Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Σκηνικό «σύγκρουσης» στο σιδηρόδρομο: Rail Cargo Vs ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με «διαιτητές» ΡΑΣ και Επιτροπή Ανταγωνισμού


Σκηνικό «σύγκρουσης» στο σιδηρόδρομο: Η ελληνοαυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair κατήγγειλε την ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η οποία – με την σειρά της – εκτιμάται ότι θα ζητήσει την συνδρομή της Επιτροπής Ανταγωνισμού.


Του Φώτη Φωτεινού-metaforespress.gr

H Rail Cargo Logistics Goldair κατήγγειλε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη ΡΑΣ για δυο λόγους: Για το υψηλό, όπως υποστηρίζει, κόστος συντήρησης του τροχαίου υλικού και το δίκτυο διανομής του (τις λεγόμενες «δεσμευμένες πωλήσεις»).

Την ανωτέρω εξέλιξη είχε προαναγγείλει, με άρθρο του, το metaforespress.gr στις 9 Δεκεμβρίου 2019.

Σύμφωνα με την Rail Cargo, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφαρμόζει ακριβότερες χρεώσεις στη συντήρηση του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού της Rail Cargo, σε σχέση με το ιδιοχρησιμοποιούμενο τροχαίο υλικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Επίσης, η RGLG καταγγέλλει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις συμβάσεις παράδοσης – παραλαβής που διέπουν τις εμπλεκόμενες εταιρείες μεταφοράς σιδηροδρομικού έργου.

Μάλιστα, η ελληνοαυστριακή εταιρεία πραγματοποίησε πρόσφατα και συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, προκειμένου να του εκθέσει τα επιχειρήματά της.

Από την άλλη πλευρά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εάν και παραδέχεται ότι υπάρχει διαφορά στις χρεώσεις, σημειώνει ότι «δεν γίνεται να προσφέρονται οι ίδιες τιμές και εκπτώσεις σε μια εταιρεία που πραγματοποιεί το 99,5% του έργου που εκτελείται στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και σε μια εταιρεία με σαφώς μικρότερο έργο».

Επίσης, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπογραμμίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτικής της (πρώην) ΕΕΣΣΤΥ είναι γνωστή στην αγορά και στις αρμόδιες Αρχές εδώ και αρκετό καιρό, τονίζοντας ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαγόρασε την ΕΕΣΣΤΥ έπειτα από το «πράσινο φως» των αρμόδιων Αρχών.  

Πλέον, η ΡΑΣ, στελέχη της οποίας θεωρούν ότι η καταγγελία της Rail Cargo Logistics έχει βάση, αναμένει τις απαντήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο επόμενο 15νθημερο.

Μέσα σε διάστημα 2 μηνών θα λάβει την απόφασή της, ζητώντας ίσως την συνδρομή της εγχώριας Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Σημειώνεται ότι ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Rail Cargo έχουν ανταγωνιστικά συμφέροντα στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές.

Αύριο, ίσως αποκτήσουν και στα logistics (όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργήσει τις αποθήκες Κ1 και Κ2 στο Θριάσιο και η Goldair το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο) και στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές (εκτιμάται ότι όταν ολοκληρωθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο, οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι θα κάνουν προσπάθεια εισόδου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου