχείς παρεμβάσεις και συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και την Διοίκηση του ΟΣΕ,  κατάφεραν να εντάξουν στην ρύθμιση και τους τεχνίτες (που κάποιοι και πάλι ξέχασαν), τους μηχανικούς ΠΕ και ΤΕ καθώς και τους εργάτες γραμμής, μαζί με τους σταθμάρχες, τους κλειδούχους, τους μηχανοδηγούς και το προσωπικό κίνησης.
Του Δικτύου Σιδηροδρομικών που οι παρατάξεις ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ με απόφαση τους, έθεσαν κατά παραβίαση του Καταστατικού και πραξηκοπηματικά εκτός Προεδρείου της ΠΟΣ πριν μερικούς μήνες και παρόλα αυτά δεν σταμάτησε στιγμή να αγωνίζεται για τα πραγματικά συμφέροντα των σιδηροδρομικών. 
Του Δικτύου Σιδηροδρομικών,που όταν οι πλειοψηφίες της Κάνιγγος ασχολούνταν με το να στέλνουν εξώδικα σε αντίπαλους συνδικαλιστές τους, έδινε ακόμα πιο σκληρά την μάχη σε όλα τα πεδία, πραγματοποιώντας συνάντηση με την Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, μετά την εποικοδομιτική συνάντηση με την Διοίκηση του ΟΣΕ για το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Στην ρύθμιση δεν μπορούν πλέον να ενταχθούν οι 45 υποχρεωτικά μεταταχθέντες μηχανοδηγοί.
Αυτοί δηλαδή που πλήρωσαν το 2010 την λογική ή όλοι ή κανείς στις μετατάξεις, για να διαφυλάξουν κάποιοι την άρρωστη επιλογή τους για την "επίπλαστη" ενότητα του κινήματος. 
Λογική που γύρισε μπούμερανγκ σε όσους την συνέλαβαν μερικούς μήνες αργότερα, λογική που  οδήγησε σε ιστορικές ανατροπές σε συνδικάτα, με οδηγούς όσους διαφώνησαν ξεκάθαρα και δημόσια για όσα έγιναν τότε.  Για όσα είδαν. Τους πολλούς σήμερα που βλέποντας τα γεγονότα ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ πλήρως τι συνέβη εκείνη την περίοδο τελικά.
Η ιστορία πλέον μιλάει, τα γεγονότα μιλούν και όλοι βγάζουν τα συμπεράσματα τους.
Απο τους 45, μόνο 1 υποχρεωτικά μεταταχθής μηχανοδηγός σήμερα μπορεί να κάνει χρήση της διάταξης και να επιστρέψει στον σιδηρόδρομο και στον ΟΣΕ.Δεκάδες όμως απο άλλες ειδικότητες.
Έστω και για μια μέρα.....Όπως έγραψε συνάδελφος συγκινημένος.
Πολλοί μεταταχθέντες "εθελοντικά" μηχανοδηγοί, πλέον έχουν επιστρέψει στον σιδηρόδρομο, όχι όμως και οι υποχρεωτικά μεταταχθέντες που συνταξιοδοτήθηκαν μερικούς μήνες μετά το έγκλημα του Νόμου 3891 έχοντας υποστεί τεράστια ζημιά στα συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα και χάνοντας κόπους μιας ζωής.
Σε αυτούς τους 45 αφιερώνουμε εμείς ΚΑΙ αυτήν την εξέλιξη.
 Έστω και ως  ηθική ικανοποίηση, μπορούν να κοιτάζουν αυτούς τους ΕΔΙΩΞΑΝ απο τον σιδηρόδρομο στα μάτια και να τους θυμίζουν το έγκλημα του Νόμου 3891, την πληγή που θα μείνει για δεκαετίες χαραγμένη στην μνήμη των μηχανοδηγών και θα συνοδεύει για πάντα, όσους είχαν τότε την ΕΥΘΥΝΗ σε όλα τα επίπεδα. 
Εμείς θα είμαστε εδώ να θυμίζουμε τα γεγονότα.
Γιατί όποιος ξεχνά το παρελθόν, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει.
Η προσπάθεια για την αποκατάσταση της αδικίας που υπέστησαν οι 45 συνάδελφοι μας, συνεχίζεται τόσο σε δικαστικό επίπεδο -Συμβούλιο της Επικρατείας, όσο και σε συναντήσεις που θα επιδιώξει η ΠΕΠΕ με τους αρμόδιους του Υπουργείου Εργασίας σε μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση για τα συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα.
Η προσπάθεια για να ξανάκανούμε τον κλάδο έλξης πρωταγωνιστή είναι σε πλήρη εξέλιξη τα τελευταία χρόνια και όλοι οι μηχανοδηγοί βλέπουν τα αποτελέσματα της.
ΕΝΩΜΕΝΟΙ συνεχίζουμε.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

7 σχόλια:

  1. Είναι φασιστικό να διαγράφετε σχόλια που δεν σας αρέσουν. Συνεχίστε να αποκαλύπτεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανένα επώνυμο σχόλιο δεν έχει ποτέ διαγραφεί απο το blog μας.
    Το να μιλάς εσύ Τερζόγλου, για φασισμό, όταν το στέκι δημοσιεύει ακόμα και επιστολές που το βρίζεις χυδαία (αυριανιστές, προβοκάτορες, κομματικό - εργοδοτικό όργανο και πόσα άλλα) είναι όχι υποκριτικό, αλλά δείγμα της προσωπικής σου δυστυχίας.
    Είσαι όχι μόνο ένας αποτυχημένος συνδικαλιστής,αλλά ένας μάλλον δυστυχισμένος που δεν μπορεί να αποδεχτεί-διαχιεριστεί την συνδικαλιστική του ήττα. Όπως μπροστά σου είπα το 2013 δεν άξιζες ποτέ μια θέση στο ΔΣ της ΠΟΣ γιατί είσαι μια ουρά του συστήματος. Μια τσόντα.
    Όπως αποδείχτηκε όταν "ανεξαρτιτοποιήθηκες" απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών και διορίστηκες παρατηρητής στο Προεδρείο της ΠΟΣ το 2015 απο τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για να έχεις την ευχέρεια να χτυπάς με βρώμικο τρόπο τις θέσεις μας.
    Και αυτή η ευχέρεια σου δόθηκε σε ΟΛΑ τα επίπεδα απλόχερα απο τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, που όμως δεν φαντάζονταν ότι ο αστραχάν που επένδυσαν ήταν όχι μόνο κουτσός αλλά και ...μπούφος.
    Το 2016 οι συνάδελφοι αποφάσισαν να σε αποστρατεύσουν με την ψήφο τους, καθώς δεν κατάφερες να εκλεγείς με την ΡΙΚΣΙ ούτε σε ΔΣ Πρωτοβάθμιου Οργάνου.
    Έκτοτε αποτελείς μόνιμο υβριστή μας. Ιδιαίτερα το στέκι της έλξης είναι το μέσο που αγαπάς να μισείς.
    Χωρίς καμία συνοχή σε σκέψη και γραπτό λόγο, έφτασες σε σημείο να παραδέχεσαι δημόσια ότι ψάχνεις τους κάδους σκουπιδιών στην Καρόλου, λες και δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις, προκειμένου να βρείς χαρτιά που θα σε βγάλουν απο την αφάνεια που το μεγάλο εγώ σου δεν αντέχει.
    Όπως δεν αντέχεις τις απαντήσεις.
    Την ηλικθιότητα δεν μπορείς να την αντιμετωπίσει κανείς όσες φιλότιμες προσπάθειες και αν κάνει.
    Και στην περίπτωση σου έχουμε ένα αποτυχημένο συνδικαλιστή,που προσπαθεί να εμφανιστεί ως συνομιλητής για να έχει -ποιον- ρόλο.
    Οι τσόντες λοιπόν δεν έχουν χώρο στα social media που έχει και λειτουργεί το στέκι.
    Εδώ γράψε όσα επώνυμα σχόλια θες και όσες ανακοινώσεις θες, θα δημοσιευτούν.
    Άλλωστε αυτό και μόνο αποδεικνύει την δημοκρατική μας προσέγγιση.

    Γενιδούνιας Κώστας - Υπεύθυνος Διαχείρισης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριοι του blog διαγράψατε στη σελίδα σας στο fb 2 σχόλια μου και μου κόψατε τη δυνατότητα να σχολιάζω εκεί. Είναι βέβαια δικαίωμα σας, αλλά είναι φασισμός. Και ο φασισμός δεν είναι βρισιά. Είναι ιδεολογία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποιοι το 2010, ο τότε υπουργός μεταφορών Δημήτρης Ρέππας και όλοι οι άλλοι εμπλεκόμενοι ψήφισαν ανήμερα του Αγίου Δημητρίου στις 26 Οκτωβρίου του 2010 τον ν. 3891/2010 (ΦΕΚ 188 Α΄ του 2010) περί εξυγίανσης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων διώχνοντας 1600 περίπου σιδηροδρομικούς από το σιδηρόδρομο.
    Κάποιοι άλλοι σιδηροδρομικοί συνάδελφοι για πολλά χρόνια μας ξέχασαν
    Σήμερα διαβάζοντας στο ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ την ανακοίνωση Έστω και για μια μέρα.... ένιωσα δικαίωση και χαρά αφού πλέον και τεχνίτες μεταταγμένοι μπορούν να επιστρέψουν στο σιδηρόδρομο.
    Παρακολουθώντας όλα αυτά τα χρόνια τις εξελίξεις στο σιδηρόδρομο κυρίως από το ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ είδα μεταξύ άλλων το μεγάλο ενδιαφέρον του σωματείου της ΠΕΠΕ για επιστροφή των μεταταχθέντων μηχανοδηγών αλλά και όλων των άλλων μεταταχθέντων σιδηροδρομικών.
    Θέλω να ευχαριστήσω το ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ για την ενημέρωση και που όλα αυτά τα χρόνια δεν μας ξέχασε, το σωματείο της ΠΕΠΕ και τον πρόεδρο τον ΚΩΣΤΑ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑ για τις προσπάθειες επιστροφής των μεταταχθέντων σιδηροδρομικών που τελικά έφεραν αυτά τα θετικά αποτελέσματα.


    Σάκης Λιαρομμάτης
    Μεταταγμένος τεχνίτης
    Μηχανοστασίου Αγίου Ιωάννη Ρέντη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε Λιαρομμάτη καλώς ήρθες πίσω στον ΟΣΕ, μόνο που βρίσκεις ΜΑΙ ξεπουλημένο και ΟΣΕ διαλυμένο από το κόμμα αυτών που εκθειάζεις. Εάν θέλεις δε, να μάθεις τι ρόλο έπαιξαν το 2010 όταν εκδιώχθηκες από το τότε κόμμα τους το ΠΑΣΟΚ, πολύ ευχαρίστως να σου πω εγώ, αν δεν έχεις πληροφόρηση από αλλού.

      Διαγραφή
    2. Να τον βρείς συνάδελφε.
      Για να σου πεί πως απο το 2013 το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να γίνει Αντιπρόεδρος στην ΠΟΣ.
      Μια φορά του είπαμε όχι το 2013 και την δεύτερη παραιτήθηκε και έκτοτε δεν μπορεί να χωνέψει ο αποτυχημένος πως έχασε την ευκαιρία για την καρέκλα.
      Τσόντα της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ, στο Προεδρείο της ΠΟΣ την περίοδο που σχεδιαζόταν ο 3891, αλλά δεν ήξερε τίποτα, δεν άκουσε τίποτα.
      Α ναι.
      Και το 2015 πήγε να καταθέσει τροπολογία και τον εμποδίσαμε εμείς!
      Τον φαντασιόπληκτο που ψάχνει κάδους σκουπιδιών στην Καρόλου για να μετριάσει την προσωπική του δυστυχία.
      Ευτυχώς έμαθε για την πρόσθεση στο Νόμο απο το internet.
      Γιατί ικανός ήταν, να την έκαιγε και αυτή.

      Γενιδούνιας Κώστας

      Διαγραφή
  5. Συνάδελφε Λιαρομμάτη, αυτοί που εκθειάζεις σήμερα, το 2010 ήταν στην ΠΑΣΚ και στη ΔΑΚΕ και επειδή ήταν οι πρώτοι πιυ θα έφευγαν, έγλειψαν, φίλησαν κατουρημένες ποδιές, για να παραμείνουν. Επειδή κάναμε καταλήψεις στην Καρόλου, είχαν πάρει τα ονόματα στο Υπουργείο και έσβηναν και έγραφαν για να σωθούν αυτοί, τα παιδιά του Βερελή και του Λιάπη και να διωχθούν επαγγελματίες σιδηροδρομικοί με υπηρεσία 30 ετών. Εγώ τότε δεν ήμουν εκλεγμένος και έκανα κατάληψη στο κτήριο της Καρόλου να μην περάσουν οι διώξεις που μαγείρευαν οι σημερινοί Συριζαίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή